Beste fokkers,
om jullie een nachtmerrie te besparen het volgende. Ik had gisteren op eerste kerstdag dus een date met mijn nieuwe vlam. Alles goed en wel en de dag begon met een kerstwandeling. Deze duurde wel erg lang en gedurende de wandeling (samen met de ouders van mijn nieuwe vriendin) kreeg ik het aardig benauwd omdat ik erg naar het toilet moest. Enfin, het was bijna onhoudbaar. Mijn vriendin zag al dat ik het niet helemaal naar mijn zin had en vroeg me wat er was. Natuurlijk zei ik dat er niks was en ik hield de schijn dan ook erg hoog.
Vier uur later kwamen we (!!!) terug van de wandeling en ik dacht.. ik moet zo erg, ik hou dit niet vol. DUs we kwamen bij mijn vriendin aan en de moeder zei opeens: "aag ik moet toch wel heel erg naar de wc" en ze ging naar de wc.. ik hield het totaal niet meer uit maar het zou wel niet te lang duren zo dacht ik. Dus we zaten in de woonkamer en het duurde gewoon een fucking kwartier. Ik hield het gewoon niet meer uit en probeerde me in te houden terwijl een stukje poep mijn boxershort indook. Ik kon wel janken

De pa van mijn vriendin vond het even later al niet al te fris ruiken en vroeg al hardop "waar stinkt het hier naar?"
Vlak erna scheet ik volledig in mijn broek. Alles hing en rook naar schijt en pis. Ik moest gewoon ZOO erg en die ma verprutste het gewoon volledig. De vriendin keek me stamelend aan en zei "ga alsjeblieft weg" terwijl haar vader kokhalzend de keuken in rende. ik zei "achat ik kan er niks aan doen" mnaar het mocht niet meer baten.
Wat moet ik nu doen? Moet ik het goed maken? Moet ik weer contact met haar opnemen ofzo? Het is de eerste keer dat me uberhaupt zoiets gebeurd.
Sugesties zijn welkom.