Doe maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:45 schreef Gupje het volgende:
Snij me net in me hand![]()
Heb ook een foto maar kan hem niet posten want dan word ik toch niet gelooft
Jawel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Gupje het volgende:
Niemand heeft door wat mijn laatste reply's betekenen
Ik geloof je wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:45 schreef Gupje het volgende:
Snij me net in me hand![]()
Heb ook een foto maar kan hem niet posten want dan word ik toch niet gelooft
Omdat ik te druk ben met bannen en notenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:47 schreef Fascination het volgende:
Waarom ga je niet in op m'n posts remlof?
Het feest kan beginnen want Alli is binnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme ben ik hier alleen nu?![]()
![]()
Krijg ik hier een note voor?
Ik heb niets tegen negers, iedereen zou er een moeten hebben.
Allure, diva.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want Alli is binnen.
Wat zit iedereen hier weer te bitchen? Kleuterts.
Ik hoop dat je geen rechten studeert, lees artikel 1 van de Nederlandse Grondwet nog eens doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, burgers onderling mogen elkaar best discrimineren. Als ik een contactadvertentie zet hoef ik er toch niet in te zetten: ik zoek een man/vrouw, leeftijd doet er niet toe, huidskleur doet er niet toe, etc. De overheid mag niet discrimineren jegens burgers.
Ik studeer wel rechten, daarom weet ik dit ook. Artikel één heeft namelijk slechts verticale werking, geen horizontale.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen rechten studeert, lees artikel 1 van de Nederlandse Grondwet nog eens door
Het nummer Beyonce - Diva is dan ook op mij gebaseerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure, diva.!
Je mag geen grapjes over joden maken blijkbaar.Maar wel over negerts.
Ok, Artikel 137c dan:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik studeer wel rechten, daarom weet ik dit ook. Artikel één heeft namelijk slechts verticale werking, geen horizontale.
En bedankt he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je droog brood en water staat klaar.
Vier nog maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het nummer Beyonce - Diva is dan ook op mij gebaseerd.
*zucht*. Ik denk dat je hier wel ellenlange discussies over kunt voeren, maar de mods willen het toch niet horen
.
Hoeveel notes heb je eigenlijk al?
Dan is het de vraag of hier sprake is van opzettelijk beledigend. Mijns inziens niet, maar goed daar kun je van mening over verschillen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Artikel 137c dan:
Hij die zich in openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van derde categorie.
Ik ben braaf hoor, nog geen note erbij gekregen.quote:
Nog steeds 6. Ik houd me echt al maanden rustigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vier nog maar.Wat is dit?
Jij dan?
[..]
Dan is het de vraag of hier sprake is van opzettelijk beledigend. Mijns inziens niet, maar goed daar kun je van mening over verschillen.
zo braaf hoef je nu ook weer niet te zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben braaf hoor, nog geen note erbij gekregen.
Ook als het negatief is?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds 6. Ik houd me echt al maanden rustig. Tijd voor verandering
.
Diegene die de lapo heeft moet een TT over mij maken. Omdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |