quote:
Goeie OP hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ik moest trouwens ook vet hard lachen om dat topic van "Anne Frank". Trein gemist.Dat NG daar een ban voor kreeg.
Och was dat nou wat jullie bekokstoofd hadden?quote:
Ok, volgens de Nederlandse wet is het tonen van een hakenkruis niet strafbaar tenzij het wordt getoond met als doel te kwetsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laat je licht eens op dit onderwerp schijnen, remlof.
No comment.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och was dat nou wat jullie bekokstoofd hadden?
Hoezo mag je nu geen foto van Anne Frank posten dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, volgens de Nederlandse wet is het tonen van een hakenkruis niet strafbaar tenzij het wordt getoond met als doel te kwetsen.
Dus, met andere woorden, een post met alleen een hakenkruis (gemaakt van smilies of wat dan ook) is puur zieken want het dient geen enkel doel.
We staan het niet toe dus en het zal genote worden en er kan voor geband worden.
Zelfde in mijn optiek met die foto van Anne Frank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Waarom mag ik mijn nichtje Anne niet postenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, volgens de Nederlandse wet is het tonen van een hakenkruis niet strafbaar tenzij het wordt getoond met als doel te kwetsen.
Dus, met andere woorden, in een topic in C&H over nazisme kan het best maar een post hier met alleen een hakenkruis (gemaakt van smilies of wat dan ook) is puur zieken want het dient geen enkel doel.
We staan het niet toe dus en het zal genote worden en er kan voor geband worden.
Zelfde in mijn optiek met die foto van Anne Frank.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoezo mag je nu geen foto van Anne Frank posten dan?
Dat heeft het hier niet, behalve grappig proberen te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft het hier niet, behalve grappig proberen te zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
WTF, het gaat echt nergens over, wat een gekanker weerquote:
Als jullie posts een gezicht had:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Probeer jij ook eens grappig te doen, toe maar, je kunt het wel..
what the Fack!?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jullie posts een gezicht had:
[ afbeelding ]
En daar mag je geen grapjes over maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |