Gratis smsen met iedereen die een blackberry heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zult even aan de bejaarde moeten uitleggen wat ping is.
WAAR HEB JIJ HET OVER?quote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe niet zo mopperen? Waarom post je het? Wat heb jij daaraan?
TR. Doei.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Rajinder het volgende:
[..]
WAAR HEB JIJ HET OVER?
Echt, laat me met rust ouwe zuignap.
Whatsapp.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Lamon het volgende:
Ik vind dat ik dan ook gratis moet kunnen smsen met iedereen die een IPhone heeft, not fair.
Kan ook, met Whatsapp.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Lamon het volgende:
Ik vind dat ik dan ook gratis moet kunnen smsen met iedereen die een IPhone heeft, not fair.
Dat heb je zelf ooit gewoon gepost, niks PMquote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het posten van mijn PM en je getroll.
Ik heb het je ooit precies zo gePM't. Dat jij het wil posten, prima. Jouw fout. Je bent toch niet bang voor een ban?quote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ooit gewoon gepost, niks PM.
Nee hoor, niet precies zo.quote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het je ooit precies zo gePM't. Dat jij het wil posten, prima. Jouw fout. Je bent toch niet bang voor een ban?
Zal mij een worst wezen dat ze hier wat zit te spreken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zet je het toch tussen aanhalingstekens in de search..
Waarom helemaal naar Nijmegen als ze ook gewoon naar Rotterdam kan naar RV.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als je naar Nijmegen komt dan geef ik je een goeie beurt. Ik lik eerst je natte kutje goed en dan neem ik je kk hard doggy..
Watskeburt dat hij in Roffa zit?quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
Waarom helemaal naar Nijmegen als ze ook gewoon naar Rotterdam kan naar RV.
Als je hebt zelf hebt gepost moet je niet zeuren. En als je het zelf pm't naar anderen kan je verwachten dat dit gebeurdquote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het je ooit precies zo gePM't. Dat jij het wil posten, prima. Jouw fout. Je bent toch niet bang voor een ban?
Groningenquote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
Waarom helemaal naar Nijmegen als ze ook gewoon naar Rotterdam kan naar RV.
Wat is een fling? Ik heb wel een vermoeden, maar goed.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Awkward. Komt mijn fling ineens bij m'n werk langs.
Flingquote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Awkward. Komt mijn fling ineens bij m'n werk langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |