Jij bent ook een aparte provincie. Maar ik mag niet bij jou in bed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beste toeristische attractie in die provincie dan. Nog nooit zoveel mannelijke toeristen op en af zien gaan.
Ik hoop hetquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef Allure_ het volgende:
Oke, ik moet zo naar m'n neefje. Als die jongen daar ook is zak ik echt door de grond.
ik vind t goed hoorquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally en wd volgende maand drankavond met mij en rv
Zonder rv dan, die kankerpindaquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally en wd volgende maand drankavond met mij en rv
Nee, dan zou ik voor schut staan voor de hele familie. "Oh, waar kennen jullie elkaar van danquote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik hoop het. Laat het me weten
.
nee ik wil rvquote:Op maandag 27 december 2010 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zonder rv dan, die kankerpinda. Ik neem dick ipv mee.
[..]
Nee, dan zou ik voor schut staan voor de hele familie. "Oh, waar kennen jullie elkaar van dan![]()
![]()
"
waarvan precies?quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Laki wij worden buitengesloten, zullen wij onze eigen clup oprichten
alsof je bij dat theekransje wilt zittenquote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dan nodig ik jullie uit.quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
cn's drankavondquote:Op maandag 27 december 2010 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarvan precies?dan deel ik even wat klappen uit
OKAY DEALquote:
Welke plaats kwamen die Limbo's vandaan?quote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
we hadden weer slechte ervaringen met limbo's en brabanders in france
<3quote:
lol fok dat als we naar ynuhh kunnenquote:
ik ga wel met rvquote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan ga ik alleen met chuck op zijn kamer. Ik digg zijn nieuwe look.
waarom praten? aanbid me:quote:
quote:
quote:
Dat zei ik ook maar toen kwam jij met gayshit van dat is neit volwassenquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Maroon het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, bel die boy van jou niet.
Ik blijf ook gewoon deze method handhaven btw, dit is gewoon bad luck.quote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar toen kwam jij met gayshit van dat is neit volwassen
Ik hoop dat hij er is. Misschien schud het je wakker.quote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ga. Ik heb een naar voorgevoel.
Kusss
toitoi xquote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ga. Ik heb een naar voorgevoel.
Kusss
ik ook. Hou wel van dramaquote:
bro code?quote:
you dun goofed upquote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon deze method handhaven btw, dit is gewoon bad luck.
ja voor COCK-Night. Die invites heb ik al uitgedeeld.quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als jij zo bro was dan had je hun ook uitgenodigd.
Eind goed, al goed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja voor COCK-Night. Die invites heb ik al uitgedeeld.
hoezo niet man?! WTF ik had een annuleertijd van 2 weken, die zijn al overschreden.quote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
hey ik kan neit komen op COCK-Night ik dacht ik laat het even weten
ik zag net dat ik die avond al een PUSSY-Evening invite had, die gaan voorquote:Op maandag 27 december 2010 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hoezo niet man?! WTF ik had een annuleertijd van 2 weken, die zijn al overschreden.
kan je niet menen man. nu ben ik alleenquote:Op maandag 27 december 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zag net dat ik die avond al een PUSSY-Evening invite had, die gaan voor
COCK-Night. We gaan wel de Draghey-instance doen hequote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja voor COCK-Night. Die invites heb ik al uitgedeeld.
wil ik nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
maar marooney, waarom niet gewoon gaan naar die funeral en vriendje van die chick worden?
de rest van de clan komt toch? je moet wel werk verzetten, je bent de enige van ons die nog geen lvl. 85 isquote:Op maandag 27 december 2010 18:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kan je niet menen man. nu ben ik alleen
omdatquote:
gast dit wordt al de 3e char die ik naar 85 powerlevel.quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
de rest van de clan komt toch? je moet wel werk verzetten, je bent de enige van ons die nog geen lvl. 85 is
sowieso, laptop mee is een requirement!quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Maroon het volgende:
[..]
COCK-Night. We gaan wel de Draghey-instance doen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |