dus je geeft toe dat je germano, pv e.d. bent? got ya.quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op maandag 27 december 2010 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je germano, pv e.d. bent? got ya.
de herhaling van home alone 2 is net begonnen geloof ikquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Rajinder het volgende:
Komen er vandaag ook weer zo'n originele films op als gisteren en eergisteren?
Ik ook niet. Het is dat mn blackberry geen berichten opslaat, anders had ik het je kunnen laten zien.quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat verzint.
Erg is dat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de herhaling van home alone 2 is net begonnen geloof ik
Ik bedoel gewoon dat ik niet degene ben die dat serieus tegen jou heeft gezegd. Ik geloof best dat je dat binnen hebt gekregen van zo'n vage kerel.quote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is dat mn blackberry geen berichten opslaat, anders had ik het je kunnen laten zien.
Waarom post je dat dan? Wat voor baat heb jij daarbij?quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ik niet degene ben die dat serieus tegen jou heeft gezegd. Ik geloof best dat je dat binnen hebt gekregen van zo'n vage kerel.
Niet van ping, nee.quote:Op maandag 27 december 2010 13:49 schreef Lamon het volgende:
Slaat een BB geen berichten op?
Damn!!!
Doe niet zo mopperen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom post je dat dan? Wat voor baat heb jij daarbij?
Wat doe niet zo mopperen? Waarom post je het? Wat heb jij daaraan?quote:
Gratis smsen met iedereen die een blackberry heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zult even aan de bejaarde moeten uitleggen wat ping is.
WAAR HEB JIJ HET OVER?quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe niet zo mopperen? Waarom post je het? Wat heb jij daaraan?
TR. Doei.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Rajinder het volgende:
[..]
WAAR HEB JIJ HET OVER?
Echt, laat me met rust ouwe zuignap.
Whatsapp.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Lamon het volgende:
Ik vind dat ik dan ook gratis moet kunnen smsen met iedereen die een IPhone heeft, not fair.
Kan ook, met Whatsapp.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Lamon het volgende:
Ik vind dat ik dan ook gratis moet kunnen smsen met iedereen die een IPhone heeft, not fair.
Dat heb je zelf ooit gewoon gepost, niks PMquote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het posten van mijn PM en je getroll.
Ik heb het je ooit precies zo gePM't. Dat jij het wil posten, prima. Jouw fout. Je bent toch niet bang voor een ban?quote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ooit gewoon gepost, niks PM.
Nee hoor, niet precies zo.quote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het je ooit precies zo gePM't. Dat jij het wil posten, prima. Jouw fout. Je bent toch niet bang voor een ban?
Zal mij een worst wezen dat ze hier wat zit te spreken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zet je het toch tussen aanhalingstekens in de search..
Waarom helemaal naar Nijmegen als ze ook gewoon naar Rotterdam kan naar RV.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als je naar Nijmegen komt dan geef ik je een goeie beurt. Ik lik eerst je natte kutje goed en dan neem ik je kk hard doggy..
Watskeburt dat hij in Roffa zit?quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
Waarom helemaal naar Nijmegen als ze ook gewoon naar Rotterdam kan naar RV.
Als je hebt zelf hebt gepost moet je niet zeuren. En als je het zelf pm't naar anderen kan je verwachten dat dit gebeurdquote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het je ooit precies zo gePM't. Dat jij het wil posten, prima. Jouw fout. Je bent toch niet bang voor een ban?
Groningenquote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
Waarom helemaal naar Nijmegen als ze ook gewoon naar Rotterdam kan naar RV.
Wat is een fling? Ik heb wel een vermoeden, maar goed.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Awkward. Komt mijn fling ineens bij m'n werk langs.
Flingquote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Zeg niet dat jij die line niet meer herkend.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je hebt zelf hebt gepost moet je niet zeuren. En als je het zelf pm't naar anderen kan je verwachten dat dit gebeurd
Die gozer die je gister geSMSd had?quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Sky kwam me even seksen, ja. Chuckie, ik heb je gemist <3 =$.quote:Op maandag 27 december 2010 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Flingfokchat vriendje bedeol je
Ja, ik weet het woord neit meerquote:Op maandag 27 december 2010 14:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Wat is een fling? Ik heb wel een vermoeden, maar goed.
Jawel.quote:Op maandag 27 december 2010 14:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zeg niet dat jij die line niet meer herkend.
Haha, ja.quote:Op maandag 27 december 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gozer die je gister geSMSd had?
Nou ik kan me niet herinneren dat ik het zo gepost heb, alleen gePM't.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je hebt zelf hebt gepost moet je niet zeuren. En als je het zelf pm't naar anderen kan je verwachten dat dit gebeurd
Is die kerol ju fuckbuddy?quote:Op maandag 27 december 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky kwam me even seksen, ja. Chuckie, ik heb je gemist <3 =$.
[..]
Ja, ik weet het woord neit meer.
Nouja, ik had hem wel meteen de dag daarna duidelijk gemaakt dat ik niks van 'm hoef verder. Als ie dan toch langs wil komen, moet ie zelf wetenquote:
Omdat jij al mijn posts letterlijk kent.quote:
hengel at a bitch hengelquote:
owhquote:
Ik huil mijzelf ook altijd in slaap omdat jij er niet bent Luur.quote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
Chuck heb je mij niet gemist. Ik heb mezelf nachten lang in slaap gehuild.
Poe? als in poeh of als in de naam Poequote:Op maandag 27 december 2010 14:21 schreef Lamon het volgende:
Poe, ze gebruikte haar echte naam op die site, geen schatje/lieverdje87 of zo...
Dat scheelt stress. Ik schrok me echt ff suf.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik huil mijzelf ook altijd in slaap omdat jij er niet bent Luur.
ik heb elke nacht aan je gedacht. toen ik zonet op Utca CS stond moest ik serieesoe even aan je denken =$quote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
Het is ook echt walgelijk, ja. Maar ik kan gewoon niks anders krijgen denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 14:27 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer aan koters deed.
Ik ben only a ping away, schatjequote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik huil mijzelf ook altijd in slaap omdat jij er niet bent Luur.
wat een lelijke bimbo bardiequote:
Misschien is dat omdat die oudere boys zien dat je enkel baby's kaapt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook echt walgelijk, ja. Maar ik kan gewoon niks anders krijgen denk ik.
kkgeil.quote:Op maandag 27 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb elke nacht aan je gedacht. toen ik zonet op Utca CS stond moest ik serieesoe even aan je denken =$
quote:Op maandag 27 december 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Nu wel.quote:Op maandag 27 december 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben only a ping away, schatje.
Als in opgelucht. Ik sla tegenwoordig de gesprekken op, zodat ik niet in de war raak, maar er stond geen naam bij het gesprek, dus ik moest de site ff op, en toen zag ik de naam staan.quote:Op maandag 27 december 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
Poe? als in poeh of als in de naam Poe
Nee, maar ik weet wel hoe het komtquote:Op maandag 27 december 2010 14:30 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat die oudere boys zien dat je enkel baby's kaapt.
nee ik ben ongedeert [L] heb wel mijn neefje getackled waardoor hij de laatste 2 dagen niet kon snowboardenquote:Op maandag 27 december 2010 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkgeil.
Maar geen been gebroken ofzo, toch?
Kan toch ook gewoon een Aziaat zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als in opgelucht. Ik sla tegenwoordig de gesprekken op, zodat ik niet in de war raak, maar er stond geen naam bij het gesprek, dus ik moest de site ff op, en toen zag ik de naam staan.
Ik zou nooit uitgaan met iemand die Poe heet trouwens, zo iemand MOET bijna wel littekens hebben van het pesten op school vroeger.
Alsof die niet klappen krijgen puur omdat ze Aziaat zijn. Walgelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon een Aziaat zijn.
Dat vindt jij wel lekkahquote:
Ohhh, zieligquote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee ik ben ongedeert [L] heb wel mijn neefje getackled waardoor hij de laatste 2 dagen niet kon snowboarden
Door wie hier zou jij je waarschijnlijk laten regelen als je niet wist wie het was?quote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel hoe het komt. Hier heb ik best veel jongere vrienden, dus die gaan ook naar iets jongere kroegen zeg maar. En dan kom ik daar wel snel mee in aanraking
. In Breedje is dat totaal niet.
Echt hè! Gewoon met een natte handdoek spanken.quote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof die niet klappen krijgen puur omdat ze Aziaat zijn. Walgelijk.
Jou ja. Woo-meow, mijn dagelijkse bijdrage aan je ego. Maar ik vind iets jonger dan mij leuker wel. Jammer.quote:
Hoe bedoel je? Qua looks, karakter?quote:Op maandag 27 december 2010 14:33 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Door wie hier zou jij je waarschijnlijk laten regelen als je niet wist wie het was?
Is Poe daar een gangbare naam ja?quote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon een Aziaat zijn.
wat praat je jonge kankertoebiquote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof die niet klappen krijgen puur omdat ze Aziaat zijn. Walgelijk.
Haha, altijd haten jij he.quote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jou ja. Woo-meow, mijn dagelijkse bijdrage aan je ego. Maar ik vind iets jonger dan mij leuker wel. Jammer.
Doe maar looks. Dat is toch het eerste wat je ziet.quote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua looks, karakter?
Hier heten best veel mooie meisjes Michellequote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is Poe daar een gangbare naam ja?
Ik date trouwens ook niet meer met vrouwen wiens naam met een "m" beginnen. Brengt nooit wat goeds.
Watskeburt dat je de deur niet open krijgt?quote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet nog steeds boodschappen doen.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat praat je jonge kankertoebi
Voor de rest heb ik niets op je aan te merken.quote:
Hmm, lastig lastig. Ik wil jullie niet kwetsen natuurlijk dus ik hou mijn voorkeur voor mequote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Doe maar looks. Dat is toch het eerste wat je ziet.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, lastig lastig. Ik wil jullie niet kwetsen natuurlijk dus ik hou mijn voorkeur voor me.
Ik weet je voorkeur dushi.quote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, lastig lastig. Ik wil jullie niet kwetsen natuurlijk dus ik hou mijn voorkeur voor me.
kwetsend kan het toch alleen zijn als ie zegt door wie absoluut niet?quote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, het is altijd een combinatie van, he. Iemand die kankerlekker is maar gewoon een zak hoef ik gewoon niks vanquote:
Ik zei looks. Doe niet zo moeilijk en flap het eruit.quote:Op maandag 27 december 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, het is altijd een combinatie van, he. Iemand die kankerlekker is maar gewoon een zak hoef ik gewoon niks van.
In mijn telefoon staan nog niet gewist, omdat ik mijn kick haal uit veel telefoonnummers hebben, zoals iedere trieste man betaamt:quote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hier heten best veel mooie meisjes Michelle. Nooit weigeren.
Dat antwoord weet iedereen al met een beetje denkwerk.quote:Op maandag 27 december 2010 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kwetsend kan het toch alleen zijn als ie zegt door wie absoluut niet?
Ik heb een 'D' gevonden en tot zover gaat het goed. Deze week weer. Ally: geheel conform de lijst.quote:Op maandag 27 december 2010 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
In mijn telefoon staan nog niet gewist, omdat ik mijn kick haal uit veel telefoonnummers hebben, zoals iedere trieste man betaamt:
Maaike, Mariska, Marlies, Martine, Martje, Meertje (Marith eigenlijk), en 2 maal Monique.
Allemaal faaldates.
Heb jij ook zo'n mooie namen als Sarah Lloret en Sanne Nimma?quote:Op maandag 27 december 2010 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
In mijn telefoon staan nog niet gewist, omdat ik mijn kick haal uit veel telefoonnummers hebben, zoals iedere trieste man betaamt:
Maaike, Mariska, Marlies, Martine, Martje, Meertje (Marith eigenlijk), en 2 maal Monique.
Allemaal faaldates.
Nee, het zijn altijd van die jaren 80 namen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:41 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie namen als Sarah Lloret en Sanne Nimma?
Oh, ik doe bij de dubbele altijd de minst belangrijke iets erachter zetten. Waarvan je weet dat je het nummer amper hoeft te gebruiken, maar toch niet wilt verwijderenquote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, het zijn altijd van die jaren 80 namen.
Ehquote:Op maandag 27 december 2010 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb een 'D' gevonden en tot zover gaat het goed. Deze week weer. Ally: geheel conform de lijst.
Sowieso wil ik jullie allemaal.quote:Op maandag 27 december 2010 14:39 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik zei looks. Doe niet zo moeilijk en flap het eruit.
Dat meisje dan, conform, die lijst, die je ooit gezien had.quote:
Ouwe zuignap.quote:[..]
Sowieso wil ik jullie allemaal.
Attention whore.quote:Op maandag 27 december 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eh?
[..]
Sowieso wil ik jullie allemaal.
Ik weet even niet waar je het over hebt, liefjequote:Op maandag 27 december 2010 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat meisje dan, conform, die lijst, die je ooit gezien had.
[..]
Ouwe zuignap.
Volgens Smart_ass welquote:Op maandag 27 december 2010 14:44 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Echt zo'n kut Ally antwoord waarvan je weet dat het niet klopt![]()
.
Ik heb niet zo heel veel dubbele, ik ben geen jongere meer, voor een oud lijk doe ik het nog best okay.quote:Op maandag 27 december 2010 14:43 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Oh, ik doe bij de dubbele altijd de minst belangrijke iets erachter zetten. Waarvan je weet dat je het nummer amper hoeft te gebruiken, maar toch niet wilt verwijderen.
Haar memmenquote:Op maandag 27 december 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar je het over hebt, liefje.
[..]
Volgens Smart_ass wel.
Gewoon thuisnummers erin zettenquote:Op maandag 27 december 2010 14:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel dubbele, ik ben geen jongere meer, voor een oud lijk doe ik het nog best okay.
Die wishlist aan persoonlijke eigenschappen en uiterlijke dingen en alles. Nog niet eens zo lang geleden, je geheugen takelt nu al af. Het is... de leeftijd, laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 27 december 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar je het over hebt, liefje.
[..]
Ik heb serieus een slecht geheugen. Weet je hoe erg, zo'n handicap.quote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die wishlist aan persoonlijke eigenschappen en uiterlijke dingen en alles. Nog niet eens zo lang geleden, je geheugen takelt nu al af. Het is... de leeftijd, laten we het daar maar op houden.
Ik zal -8 punten apply'en op je totaal, er wordt met een schaal van 1 - 100 gewerkt en wanneer het totaal beneden de 85 dipt dan is het al niet interessant meer. Bedankt voor je support.quote:Op maandag 27 december 2010 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slecht geheugen. Weet je hoe erg, zo'n handicap.
Die lijstquote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die wishlist aan persoonlijke eigenschappen en uiterlijke dingen en alles. Nog niet eens zo lang geleden, je geheugen takelt nu al af. Het is... de leeftijd, laten we het daar maar op houden.
Ewa doe niet groot bitch, doe niet klein. Glas in je gezicht is niet zo fijnnn.quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal -8 punten apply'en op je totaal, er wordt met een schaal van 1 - 100 gewerkt en wanneer het totaal beneden de 85 dipt dan is het al niet interessant meer. Bedankt voor je support.
"even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij"quote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik op 100 punten blijf en dan eens grandioos je back heb, kom ik dan op 100+?quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal -8 punten apply'en op je totaal, er wordt met een schaal van 1 - 100 gewerkt en wanneer het totaal beneden de 85 dipt dan is het al niet interessant meer. Bedankt voor je support.
Ik hou van Maus zoals hij is.quote:Op maandag 27 december 2010 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
"even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij"
Je zoekt ook naar iemand die je taalfouten accepteert?
Ik heb dus toevallig daadwerkelijk zo'n iemand gevonden hier op foks en we hebben inmiddels al twee 'dates' gehad. Even afkloppen dit.quote:Op maandag 27 december 2010 14:56 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Die lijst. Ik vind hem prachtig op enkele dingetjes na.
Ik weet wat mijn plek is. Bij jou.quote:Op maandag 27 december 2010 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa doe niet groot bitch, doe niet klein. Glas in je gezicht is niet zo fijnnn.
Ja, dat soort fouten maak ik wel eens. Mag zij ook doen, zolang we elkaar maar begrijpen en het classy blijft.quote:Op maandag 27 december 2010 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
"even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij"
Je zoekt ook naar iemand die je taalfouten accepteert?
In dat geval wordt er getrouwd.quote:Op maandag 27 december 2010 14:56 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als ik op 100 punten blijf en dan eens grandioos je back heb, kom ik dan op 100+?
PM eens wie. Ik wil kunnen keuren of ze goed genoeg is voor een held als jij.quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb dus per toeval daadwerkelijk zo'n iemand gevonden hier op foks en we hebben inmiddels al twee 'dates' gehad. Even afkloppen dit.![]()
![]()
Ik stuur wel een kaartje als we op de Bahama's zitten te kussen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Taalfouten en alles, dan is het ware liefde.
Ze komt verder niet veel op foks, meer een LIF lurker volgens mij. Ze weet alleen de meest prominente dingen als 'dandybleu', 'Penisbaard', 'Marcel Roubos', 'Petro', 'KLB SC', de kamperkliek uit ONZ, _Fonz, en zo. Alles gaat via PM en SMS, ik denk niet dat een username veel duidelijk maakt. We hebben ook serieus over Lamon gepraat afgelopen keer, bij gebrek aan gespreksstof op dat moment. Maar alleen toen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Rajinder het volgende:
[..]
PM eens wie. Ik wil kunnen keuren of ze goed genoeg is voor een held als jij.
Kampers in ONZ?quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze komt verder niet veel op foks, meer een LIF lurker volgens mij. Ze weet alleen de meest prominente dingen als 'dandybleu', 'Penisbaard', 'Marcel Roubos', 'Petro', 'KLB SC', de kamperkliek uit ONZ, _Fonz, en zo. Alles gaat via PM en SMS, ik denk niet dat een username veel duidelijk maakt. We hebben ook serieus over Lamon gepraat afgelopen keer, bij gebrek aan gespreksstof op dat moment. Maar alleen toen.
Ja, daar kunnen we kort over zijn. Zo'n beetje alles wat op die meet in september af kwam en de bijbehorende foto's.quote:
Sick..quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze komt verder niet veel op foks, meer een LIF lurker volgens mij. Ze weet alleen de meest prominente dingen als 'dandybleu', 'Penisbaard', 'Marcel Roubos', 'Petro', 'KLB SC', de kamperkliek uit ONZ, _Fonz, en zo. Alles gaat via PM en SMS, ik denk niet dat een username veel duidelijk maakt. We hebben ook serieus over Lamon gepraat afgelopen keer, bij gebrek aan gespreksstof op dat moment. Maar alleen toen.
Linkje naar die foto's? Ik wil die sjappen wel eens zienquote:Op maandag 27 december 2010 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we kort over zijn. Zo'n beetje alles wat op die meet in september af kwam en de bijbehorende foto's.
Nog zieker.quote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze wist zich jouw foto met je overhemd open te herinneren. Ik moest snel van topic switchen.
Moet ik even zoeken en dan stuur ik wel een DM.quote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Linkje naar die foto's? Ik wil die sjappen wel eens zien.
mij ookquote:Op maandag 27 december 2010 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken en dan stuur ik wel een DM.
Ik zal er op letten.quote:Op maandag 27 december 2010 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken en dan stuur ik wel een DM.
heb em alquote:
Vlak voor het einde van dat stukje zegt ie patat voor de kindertjes met appelmoesquote:Op maandag 27 december 2010 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Het huis is van papa, afblijven met je fikken. En daarna versta ik er niks meer van.
Moet kunnen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vlak voor het einde van dat stukje zegt ie patat voor de kindertjes met appelmoes
Maar hij spreekt appelmoes als A-pale-moesquote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet kunnen.
PM verstuurd trouwens.
inddquote:
Ik kan er ook niets aan doen. Ik dacht dat ik hier beter op mijn plaats was dan... daar. Ik wil niet terug.quote:
doet me denken aan die gozer die het briljante plan had opgevat om in het doucheputje te kakken omdat de wc verstopt was oidquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen. Ik dacht dat ik hier beter op mijn plaats was dan daar.
ehhquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doet me denken aan die gozer die het briljante plan had opgevat om in het doucheputje te kakken omdat de wc verstopt was oid
Vriend van mij heeft dat ooit gedaan, en vervolgens aan moeten stampen met zijn hakquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doet me denken aan die gozer die het briljante plan had opgevat om in het doucheputje te kakken omdat de wc verstopt was oid
watquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Hier zitten enkel mooie mensen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen. Ik dacht dat ik hier beter op mijn plaats was dan... daar. Ik wil niet terug.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Hier zitten enkel mooie mensen.
het bad bedoel je toch met die paints?quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels al achter, ja.quote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Hier zitten enkel mooie mensen.
kan ookquote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
het bad bedoel je toch met die paints?
no shitquote:Op maandag 27 december 2010 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ookdie chick was not amused iig
Broodje kroket zonder saus?quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Maroon het volgende:
Wil iemand mij in bad stoppen met bruisbollen en ondertussen boodschappen gaan doen, daarna me uit bad halen, me afdrogen en weer in bed leggen terwijl me een broodje kroket wordt gevoerd? Heb ik best wat voor over.
Kijken hoe normaal mensen zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Welke capriolen worden er nu uitgehaald?
Niet dusquote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kijken hoe normaal mensen zijn.
De pure kroketsmaak moet intact blijven.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Wtf, zonder curry kan echt niet.
Ligt eraan waar de kroketten van zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef Maroon het volgende:
[..]
De pure kroketsmaak moet intact blijven.
Ik nu niet meer zo heel erg. Wel voor het eerst sinds de zomervakantie weer 3 dagen achter elkaar hartstikke dronken geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Maroon het volgende:
[..]
Omdat ik er verschrikkelijk aan toe ben op dit moment.
Het helpt wel bij het verwerken.quote:Op maandag 27 december 2010 15:58 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik niet meer drink. En een dag later gewoon weer verder waar je gebleven was.
Ik drink serieus vrijdag pas weer bier.quote:Op maandag 27 december 2010 15:58 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik niet meer drink. En een dag later gewoon weer verder waar je gebleven was.
Ik vanavond weerquote:Op maandag 27 december 2010 15:59 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik drink serieus vrijdag pas weer bier.
haha oh jij. heb je mijn comment gedelete?quote:
Nee, hij blijft van m'n special friend <3 dan laat ik hem staan.quote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha oh jij. heb je mijn comment gedelete?
Zeg, wat. Verwerpelijke reactiequote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij altijd maar zeggen dat je nooit naar een FOK!meet zou gaan. Hoe was het.
Het was leuk.quote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij altijd maar zeggen dat je nooit naar een FOK!meet zou gaan. Hoe was het.
Ik had echt verwacht dat jij blauwe ogen zou hebben! Pakte anders uitquote:
Nee, niet dat ik weet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb ik oraliteiten en ruilsex gemist?
Stil nou.quote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef reetveter het volgende:
HOLY FUCK. Wie is die zeekoe en wie is die WNF medewerker die haar probeert te vangen.
Yn en Sky?quote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef reetveter het volgende:
HOLY FUCK. Wie is die zeekoe en wie is die WNF medewerker die haar probeert te vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets heet kerstdiner bij je aanstaande schoonouders, jongen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:10 schreef Splutje het volgende:
Was er serieus weer een lelijke mensen meet gister?
quote:
haha die comment, ik moest lachenquote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
C_N, ik vind je kale kop best leuk eigenlijk.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef reetveter het volgende:
I think it looks good. In tegenstelling tot jij zonder haar.quote:Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef reetveter het volgende:
Jezus C_N. Met die kale kop lijk je 8 ofzo.
Lijkt net een geschoren bruine ratquote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
C_N, ik vind je kale kop best leuk eigenlijk.
iedereen zegt juist dat ik ouder lijk =$quote:Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef reetveter het volgende:
Jezus C_N. Met die kale kop lijk je 8 ofzo.
hou je kankerbek manquote:
Was net op de radio dacht ik.quote:
quote:
quote:
Die postte ik een paar dagen geleden nogquote:
Ik post m nu. Cause I feel like it.quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die postte ik een paar dagen geleden nog
ailtonquote:Op maandag 27 december 2010 16:30 schreef Rajinder het volgende:
Het ziet niet uit boy. Je bent nu een mix tussen Aang en Ailton.
paar patsen moet je hebben.quote:
linkquote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef reetveter het volgende:
En terecht. Ik zou Ronan gevenquote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik post m nu. Cause I feel like it.
quote:
echt, die fotoquote:
ja weet ik =$ gelukkig ben ik rippedquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Rajinder het volgende:
C_N, je lijkt een beetje chubby met die kleren aan.
.. is kankerlekker?quote:
ik heb haar belooft de foto niet door te sturenquote:
zo lekker als kanker inddquote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
.. is kankerlekker?
dankje =$
haha hou je kankerbek nou maar je bent zo kankerlelijk dat het niet meer grappig isquote:
Precies. Snoeihard.quote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja weet ik =$ gelukkig ben ik ripped
Leuk om te horen, doe haar de groetjes terug.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
C_N weet je nog dat meisje waar ik mee was op mystery land, ze vindt je neefje lekker
klopt, en nu?quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha hou je kankerbek nou maar je bent zo kankerlelijk dat het niet meer grappig is
altijd dat gluiperige in pmquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Maisnon het volgende:
C_N foto's in mijn PM graag, staat altijd voor je open *
Als Lamon hier op 1 januari post dan mag jij hem nakken.quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
ja hoe kom je daar ineens opquote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
C_N weet je nog dat meisje waar ik mee was op mystery land, ze vindt je neefje lekker
beter praat je niet meer als ik hier postquote:
zei ze van de week tegen mequote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja hoe kom je daar ineens op
ik praat niet, ik typquote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
beter praat je niet meer als ik hier post
die aids bek en de neus jaquote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van het gezicht klopt.
ikquote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
oke oke ik heb een lot met de letters DQ wie ziet hier een SIGN in?
Ik werd week bij de gedachte aan die vrouw.quote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
de Dairy Queen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werd week bij de gedachte aan die vrouw.
ik heb KHquote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
haha hoe kom je aan deze grote mond tough guy =$quote:
van de straatquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha hoe kom je aan deze grote mond tough guy =$
dewatquote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Salatrel het volgende:
maar ik ga wel winnen. ik heb de config van de RS5 al opgeslagen
quote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
WACHT
als je DQ uitspreekt lijkt het op degoe en wd heeft die. ik heb m'n sign =$
Inderdaad, het zegt dat je haar 1000 ek moet brengen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
WACHT
als je DQ uitspreekt lijkt het op degoe en wd heeft die. ik heb m'n sign =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |