Heb je niet nodig, wichtke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.
Zij durven tenminste.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
Kan ik niks aan doen, ik vind links gewoon beter.quote:
Bij jou maakt het echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.
Bij jou wel, bij jou prefereer ik de achterkant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou maakt het echt niet uit hoor.![]()
![]()
Het ging om zijkanten mevrouw.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij jou prefereer ik de achterkant.
In jouw geval is een uitzondering mogelijkquote:
Wat een liefde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In jouw geval is een uitzondering mogelijk
Hoezo ik nou weer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
In b4 Zosk met negatief commentaar.
"Geen mooi hoofd miep miep miep."quote:
Ben je nu aan het fappen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
Hahaha, daar kan ik toch niets aan doen. Ik was overigens niet de enige?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Geen mooi hoofd miep miep miep."
Zo groot is m'n clitoris ook weer niet.quote:
Ja, maar die zijn er nu niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, daar kan ik toch niets aan doen. Ik was overigens niet de enige?![]()
Net of ik dat onthouden heb van één keer die film kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
een facepalm voor jou zosk
lelijke knieën.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
alsof je niet weet wat er met anne frank gebeurd is nadat je het een keer gelezen hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net of ik dat onthouden heb van één keer die film kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |