Komop nou, een hakenkruis gemaakt van 'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
vanuit de policy
quote:[b]Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef Lakitu het volgende:
WTF man, stel je eens niet zo aan, huilie. Wat is daar nu storend of schokkend of onnodig kwetsend aan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
vanuit de policy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Die van Hitler he? Die is tof jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Dat ene plaatje is ook leuk, Hitler met de tekst "yes we can."
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WTF man, stel je eens niet zo aan, huilie. Wat is daar nu storend of schokkend of onnodig kwetsend aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iig 1 medelezer van de sc, want er was een TR geplaatst (anoniem)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komop nou, een hakenkruis gemaakt van ''. Wie kwets ik daar mee? De non-existente jew-community op KLB?
ik heb even gevraagd om duidelijkheid MBT deze post, dus antwoord komt nogOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Doe es Hyvesquote:
Hehe.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
iig 1 medelezer van de sc, want er was een TR geplaatst (anoniem)
ik heb even gevraagd om duidelijkheid MBT deze post, dus antwoord komt nog
Aha, ok. Het was dus een joodse NSB-er?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:
Laat je licht eens op dit onderwerp schijnen, remlof.quote:
WUT?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is humor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ohoh is dit onnodig kwetsend?
![]()
![]()
![]()
Komop, via pm dan. Alleen kijken of ze echt lekker is of niet.quote:
daar ken ik er meer vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komop, via pm dan. Alleen kijken of ze echt lekker is of niet.
quote:
Goeie OP hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ik moest trouwens ook vet hard lachen om dat topic van "Anne Frank". Trein gemist.Dat NG daar een ban voor kreeg.
Och was dat nou wat jullie bekokstoofd hadden?quote:
Ok, volgens de Nederlandse wet is het tonen van een hakenkruis niet strafbaar tenzij het wordt getoond met als doel te kwetsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laat je licht eens op dit onderwerp schijnen, remlof.
No comment.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och was dat nou wat jullie bekokstoofd hadden?
Hoezo mag je nu geen foto van Anne Frank posten dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, volgens de Nederlandse wet is het tonen van een hakenkruis niet strafbaar tenzij het wordt getoond met als doel te kwetsen.
Dus, met andere woorden, een post met alleen een hakenkruis (gemaakt van smilies of wat dan ook) is puur zieken want het dient geen enkel doel.
We staan het niet toe dus en het zal genote worden en er kan voor geband worden.
Zelfde in mijn optiek met die foto van Anne Frank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Waarom mag ik mijn nichtje Anne niet postenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, volgens de Nederlandse wet is het tonen van een hakenkruis niet strafbaar tenzij het wordt getoond met als doel te kwetsen.
Dus, met andere woorden, in een topic in C&H over nazisme kan het best maar een post hier met alleen een hakenkruis (gemaakt van smilies of wat dan ook) is puur zieken want het dient geen enkel doel.
We staan het niet toe dus en het zal genote worden en er kan voor geband worden.
Zelfde in mijn optiek met die foto van Anne Frank.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoezo mag je nu geen foto van Anne Frank posten dan?
Dat heeft het hier niet, behalve grappig proberen te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft het hier niet, behalve grappig proberen te zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
WTF, het gaat echt nergens over, wat een gekanker weerquote:
Als jullie posts een gezicht had:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Probeer jij ook eens grappig te doen, toe maar, je kunt het wel..
what the Fack!?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jullie posts een gezicht had:
[ afbeelding ]
En daar mag je geen grapjes over maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
En daar mag je geen grapjes over maken?Er worden zo vaak grapjes over negers gemaakt, dat kan wel?
Lekker selectief weer.
Hang maar eens een hakenkruis voor je raam, zal je zien hoe snel je de politie aan de deur hebt.quote:
Heb ze anders de afgelopen 4 weken niet gezien hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hang maar eens een hakenkruis voor je raam, zal je zien hoe snel je de politie aan de deur hebt.
Discriminatie is ook verboden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
En daar mag je geen grapjes over maken?Er worden zo vaak grapjes over negers gemaakt, dat kan wel?
Lekker selectief weer.
ik had een plaatje van een nsbertquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hang maar eens een hakenkruis voor je raam, zal je zien hoe snel je de politie aan de deur hebt.
Nee precies en daarom willen we ze hier ook niet zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ze anders de afgelopen 4 weken niet gezien hier.
Conclusie: het kan dus wel he.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee precies en daarom willen we ze hier ook niet zien.
Dat is ook wat anders mijns inziens. De posts in dit topic hebben geen kwetsende intentie me dunkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, burgers onderling mogen elkaar best discrimineren. Als ik een contactadvertentie zet hoef ik er toch niet in te zetten: ik zoek een man/vrouw, leeftijd doet er niet toe, huidskleur doet er niet toe, etc. De overheid mag niet discrimineren jegens burgers.quote:
Ik neen jouw als raadsvrouw en gij gaat mij bijstaan, in the war of discrimination !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, burgers onderling mogen elkaar best discrimineren. Als ik een contactadvertentie zet hoef ik er toch niet in te zetten: ik zoek een man/vrouw, leeftijd doet er niet toe, huidskleur doet er niet toe, etc. De overheid mag niet discrimineren jegens burgers.
Heyquote:
Doe maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:45 schreef Gupje het volgende:
Snij me net in me hand![]()
Heb ook een foto maar kan hem niet posten want dan word ik toch niet gelooft
Jawel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Gupje het volgende:
Niemand heeft door wat mijn laatste reply's betekenen
Ik geloof je wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:45 schreef Gupje het volgende:
Snij me net in me hand![]()
Heb ook een foto maar kan hem niet posten want dan word ik toch niet gelooft
Omdat ik te druk ben met bannen en notenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:47 schreef Fascination het volgende:
Waarom ga je niet in op m'n posts remlof?
Het feest kan beginnen want Alli is binnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme ben ik hier alleen nu?![]()
![]()
Krijg ik hier een note voor?
Ik heb niets tegen negers, iedereen zou er een moeten hebben.
Allure, diva.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want Alli is binnen.
Wat zit iedereen hier weer te bitchen? Kleuterts.
Ik hoop dat je geen rechten studeert, lees artikel 1 van de Nederlandse Grondwet nog eens doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, burgers onderling mogen elkaar best discrimineren. Als ik een contactadvertentie zet hoef ik er toch niet in te zetten: ik zoek een man/vrouw, leeftijd doet er niet toe, huidskleur doet er niet toe, etc. De overheid mag niet discrimineren jegens burgers.
Ik studeer wel rechten, daarom weet ik dit ook. Artikel één heeft namelijk slechts verticale werking, geen horizontale.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen rechten studeert, lees artikel 1 van de Nederlandse Grondwet nog eens door
Het nummer Beyonce - Diva is dan ook op mij gebaseerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure, diva.!