Komt geen enkele foto van mij/mijn fb op fok.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet die foto van z'n fb halen waar ie in zwembroek staat en dit hoofd erop plakken
Ik zei ook niet dat ze het hier moest plaatsenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt geen enkele foto van mij/mijn fb op fok.
1+1=2, wat is anders het nut van het hoofd erop plakken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze het hier moest plaatsen
Gewoon in de fb groepquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
1+1=2, wat is anders het nut van het hoofd erop plakken.
chantagequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
1+1=2, wat is anders het nut van het hoofd erop plakken.
Friettent?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, nooit gegeten. Kom nooit bij de Chinoe
Aparte vormen wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een bami en een nasiballetje dan.
Rundersoepballetjes.
Ouch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soepballetjes met een soepstokje.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |