quote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Misschien gaat ie wel gewoon op standby als ik 'm in het hoesje doe.
ja ook, maar met 't knopje moet t ook lukkenquote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Misschien gaat ie wel gewoon op standby als ik 'm in het hoesje doe.
ja maar ik neem ook nog wat over van hem.quote:
Ja dat zei je er niet bij.quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, er zit zo'n speciaal ding in het hoesje. Doe niet of ik dom ben.
Wanneer komt er een kamer bij jou vrij?quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Maroon het volgende:
RV, zeurden jouw huisgenoten niet dat je een 'vriend' erin zette? Bij ons mag dat nooit.
Waren allang blij dat we een gek hadden gevonden die die prijs wou betalen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Maroon het volgende:
RV, zeurden jouw huisgenoten niet dat je een 'vriend' erin zette? Bij ons mag dat nooit.
neequote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Maroon het volgende:
Weten jouw huismatties eigenlijk van jullie fok connection.
Over een jaar denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer komt er een kamer bij jou vrij?
quote:Op maandag 27 december 2010 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
needie roomie zei zo; waar kennen jullie elkaar van? zegt rv: relatieplanet ofzo.
Ik heb shotgun op die kamer. Vanaf nu.quote:Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Te lang. Bij mij is er wel een kamer vrij, want die skank is er nooit. Kom je daar wonen?
Ja, ik zocht al tijden een vakantiekamer in Bredaquote:Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Te lang. Bij mij is er wel een kamer vrij, want die skank is er nooit. Kom je daar wonen?
Als ik jou was zou ik dan eerder shotgun op mijn bed nemen dan die kamerquote:Op maandag 27 december 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb shotgun op die kamer. Vanaf nu.
Mensen die in Brabant willen wonenquote:Op maandag 27 december 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb shotgun op die kamer. Vanaf nu.
Oke shotgun op dat bed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan eerder shotgun op mijn bed nemen dan die kamer.
Ally is een aparte provincie.quote:Op maandag 27 december 2010 18:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
Mensen die in Brabant willen wonen.
Beste toeristische attractie in die provincie dan. Nog nooit zoveel mannelijke toeristen op en af zien gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke shotgun op dat bed.
[..]
Ally is een aparte provincie.
lolquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beste toeristische attractie in die provincie dan. Nog nooit zoveel mannelijke toeristen op en af zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |