quote:Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef Rajinder het volgende:
Ik zou gewoon met haar afspreken en aan haar uitleggen dat je toch geen klik met haar voelt. Dat haar nichtje dood is is vervelend, maar het staat wel los van elkaar.
Die heb je ook ja. En dat zijn niet de gasten waar van je het verwacht qua uiterlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hij doet niet eens wat he. Ze komen op hem af
Nee inderdaad, maar dat haar moeder dat durft te vragen snap ik niet. Heeft ze zelf geen mond om mee te praten?quote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef Maroon het volgende:
Ja misschien dat ik dat wel doe. Maar dan wel in real life, dit kun je niet via de phone doen.
Het kwam over of die moeder dat buiten haar weten om vroeg. Ik snap het zelf ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat haar moeder dat durft te vragen snap ik niet. Heeft ze zelf geen mond om mee te praten?
Ik had dit in het andere topic gepost, maar moest eigenlijk hier. Alleen die moeder is blijkbaar gewoon een beetje vaag.quote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
Maar best wel vaag dat die ouders graag willen dat zo'n nieuwbakken vriendje mee gaat naar een begrafenis. Ook al kennen ze je wel langer dan, maar ik zou als ouder toch eerder een goede vriendin van haar mee willen.
Dit kun je uitbuiten. Kun je tegen het meisje zeggen dat je liever even rustig aan doet omdat haar moeder iets te opdringerig is volgens jou.quote:Op maandag 27 december 2010 18:15 schreef Maroon het volgende:
[..]
Het kwam over of die moeder dat buiten haar weten om vroeg. Ik snap het zelf ook niet.
walgelijkquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Maroon het volgende:
Ik belde daarna ook meteen mattie op die goed is in dat soort situaties. Hij begint keihard te lachen, geeft me advies, we hangen op en daarna gooit hij het hele verhaal over de vriendengroepmail.Kk homo
Logisch tochquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Maroon het volgende:
Ik belde daarna ook meteen mattie op die goed is in dat soort situaties. Hij begint keihard te lachen, geeft me advies, we hangen op en daarna gooit hij het hele verhaal over de vriendengroepmail.Kk homo
hahahah dohquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Maroon het volgende:
is het cn????quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef reetveter het volgende:
1 niet gespierde rapper voor je story, bro
[ afbeelding ]
dan zou het een GESPIERDE rapper zijn gekkiequote:
picsquote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dan zou het een GESPIERDE rapper zijn gekkie
nog een paar dagen =$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |