dus je geeft toe dat je germano, pv e.d. bent? got ya.quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op maandag 27 december 2010 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je germano, pv e.d. bent? got ya.
de herhaling van home alone 2 is net begonnen geloof ikquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Rajinder het volgende:
Komen er vandaag ook weer zo'n originele films op als gisteren en eergisteren?
Ik ook niet. Het is dat mn blackberry geen berichten opslaat, anders had ik het je kunnen laten zien.quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat verzint.
Erg is dat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de herhaling van home alone 2 is net begonnen geloof ik
Ik bedoel gewoon dat ik niet degene ben die dat serieus tegen jou heeft gezegd. Ik geloof best dat je dat binnen hebt gekregen van zo'n vage kerel.quote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is dat mn blackberry geen berichten opslaat, anders had ik het je kunnen laten zien.
Waarom post je dat dan? Wat voor baat heb jij daarbij?quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ik niet degene ben die dat serieus tegen jou heeft gezegd. Ik geloof best dat je dat binnen hebt gekregen van zo'n vage kerel.
Niet van ping, nee.quote:Op maandag 27 december 2010 13:49 schreef Lamon het volgende:
Slaat een BB geen berichten op?
Damn!!!
Doe niet zo mopperen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom post je dat dan? Wat voor baat heb jij daarbij?
Wat doe niet zo mopperen? Waarom post je het? Wat heb jij daaraan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |