Geintjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah, goed te weten hoever jouw interesse reikt.
haha die is leuk!quote:
Vista heeft nog geen sp3quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Is dus niet bedoeld voor Vista dan he. Alleen XP.
Herkenbaar, dat uitstellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat ook moeten doen
Ik wil niet meer terug naar XP in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Werk nu al tijdje op Vista systeem, ik mag ook niet klagen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wie heeft mij opgegeven voor gratis condooms?
Dat is niet grappigquote:
Oeh, misschien komt de uitnodiging voor de date nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook leuk met projecten, iedereen 3 weken uit z'n neus zitten vreten en dan als een gek die laatste 3 weken alles doen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik niet. Condoomsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oeh, misschien komt de uitnodiging voor de date nog.
Eensch.quote:
Nee. Ik kom dan uiteindelijk alles aan het doen omdat de rest geen flikker uitvoert.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook leuk met projecten, iedereen 3 weken uit z'n neus zitten vreten en dan als een gek die laatste 3 weken alles doen.
Oh, gaan we nu zo doen, kuttebol?quote:
Ik heb nog wel genoeg klachten, maar zonder kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet meer terug naar XP in ieder geval
Jij krijgt ook eerst gratis condooms van je date?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oeh, misschien komt de uitnodiging voor de date nog.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Rukken met een condoom om is inderdaad een beetje nutteloos
Klinkt ook heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee. Ik kom dan uiteindelijk alles aan het doen omdat de rest geen flikker uitvoert.
Paardenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je je koopt toch ook geen paard en zegt dan: "Stom paard"
Nou, wel minder rotzooi.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach ja, zo lang het bij de plaatselijke Turk bij Bobby, pleepapier goedkoper is dan condooms, dan is het nutteloos ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Talk with the hands.
[ afbeelding ]
Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in Műnchen-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Gupje het volgende:
JA!, je koopt toch ook geen paard en zegt dan: "Stom paard"
Ja, maar alsnog hebben we niet afgesproken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij krijgt ook eerst gratis condooms van je date?
Teveel informatie, bitte.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat dus, dat is mijn reden waarom ik in een condoom ruk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in Műnchen-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien?
wut?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog hebben we niet afgesproken.
Shit! zit ik op fok!quote:
Ik moet geen kinderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Rotzooi?!Dus jouw kind komt uit rotzooi voort?!
Als hij alleen maar langs komt met de auto, lijkt dat instappen me best wel moeilijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in Műnchen-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien?
Je krijgt die dingen anders nooit fatsoenlijk af zonder dat er overal toch meuk komt te zittenquote:
Dikke care, sommigen stellen zich nu eenmaal altijd aan, en niet alleen op internet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit! zit ik op fok!dacht dat ik in gesprek was met iemand.
Zie het verschil niet meer tussen fok! en echte mensen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij alleen maar langs komt met de auto, lijkt dat instappen me best wel moeilijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit! zit ik op fok!dacht dat ik in gesprek was met iemand.
Zie het verschil niet meer tussen fok! en echte mensen
Zelfkennis is oke, ole ole oleee!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dikke care, sommigen stellen zich nu eenmaal altijd aan, en niet alleen op internet.
Ik stuur jou geen condooms. Als ik een date met je wil merk je dat wel de volgende keer dat je weer wakker word zonder shirtje en je deur op slot zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat je kunt stoppen met condooms sturen!
quote:
Ja, en over 80 jaar ook nog.quote:
Jij trekt aan het uiteinde zodat het hele gedoe de kamer door getorpedeerd wordt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je krijgt die dingen anders nooit fatsoenlijk af zonder dat er overal toch meuk komt te zitten
Deze reactie verklaart waarom ik niet bij je favoriete FOK!kers staquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en over 80 jaar ook nog.Kinderen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij trekt aan het uiteinde zodat het hele gedoe de kamer door getorpedeerd wordt?
De deur zat niet op slot.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur jou geen condooms. Als ik een date met je wil merk je dat wel de volgende keer dat je weer wakker word zonder shirtje en je deur op slot zit.
De term "je kamer witten" krijgt nu een heel andere betekenis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij trekt aan het uiteinde zodat het hele gedoe de kamer door getorpedeerd wordt?
Oh, volgende keer zal ik er ff aan denken...quote:
Al kreeg ik er geld voor, neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wilt er naar Kings of Leon in Ahoy?
Oh, misschien ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gaan ze optreden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341358quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaan ze optreden?Misschien dat ik wel ga dan!
Ach, je doet het gewoon verkeerdquote:
Krijg je een priveconcert in Ahoy, ook leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341358
HET MOET NOG IN VERKOOP GAAN EN NIEMAND KAN.![]()
![]()
![]()
Zoutloos.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Krijg je een priveconcert in Ahoy, ook leuk
wtf?!quote:
Zullen wij gaan? Weer een datequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wtf?!![]()
[..]
Zullen wij gaan? Weer een date
Ik niet.quote:
Je droog brood en water staat klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Krentenbol, is het eten klaar als ik thuis kom?
Ik ga nu weg namelijk!![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
geen hakenkruizen hier, snap je zelf ook wel
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
Lool hoezo dat nou weer / sinds wanneer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |