Zelfkennis is oke, ole ole oleee!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dikke care, sommigen stellen zich nu eenmaal altijd aan, en niet alleen op internet.
Ik stuur jou geen condooms. Als ik een date met je wil merk je dat wel de volgende keer dat je weer wakker word zonder shirtje en je deur op slot zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat je kunt stoppen met condooms sturen!
quote:
Ja, en over 80 jaar ook nog.quote:
Jij trekt aan het uiteinde zodat het hele gedoe de kamer door getorpedeerd wordt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je krijgt die dingen anders nooit fatsoenlijk af zonder dat er overal toch meuk komt te zitten
Deze reactie verklaart waarom ik niet bij je favoriete FOK!kers staquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en over 80 jaar ook nog.Kinderen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij trekt aan het uiteinde zodat het hele gedoe de kamer door getorpedeerd wordt?
De deur zat niet op slot.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur jou geen condooms. Als ik een date met je wil merk je dat wel de volgende keer dat je weer wakker word zonder shirtje en je deur op slot zit.
De term "je kamer witten" krijgt nu een heel andere betekenis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij trekt aan het uiteinde zodat het hele gedoe de kamer door getorpedeerd wordt?
Oh, volgende keer zal ik er ff aan denken...quote:
Al kreeg ik er geld voor, neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wilt er naar Kings of Leon in Ahoy?
Oh, misschien ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gaan ze optreden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341358quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaan ze optreden?Misschien dat ik wel ga dan!
Ach, je doet het gewoon verkeerdquote:
Krijg je een priveconcert in Ahoy, ook leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341358
HET MOET NOG IN VERKOOP GAAN EN NIEMAND KAN.![]()
![]()
![]()
Zoutloos.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Krijg je een priveconcert in Ahoy, ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |