quote:Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef Rajinder het volgende:
Ik zou gewoon met haar afspreken en aan haar uitleggen dat je toch geen klik met haar voelt. Dat haar nichtje dood is is vervelend, maar het staat wel los van elkaar.
Die heb je ook ja. En dat zijn niet de gasten waar van je het verwacht qua uiterlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hij doet niet eens wat he. Ze komen op hem af
Nee inderdaad, maar dat haar moeder dat durft te vragen snap ik niet. Heeft ze zelf geen mond om mee te praten?quote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef Maroon het volgende:
Ja misschien dat ik dat wel doe. Maar dan wel in real life, dit kun je niet via de phone doen.
Het kwam over of die moeder dat buiten haar weten om vroeg. Ik snap het zelf ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat haar moeder dat durft te vragen snap ik niet. Heeft ze zelf geen mond om mee te praten?
Ik had dit in het andere topic gepost, maar moest eigenlijk hier. Alleen die moeder is blijkbaar gewoon een beetje vaag.quote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
Maar best wel vaag dat die ouders graag willen dat zo'n nieuwbakken vriendje mee gaat naar een begrafenis. Ook al kennen ze je wel langer dan, maar ik zou als ouder toch eerder een goede vriendin van haar mee willen.
Dit kun je uitbuiten. Kun je tegen het meisje zeggen dat je liever even rustig aan doet omdat haar moeder iets te opdringerig is volgens jou.quote:Op maandag 27 december 2010 18:15 schreef Maroon het volgende:
[..]
Het kwam over of die moeder dat buiten haar weten om vroeg. Ik snap het zelf ook niet.
walgelijkquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Maroon het volgende:
Ik belde daarna ook meteen mattie op die goed is in dat soort situaties. Hij begint keihard te lachen, geeft me advies, we hangen op en daarna gooit hij het hele verhaal over de vriendengroepmail.Kk homo
Logisch tochquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Maroon het volgende:
Ik belde daarna ook meteen mattie op die goed is in dat soort situaties. Hij begint keihard te lachen, geeft me advies, we hangen op en daarna gooit hij het hele verhaal over de vriendengroepmail.Kk homo
hahahah dohquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Maroon het volgende:
is het cn????quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef reetveter het volgende:
1 niet gespierde rapper voor je story, bro
[ afbeelding ]
dan zou het een GESPIERDE rapper zijn gekkiequote:
picsquote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dan zou het een GESPIERDE rapper zijn gekkie
nog een paar dagen =$quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Misschien gaat ie wel gewoon op standby als ik 'm in het hoesje doe.
ja ook, maar met 't knopje moet t ook lukkenquote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Misschien gaat ie wel gewoon op standby als ik 'm in het hoesje doe.
ja maar ik neem ook nog wat over van hem.quote:
Ja dat zei je er niet bij.quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, er zit zo'n speciaal ding in het hoesje. Doe niet of ik dom ben.
Wanneer komt er een kamer bij jou vrij?quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Maroon het volgende:
RV, zeurden jouw huisgenoten niet dat je een 'vriend' erin zette? Bij ons mag dat nooit.
Waren allang blij dat we een gek hadden gevonden die die prijs wou betalen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Maroon het volgende:
RV, zeurden jouw huisgenoten niet dat je een 'vriend' erin zette? Bij ons mag dat nooit.
neequote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Maroon het volgende:
Weten jouw huismatties eigenlijk van jullie fok connection.
Over een jaar denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer komt er een kamer bij jou vrij?
quote:Op maandag 27 december 2010 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
needie roomie zei zo; waar kennen jullie elkaar van? zegt rv: relatieplanet ofzo.
Ik heb shotgun op die kamer. Vanaf nu.quote:Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Te lang. Bij mij is er wel een kamer vrij, want die skank is er nooit. Kom je daar wonen?
Ja, ik zocht al tijden een vakantiekamer in Bredaquote:Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Te lang. Bij mij is er wel een kamer vrij, want die skank is er nooit. Kom je daar wonen?
Als ik jou was zou ik dan eerder shotgun op mijn bed nemen dan die kamerquote:Op maandag 27 december 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb shotgun op die kamer. Vanaf nu.
Mensen die in Brabant willen wonenquote:Op maandag 27 december 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb shotgun op die kamer. Vanaf nu.
Oke shotgun op dat bed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan eerder shotgun op mijn bed nemen dan die kamer.
Ally is een aparte provincie.quote:Op maandag 27 december 2010 18:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
Mensen die in Brabant willen wonen.
Beste toeristische attractie in die provincie dan. Nog nooit zoveel mannelijke toeristen op en af zien gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke shotgun op dat bed.
[..]
Ally is een aparte provincie.
lolquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beste toeristische attractie in die provincie dan. Nog nooit zoveel mannelijke toeristen op en af zien gaan.
Jij bent ook een aparte provincie. Maar ik mag niet bij jou in bed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beste toeristische attractie in die provincie dan. Nog nooit zoveel mannelijke toeristen op en af zien gaan.
Ik hoop hetquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef Allure_ het volgende:
Oke, ik moet zo naar m'n neefje. Als die jongen daar ook is zak ik echt door de grond.
ik vind t goed hoorquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally en wd volgende maand drankavond met mij en rv
Zonder rv dan, die kankerpindaquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally en wd volgende maand drankavond met mij en rv
Nee, dan zou ik voor schut staan voor de hele familie. "Oh, waar kennen jullie elkaar van danquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik hoop het. Laat het me weten
.
nee ik wil rvquote:Op maandag 27 december 2010 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zonder rv dan, die kankerpinda. Ik neem dick ipv mee.
[..]
Nee, dan zou ik voor schut staan voor de hele familie. "Oh, waar kennen jullie elkaar van dan![]()
![]()
"
waarvan precies?quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Laki wij worden buitengesloten, zullen wij onze eigen clup oprichten
alsof je bij dat theekransje wilt zittenquote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dan nodig ik jullie uit.quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
cn's drankavondquote:Op maandag 27 december 2010 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarvan precies?dan deel ik even wat klappen uit
OKAY DEALquote:
Welke plaats kwamen die Limbo's vandaan?quote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
we hadden weer slechte ervaringen met limbo's en brabanders in france
<3quote:
lol fok dat als we naar ynuhh kunnenquote:
ik ga wel met rvquote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan ga ik alleen met chuck op zijn kamer. Ik digg zijn nieuwe look.
waarom praten? aanbid me:quote:
quote:
quote:
Dat zei ik ook maar toen kwam jij met gayshit van dat is neit volwassenquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Maroon het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, bel die boy van jou niet.
Ik blijf ook gewoon deze method handhaven btw, dit is gewoon bad luck.quote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar toen kwam jij met gayshit van dat is neit volwassen
Ik hoop dat hij er is. Misschien schud het je wakker.quote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ga. Ik heb een naar voorgevoel.
Kusss
toitoi xquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ga. Ik heb een naar voorgevoel.
Kusss
ik ook. Hou wel van dramaquote:
bro code?quote:
you dun goofed upquote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon deze method handhaven btw, dit is gewoon bad luck.
ja voor COCK-Night. Die invites heb ik al uitgedeeld.quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als jij zo bro was dan had je hun ook uitgenodigd.
Eind goed, al goed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja voor COCK-Night. Die invites heb ik al uitgedeeld.
hoezo niet man?! WTF ik had een annuleertijd van 2 weken, die zijn al overschreden.quote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
hey ik kan neit komen op COCK-Night ik dacht ik laat het even weten
ik zag net dat ik die avond al een PUSSY-Evening invite had, die gaan voorquote:Op maandag 27 december 2010 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hoezo niet man?! WTF ik had een annuleertijd van 2 weken, die zijn al overschreden.
kan je niet menen man. nu ben ik alleenquote:Op maandag 27 december 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zag net dat ik die avond al een PUSSY-Evening invite had, die gaan voor
COCK-Night. We gaan wel de Draghey-instance doen hequote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja voor COCK-Night. Die invites heb ik al uitgedeeld.
wil ik nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
maar marooney, waarom niet gewoon gaan naar die funeral en vriendje van die chick worden?
de rest van de clan komt toch? je moet wel werk verzetten, je bent de enige van ons die nog geen lvl. 85 isquote:Op maandag 27 december 2010 18:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kan je niet menen man. nu ben ik alleen
omdatquote:
gast dit wordt al de 3e char die ik naar 85 powerlevel.quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
de rest van de clan komt toch? je moet wel werk verzetten, je bent de enige van ons die nog geen lvl. 85 is
sowieso, laptop mee is een requirement!quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Maroon het volgende:
[..]
COCK-Night. We gaan wel de Draghey-instance doen he.
Wil je dat ik met m'n blood elf of met m'n worg je komt congratulaten ingame?quote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
gast dit wordt al de 3e char die ik naar 85 powerlevel.
[..]
sowieso, laptop mee is een requirement!
Jaja, je beste is gewoon 83 hoorquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
gast dit wordt al de 3e char die ik naar 85 powerlevel.
als ik er niks voor voelde had ik niet gegevenquote:Op maandag 27 december 2010 18:56 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij vriendje willen worden van iemand waar je niks voor voelt?
doe maar je blood elf femalequote:Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef Maroon het volgende:
[..]
Wil je dat ik met m'n blood elf of met m'n worg je komt congratulaten ingame?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:36 schreef Metaan het volgende:
[..]
Nu op 1 miljoen kijks!
Dat is niet zo leuk voor de haterz
haha mooi van een WoW topic gecopied.quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jaja, je beste is gewoon 83 hoor![]()
LW en JC nu rond de 510 en Alchemy bijna gemaxed. Skinning/Mining/Herbalism allemaal op 525.Enchanting (475).
Denk niet dat ik je stats niet weet
haha <3quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha mooi van een WoW topic gecopied.
metaanquote:
Niet iedereen denkt zo.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
als ik er niks voor voelde had ik niet gegeven
Maar dat 'kijks' van m he? is dat ook serieus?quote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij moet naar deze slowchat komen.
Weet ik niet, ik ben bang van wel.quote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar dat 'kijks' van m he? is dat ook serieus?
quote:
O.G.quote:
Wegens teveel pipa's verwijderd door scotoequote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar dat 'kijks' van m he? is dat ook serieus?
klinkt wel logisch, met 1 miljoen kijks zijn de haterzz gelijk stilquote:
quote:
die van mij heeft meer kijks.quote:
zo wispelturig XDquote:
Ik blijf haten, dus te weinig kijkz.quote:Op maandag 27 december 2010 19:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die van mij heeft meer kijks.
wat is de probbie dan toebiquote:
we zijn hier niet gediend van racismequote:
110 120quote:
quote:
hahahhaquote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
Jonko mixed met tequilla maakt me styl guerilla![]()
jij hebt wel de meest vercrackte muzieksmaak van de sc denkikquote:
Het was ook een grap dat liedje. Ik vind rap gewoon niks.quote:Op maandag 27 december 2010 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij hebt wel de meest vercrackte muzieksmaak van de sc denkik
ik heb niet geklikt hoor, ik bedoelde het gewoon als feit. met je rockquote:Op maandag 27 december 2010 19:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het was ook een grap dat liedje. Ik vind rap gewoon niks.
Ik geef advies voor een tientje per uur.quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa gaat een iphone kopen en een ipad. Die gozer is echt nog slechter met elektronica dan mij. Dat wordt wat.
Classic rock, bro.quote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb niet geklikt hoor, ik bedoelde het gewoon als feit. met je rocken je rap niks vinden
DHC jonge!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef ynuhh het volgende:
Dit topic is ook zo maf.
Gevangenisliedjes rechtstreeks uit de Hollandse gevangenis
Hard & genadeloosquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:39 schreef Metaan het volgende:
Eis was 10 jaar.
Drie jaar gezeten.
Hard & genadeloos.
Ja dat.quote:
Lees dat topic eens.quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
DON-GG
zijn 101 barz sessieLEGENDARISCH
Even serieus, classic rockquote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Beter dan allemaal die joeka's met hun te grote mond. Royal fagness.
HAHA die Doc John ineensquote:
classic rockquote:
ditquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Panzermaus het volgende:
Opgezwolle, Fakkelbrigade, Typhoon.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Metaan het volgende:
hiphop is voor oudere pretentieuze blanken uit de provincie
rap is voor harde hoodmannnen & bitches
Nee even serieus. CLASSIC ROCKquote:Op maandag 27 december 2010 19:24 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hou je bek eens. Lig je hier wat te zagen.
jaquote:
Je typt het zelf vaker dan ik. Zegt toch veel denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee even serieus. CLASSIC ROCK![]()
dat je het nog durft te typen
jij bent blank en uit de provinciequote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voor pretentieuze blanken uit de provincie dus.
Is ze pretentieus?quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij bent blank en uit de provincie
Ik ben best wel pretentieus al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voor pretentieuze blanken uit de provincie dus.
Ik ook, online de grote man maar irl een zielig klein mannetje.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben best wel pretentieus al zeg ik het zelf.
Hier andersom, de manier waarop ik me online gedraag komt niet eens in de buurt van hoe held ik eigenlijk wel niet ben in het echt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook, online de grote man maar irl een zielig klein mannetje.
Troll was toch al mislukt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij bent blank en uit de provincie
quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
sommige classic rock is best chill trouwens, beetje met die shit GTA VC spelen.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
sommige classic rock is best chill trouwens, beetje met die shit GTA VC spelen.
haha stil jonge rock vind ik echt gay maar die 80's/90's shit is chill.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha stil jonge rock vind ik echt gay maar die 80's/90's shit is chill.
quote:
Ik heb ook niks over rock gezegd. Laki durft dit gewoon rock te noemen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha stil jonge rock vind ik echt gay maar die 80's/90's shit is chill.
Te goede GTA VC muziekquote:
Ik wist niet dat je die hadquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Te goede GTA VC muziek
jat mijn topic niet
Die staat ook op een van mijn cd's van de top 1000 allertijden.quote:
Niet van naam in ieder geval.quote:
deze luisterde mijn vader vroeger altijd in de auto toen ik klein was.quote:
Relaxt nummer om erop te hebben als je in de cabrio zit te cruisen. Net als deze.quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die haten.
Mensen die niet komen.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die haten.
Mensen die niet komen.
bedoel je hetzelfde als ik?quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef Rajinder het volgende:
Nog een uurtje, daarna hopelijk genieten.
the little fockersquote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Maroon het volgende:
Welke film zal ik voor vanavond downloaden?
GOZEERquote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Maroon het volgende:
Welke film zal ik voor vanavond downloaden?
En toch blijf je labiel. Het is aandoenlijk. Lovely zelfs.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
EVERY TIME I LOOOOK IN THE MIRROOOOORRRRR ALL THESE LINES ON MY FACE GETTING CLEAAAARER
ik heb 5ek op dat de Drog scoort. hij heeft al 10 wedstrijden op rij gescoord tegen ons.quote:
Dream On!quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
EVERY TIME I LOOOOK IN THE MIRROOOOORRRRR ALL THESE LINES ON MY FACE GETTING CLEAAAARER
Persian gaat er 2 inknallenquote:Op maandag 27 december 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb 5ek op dat de Drog scoort. hij heeft al 10 wedstrijden op rij gescoord tegen ons.
Well thank youquote:Op maandag 27 december 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En toch blijf je labiel. Het is aandoenlijk. Lovely zelfs.
Bazenmuziek.quote:
Ja, want het is het één of het ander. Er zit niks tussen in.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ga maar lekker Skyradio luisteren.
Zal het nummer vanavond even luisteren.quote:
Dat je het weet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
YNUHH ZAL HET VANAVOND EVEN LUISTEREN
Tis wel en blijvertje he, die SC voice over.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
YNUHH ZAL HET VANAVOND EVEN LUISTEREN
Weg met de bescheidenheid, tijd voor Mr. Blue Sky.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat je het weet.
Nee, huisgenootje zit ook beneden tv te kijken.
Waarom ga je met dat soort domme meisjes om dan.quote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Rajinder het volgende:
Wtf, meisjes die echt boos worden als ik vertel dat GTST een waardeloze serie is omdat er elke dag hetzelfde in voorkomt.
Ik weet niet, vind haar wel leuk. Maar boos worden om zoietsquote:Op maandag 27 december 2010 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je met dat soort domme meisjes om dan.
Zwaardvis gebruiken i.p.v. een sardientje?quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom gaat iemand niet dood als ik hem 4x met een vis sla? [ afbeelding ]
gooi bier op drquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Rajinder het volgende:
Ze zei dat ze moe was, dus ik zei dat ze dan beter naar bed kon gaan. Helaas ging dat niet omdat GTST er nog op was. Heb ik haar verteld dat er elke dag drama komt in het begin en dat het uiteindelijk eindigt met een romantische kus of gepassioneerde vrijpartij. Kan ze niet tegen.
Ik had haar meteen de gedumpt. Sowieso niks beginnen met iemand die GTST kijkt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind haar wel leuk. Maar boos worden om zoiets.
Hoi Lotjequote:
iick 5 op RvP not to score en 5 op over 1.5 goalsquote:
Ja wel okee hoor. Die van jou?quote:
Persian speelt niet eens volgens goal.comquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iick 5 op RvP not to score en 5 op over 1.5 goals
safebetter
hij speelt wel.quote:Op maandag 27 december 2010 20:22 schreef Maroon het volgende:
[..]
Persian speelt niet eens volgens goal.com
5 ek op de drog en 5 ek op over 1.5 goalsquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iick 5 op RvP not to score en 5 op over 1.5 goals
safebetter
Er is ook nog niks.quote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had haar meteen de gedumpt. Sowieso niks beginnen met iemand die GTST kijkt.
goal.com heeft praatjes, ik heb inside infoquote:Op maandag 27 december 2010 20:22 schreef Maroon het volgende:
[..]
Persian speelt niet eens volgens goal.com
Wallie - v. Persie - De Nas is hetquote:
die over 1.5 gaan we binnenhalen vriendquote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
5 ek op de drog en 5 ek op over 1.5 goals
Waar heb je dat vandaan. En waar is Arshavin@@quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wallie - v. Persie - De Nas is het
we kunnen het houden op de low-looowquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ook godverdomme 4x zo'n hoge ping als de rest, wat is dit.
Mooi. Afkappen dus.quote:
altijd leuk samen met iemand gamblenquote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die over 1.5 gaan we binnenhalen vriend
Inside info, en Ars is op du bank.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Maroon het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan. En waar is Arshavin@@
Waar ik vandaan kom stoppen we pics van de chimeid in kwestie bij zo'n postquote:
De Nas speelt het hele seizoen al op rechtsvoor?quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Rajinder het volgende:
Waarom De Nas vanaf rechts laten komen? En Persian in spits.
Ik wil ook wonen daar.quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom stoppen we pics van de chimeid in kwestie bij zo'n post
gast watquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Rajinder het volgende:
Waarom De Nas vanaf rechts laten komen? En Persian in spits.
Het klinkt mooier dan het is. Veel armoede. Negers die je beroven. Hard geworden.quote:
jij bent lekker niet gequote door hem waarin hij zegt dat we samen vechtersbazen zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt mooier dan het is. Veel armoede. Negers die je beroven. Hard geworden.
Ik dacht altijd dat hij CAM speelde.quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De Nas speelt het hele seizoen al op rechtsvoor?
daar zou ik wel hard van zijn geworden =$quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jij bent lekker niet gequote door hem waarin hij zegt dat we samen vechtersbazen zijn
Hard verhaal, jochies werden mannen daar. Ik wil er ook heen, maar Ally houdt me klein. Ze houdt van jonkies en wil me niet kwijtraken. Conflict of interest -> tranen werden uitgerold.quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt mooier dan het is. Veel armoede. Negers die je beroven. Hard geworden.
Heel af en toe. Bijna nooit. En Persian speelt altijd in de spits bij arsenal behalve 1 wedstrijd dit seizoen.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij CAM speelde.
Op BBC? Ja die zit ik ook te kijkenquote:
een nieuwe stig s geborenquote:
ik had em gedownload want bbc HDquote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op BBC? Ja die zit ik ook te kijken
quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard verhaal, jochies werden mannen daar. Ik wil er ook heen, maar Ally houdt me klein. Ze houdt van jonkies en wil me niet kwijtraken. Conflict of interest -> tranen werden uitgerold.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er ook gevingerd is.
Oh nu op BBC is die middle east special.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had em gedownload want bbc HD
Dat weet ik, maar Persian is waardeloos als spits. Als hij van buiten naar binnen kan trekken is hij beter.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heel af en toe. Bijna nooit. En Persian speelt altijd in de spits bij arsenal behalve 1 wedstrijd dit seizoen.
ja diequote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef Salatrel het volgende:
van iraq naar bethlehem heb ik het over
geweldige afleveringquote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef Salatrel het volgende:
van iraq naar bethlehem heb ik het over
ze durfden nietquote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef fyah het volgende:
net stoer gekeken naar politie
ze keken niet terug
gangster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |