Ja, want het is het één of het ander. Er zit niks tussen in.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ga maar lekker Skyradio luisteren.
Zal het nummer vanavond even luisteren.quote:
Dat je het weet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
YNUHH ZAL HET VANAVOND EVEN LUISTEREN
Tis wel en blijvertje he, die SC voice over.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
YNUHH ZAL HET VANAVOND EVEN LUISTEREN
Weg met de bescheidenheid, tijd voor Mr. Blue Sky.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat je het weet.
Nee, huisgenootje zit ook beneden tv te kijken.
Waarom ga je met dat soort domme meisjes om dan.quote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Rajinder het volgende:
Wtf, meisjes die echt boos worden als ik vertel dat GTST een waardeloze serie is omdat er elke dag hetzelfde in voorkomt.
Ik weet niet, vind haar wel leuk. Maar boos worden om zoietsquote:Op maandag 27 december 2010 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je met dat soort domme meisjes om dan.
Zwaardvis gebruiken i.p.v. een sardientje?quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom gaat iemand niet dood als ik hem 4x met een vis sla? [ afbeelding ]
gooi bier op drquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Rajinder het volgende:
Ze zei dat ze moe was, dus ik zei dat ze dan beter naar bed kon gaan. Helaas ging dat niet omdat GTST er nog op was. Heb ik haar verteld dat er elke dag drama komt in het begin en dat het uiteindelijk eindigt met een romantische kus of gepassioneerde vrijpartij. Kan ze niet tegen.
Ik had haar meteen de gedumpt. Sowieso niks beginnen met iemand die GTST kijkt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind haar wel leuk. Maar boos worden om zoiets.
Hoi Lotjequote:
iick 5 op RvP not to score en 5 op over 1.5 goalsquote:
Ja wel okee hoor. Die van jou?quote:
Persian speelt niet eens volgens goal.comquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iick 5 op RvP not to score en 5 op over 1.5 goals
safebetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |