Ja dat.quote:
Lees dat topic eens.quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
DON-GG
zijn 101 barz sessieLEGENDARISCH
Even serieus, classic rockquote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Beter dan allemaal die joeka's met hun te grote mond. Royal fagness.
HAHA die Doc John ineensquote:
classic rockquote:
ditquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Panzermaus het volgende:
Opgezwolle, Fakkelbrigade, Typhoon.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Metaan het volgende:
hiphop is voor oudere pretentieuze blanken uit de provincie
rap is voor harde hoodmannnen & bitches
Nee even serieus. CLASSIC ROCKquote:Op maandag 27 december 2010 19:24 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hou je bek eens. Lig je hier wat te zagen.
jaquote:
Je typt het zelf vaker dan ik. Zegt toch veel denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee even serieus. CLASSIC ROCK![]()
dat je het nog durft te typen
jij bent blank en uit de provinciequote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voor pretentieuze blanken uit de provincie dus.
Is ze pretentieus?quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij bent blank en uit de provincie
Ik ben best wel pretentieus al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Voor pretentieuze blanken uit de provincie dus.
Ik ook, online de grote man maar irl een zielig klein mannetje.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben best wel pretentieus al zeg ik het zelf.
Hier andersom, de manier waarop ik me online gedraag komt niet eens in de buurt van hoe held ik eigenlijk wel niet ben in het echt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook, online de grote man maar irl een zielig klein mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |