die kale?quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Maroon het volgende:
CN is sprekend een Braziliaanse verdediger. Welke? Maakt niet uit.
this is madnessquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]!!!! je kan ook denken dat dq als in
de d zit in wd en de q zit naast de w
maar gewoon echt preciesquote:
Maicon. Met z'n hoofd .quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Maroon het volgende:
CN is sprekend een Braziliaanse verdediger. Welke? Maakt niet uit.
quote:
ik ga vanavond kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Splutje het volgende:
Iemand de Top Gear kerstspecial al gezien?
Nee want:quote:
Ik ging dus googlen en toen zag ik dat Jay-Z 2 keer zo grote lippen en kin enzo heeftquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
C_N met Jay-Z vergelijken omdat die huge ass lippen heeft
Ik heb adres, wanneer zullen we gaan?quote:Op maandag 27 december 2010 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb gehoord dat we in het nieuwe jaar allemaal welkom zijn bij Ally en in en rond haar huisgenootje.
Ze had het over de eerste week van het nieuwe jaar.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb adres, wanneer zullen we gaan?
Die reactie op mijn dingens dat PM altijd open staat en dat in m'n fobo over meelopers, ik heb vast iets gedaan wat je niet leuk vond maar ik kan het me niet voorstellen, wat is er dan?quote:
Och ja, de neus klopt.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee want:
[..]
Ik ging dus googlen en toen zag ik dat Jay-Z 2 keer zo grote lippen en kin enzo heeft
Was die vrijdag er niet op?quote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Splutje het volgende:
Iemand de Top Gear kerstspecial al gezien?
Lichaam van Atlas represent.quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het echt heb ik het lichaam van een griekse god
quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze had het over de eerste week van het nieuwe jaar.
Ik zei lijkt op, niet is jay-zquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee want:
[..]
Ik ging dus googlen en toen zag ik dat Jay-Z 2 keer zo grote lippen en kin enzo heeft
Ik van een luie Antilliaanquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het echt heb ik het lichaam van een griekse god
LOLquote:
tnxquote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Salatrel het volgende:
eerste 2 afleveringen van seizoen 4 californication zijn ook uit voor de mensen die het nog niet wisten
Inderdaad, uitgelektquote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Salatrel het volgende:
eerste 2 afleveringen van seizoen 4 californication zijn ook uit voor de mensen die het nog niet wisten
ik heb een neusaapneusquote:
Is het een singles mingle?quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zei dat het alleen voor singles was.
pm opmerking was gewoon flauwe michel tekstquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die reactie op mijn dingens dat PM altijd open staat en dat in m'n fobo over meelopers, ik heb vast iets gedaan wat je niet leuk vond maar ik kan het me niet voorstellen, wat is er dan?
jammerquote:
Ben ik soort van, neem mijn ex wel meequote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zei dat het alleen voor singles was.
lolquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
en wat vind je van mijn Zweedse neusje?quote:
oh ok kut zou dat zijn jaquote:
Vergeten deze te quotenquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
reetveter heeft mooie wenkbrauwenquote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
Neuzen![]()
Wenkbrauwen is het geen wat je man maakt.
Ik als een nichtje, dan is het goedquote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zie haar als een moederfiguur.![]()
tis een pleonasme, dus tjaquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
Neuzen![]()
Ik heb gewoon goeie wenkbrauwen. Niet te dun, niet te dik. Perfect.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
Neuzen![]()
Wat is 'mooi bij wenkbrauwen'? Vind jij?quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
reetveter heeft mooie wenkbrauwen
Ik ook, en ik heb ook mooie ogen heb ik gehoord.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
reetveter heeft mooie wenkbrauwen
donker en niet borstelig.quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is 'mooi bij wenkbrauwen'? Vind jij?
bij chiba's is dat mooi.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en wat vind je van mijn Zweedse neusje?
kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
reetveter heeft een mooie kaaklijn
too bad, dan zijn ze niet mooi.quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die van mij zijn donker maar borstelig. lol
Ik krijg vaak te horen dat het juist erg 'stoer' is.quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
too bad, dan zijn ze niet mooi.
lol je ma telt niet hoor :pquote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat het juist erg 'stoer' is.
Ik zie dat anders.quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat het juist erg 'stoer' is.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is 'mooi bij wenkbrauwen'? Vind jij?
):quote:
Hetzelfde, maar dat komt omdat lichte ogen er met donker haar meer uitspringen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb ook mooie ogen heb ik gehoord.
kan je die bij de Bart Smit kopen?quote:
lekkerquote:
kk boeler wil je klappen ofzo?quote:
Dat heb ik dus ook, groen grijze ogen met donkerbruin(bijna zwart) haar.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dat komt omdat lichte ogen er met donker haar meer uitspringen.
quote:
Bij chicks vind ik dat niet zo. bruine ogenquote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, groen grijze ogen met donkerbruin(bijna zwart) haar.
kouloe boeler, das een fucking barbie pop, dus kom niet pratenquote:
gatverquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kusje op je wang voor deze foto.
[ afbeelding ]
wat neuk jy dan? niet prate dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef wise het volgende:
[..]
kouloe boeler, das een fucking barbie pop, dus kom niet praten
Deze, plaats maar bij de foto uit mijn fobo en de mix is dodelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, groen grijze ogen met donkerbruin(bijna zwart) haar.
Chai heeft best wel blauwe ogen, dat is ook wel mooi.quote:
Terugtrekken.quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kusje op je wang voor deze foto.
[ afbeelding ]
wat ik neuk? M'n exquote:
Voorbeeldfoto's graagquote:
http://www.kissies.se/quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Maisnon het volgende:
wd wie was ook alweer die zweedse vlog vrouw die superfout was met alles gephotoshopped en borstvergrotingen enzo?
):quote:
Ja, maar juist omdat je zo weinig echte groene ogen of grijze ogen ziet vind ik het bijzonderder dan blauw. En aantrekkelijker.quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heeft best wel blauwe ogen, dat is ook wel mooi.
Maar ECHTE groenen ogen zijn heel erg mooi en best wel zeldzaam.
Inderdaad, maar ik heb ook weleens chicks gezien die kleurlenzen droegen, en dan voel ik me echt vies en bedrogen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar juist omdat je zo weinig echte groene ogen of grijze ogen ziet vind ik het bijzonderder dan blauw. En aantrekkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijk inderdaad. Sowieso chicks met meer makeup dan naturel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb ook weleens chicks gezien die kleurlenzen droegen, en dan voel ik me echt vies en bedrogen.
Die wilde ik ook net postenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Maroon het volgende:
Ik val op grote ogen, maakt me niet uit welke kleur.
quote:
Ze moeten een beetje gebalanceerd zijn inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Sowieso chicks met meer makeup dan naturel.
Op deze zou ik alleen geven als ik erg dronken ben.quote:
Op deze foto zou ik d'r wel geven.quote:
Dan zou jij familie van mij kunnen worden als je mijn achternichtje ontmoet.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Maroon het volgende:
Ik val op grote ogen, maakt me niet uit welke kleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook echt een draak
I never workout
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
Ik vind dat Wise er wel leuk uit ziet op deze foto.ik kijk wel lief jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
lol dan zou je mij ook gevenquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Maroon het volgende:
[..]
Op deze zou ik alleen geven als ik erg dronken ben.
Wat heb jij een walgelijk verschrikkelijke smaak.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Maroon het volgende:
[..]
Op deze zou ik alleen geven als ik erg dronken ben.
[..]
Op deze foto zou ik d'r wel geven.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
Ik vind dat Wise er wel leuk uit ziet op deze foto.M'n grap, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Maisnon het volgende:
als die d'r gezicht schoonmaakt dan staat de make up toch in de wasbak vastgekoekt
Als het een keer regent schuift haar hele gezicht ineens omlaag
Als ik in een kroeg sta, lekker toch. Gewoon geilquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat heb jij een walgelijk verschrikkelijke smaak.
nee, ze laat dr borsten nog een maat groter makenquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier gaat ze shoppen voor tietimplantaten
[ afbeelding ]
haha daar heb je ally de wortel weerquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou best wel eens een oranje tan en gebleekt haar willen hebben. Gewoon om te zien hoeveel aandacht ik zou krijgen.
Dat bedoelde ik. Maar ze is er ook gewoon trots op, wtfquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, ze laat dr borsten nog een maat groter maken
Komen allemaal die opgepompte gasten met tribal tattoo's achter je aan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou best wel eens een oranje tan en gebleekt haar willen hebben. Gewoon om te zien hoeveel aandacht ik zou krijgen.
Wortel is ontzettend 2011.quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha daar heb je ally de wortel weer
Ja maar dan tenminste eentje die niet kaolo lelijk isquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Maroon het volgende:
Ik zou die best willen geven, gewoon voor een keer. Omdat ik dat soort meisjes normaal nooit mee omga.
En ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Komen allemaal die opgepompte gasten met tribal tattoo's achter je aan.
gast ga huilenquote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dan tenminste eentje die niet kaolo lelijk iszoals die ene die mozy postte bijv
Ik heb ook nog een wortelkleurige foto uit jouw Fotoboek ooit. Ik bewaar/cap alles van waarde, meteen wanneer ik het zie, ookal staat het op imgur.com. NIets vertrouw ik meer dan mijn eigen /Users/hans/Pictures/stuff map.quote:
ik kan niet geloven dat een broeder die chimi zou rakenquote:
eeh ik laat deze chick gewoon lachen wodeeh ;pquote:
Dat is wel baus.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
Kameraad van me ging gister uit in een oranje shirt met de tekst wortel in het groen erop uit.
Ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou deze 100000x eerder hitten dan die zweedse die wd postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doenBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hoe kan die kanker bb zo snel leeg gaanquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
die linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen![]()
Ze is te lang, puntige knieen, komt bekend voor ook. Haar mondhoek is verlamd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen
Elke avond opladen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan die kanker bb zo snel leeg gaan. Vannacht opgeladen en ik heb nu nog maar 23%. HOE DAN
. Moet je iets uitzetten ofzo?
Wie was er ook alweer zweeds in je familie? je achtertante?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen![]()
hou je mute knop eens ingedrukt en kijk eens of ie op standby gaatquote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan die kanker bb zo snel leeg gaan. Vannacht opgeladen en ik heb nu nog maar 23%. HOE DAN
heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doenOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik ook, goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen
Eens met wat hierboven staat
Ik zou mijn benen opensperren en je laten limbodansen zodat je op een gegeven moment met je borsten mijn penis zou strelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen
nee omaquote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer zweeds in je familie? je achtertante?
Je zit gewoon heel de dag met dat ding te kloten dan gaat ie vast snel leeg!quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is de mute knopquote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je mute knop eens ingedrukt en kijk eens of ie op standby gaat
Praat normaal tegen deze dame.quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik zou mijn benen opensperren en je laten limbodansen zodat je op een gegeven moment met je borsten mijn penis zou strelen.
Aint't it scary?quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef Maisnon het volgende:
Hey een youtube link zonder dat ie automatisch verandert wordt op het forum naar een plaatje enzo
Must investigate
bovenkant dat luidsprekertje met die streep erdoorquote:
don't know if wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
lolquote:
yesssquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar echt in Zweden geboren van Zweedse ouders?
Oke, ik gebruik 'm wel veel. Maar hij kan never zo snel leeg zijnquote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je zit gewoon heel de dag met dat ding te kloten dan gaat ie vast snel leeg!
Het idee is opwindend, toch? Je mag het wel lenen. Werkt altijd als de vrouw in kwestie genoeg heeft gedronken.quote:
Harde klappenquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Na school, wij 2 tegen hem. Hij moet begrijpen dat WD niet van hem is.
Ik kan twee dagen ermee doen, maar dan moet hij echt op standby staanquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik gebruik 'm wel veel. Maar hij kan never zo snel leeg zijn.
Jullie wachten mij op bij de poortje?quote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Na school, wij 2 tegen hem. Hij moet begrijpen dat WD niet van hem is.
lol alleen jijquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
mij niet op je ping hebbenfucking slet dat je bent ally
ze heeft mij alquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
de poortje?quote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Jullie wachten mij op bij de poortje?
Ik dacht dat dat een vlek was ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan twee dagen ermee doen, maar dan moet hij echt op standby staan
ik heb respectquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het idee is opwindend, toch? Je mag het wel lenen. Werkt altijd als de vrouw in kwestie genoeg heeft gedronken.
haha ze sluit je buitenquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
ingedrukt houden womanquote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een vlek was ofzo. Maar hij reageert niet geloof ik.
Hij doet 't echt nietquote:
Ik heb die fonna speciaal voor jou gekocht dus kom nietquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
nee kaoloquote:Op maandag 27 december 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij doet 't echt niet.
Ik heb alleen links n knop vergrendelen. Bedoel je dat?
[..]
Ik heb die fonna speciaal voor jou gekocht dus kom niet.
Ja die reageert helemaal niet. Wat moet er gebeuren als ik die indruk danquote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kaolo
deze knop
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja die reageert helemaal niet. Wat moet er gebeuren als ik die indruk dan!
Dan komen je nachtelijke fotosessies op imgur.com en gaan ze automatisch in je Fotoboek. Doe het.quote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja die reageert helemaal niet. Wat moet er gebeuren als ik die indruk dan!
mijne doet dat ook niet en die van mijn brodda welquote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf
nou bij mij gaat die op standby dan
Dat wil jij niet zien, hoorquote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan komen je nachtelijke fotosessies op imgur.com en gaan ze automatisch in je Fotoboek. Doe het.
Ik snap er geen reet van. Ik kijk het nog wel eens na.quote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf
nou bij mij gaat die op standby dan
BAHAHAHA OWNEDquote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mijne doet dat ook niet en die van mijn brodda wel
MATCHquote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mijne doet dat ook niet en die van mijn brodda wel
ik zie dan ditquote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat wil jij niet zien, hoor.
[..]
Ik snap er geen reet van. Ik kijk het nog wel eens na.
oh wacht nu wel, ik moest em kaolo hard indrukkenquote:
dan save je echt loooots of batteryquote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
oh wacht nu wel, ik moest em kaolo hard indrukken
sorryquote:
Natuurlijk wel. Alles van jou heeft vaak wel enige waarde. Zelfs je nachtelijke foto's.quote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat wil jij niet zien, hoor.
[..]
Ligt eraan wie het draagtquote:Op maandag 27 december 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
Wie vind hier gescheurde jeans sexy bij een chick?
Het moet haar staan. Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 27 december 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
Wie vind hier gescheurde jeans sexy bij een chick?
Mooiemensen.com heeft weer een nieuwe bron van inkomsten? Is dit niet de 4e keer dat je jezelf inschrijft daar? Iedereen zijn eigen hobbies natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Lamon het volgende:
U staat geregistreerd als lid van de VEB. Als lid van de VEB van vóór 8 juni 2010 kunt u meedoen aan de Actie KPNQwest. U bent daarvoor aangemeld. Graag vernemen wij van u het aantal aandelen dat u in de periode tot 23 mei 2002 in bezit had.
Voor nadere informatie verwijzen wij u naar onze website www.veb.net, menu Acties, submenu "KPNQwest", waar u op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand van zaken..
In verwachting u hiermee naar behoren te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Het Secretariaat
Goede zaak!
Vereniging van aandeelhouders, lutser.quote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooiemensen.com heeft weer een nieuwe bron van inkomsten? Is dit niet de 4e keer dat je jezelf inschrijft daar? Iedereen zijn eigen hobbies natuurlijk.
ik was eerder.quote:Op maandag 27 december 2010 17:34 schreef Allure_ het volgende:
ja jullie hebben ook zo'n ouwe, daar kan ik niet mee praten. Ik ping chris zo wel.
9700 deed 't niet eerst en 9780 wel juistquote:Op maandag 27 december 2010 17:34 schreef Allure_ het volgende:
ja jullie hebben ook zo'n ouwe, daar kan ik niet mee praten. Ik ping chris zo wel.
Ik heb godverdomme een iPhone 4.quote:Op maandag 27 december 2010 17:34 schreef Allure_ het volgende:
Terechte klachtquote:Op maandag 27 december 2010 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een iPhone 4.
Ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een iPhone 4.
Elk meisje zou mij gewoon moeten willen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef Panzermaus het volgende:
Allure_ heeft gewoon een slechte smaak in jongens, daar kunnen wij verder niet wakker van liggen.
Je bedoelt mij.quote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Elk meisje zou mij gewoon moeten willen.
nee, ik hou niet van delenquote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Elk meisje mag mij willen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geld is erg belangrijk voor je hè?quote:Op maandag 27 december 2010 17:38 schreef Lamon het volgende:
Ik ga nog ff pitten voor mijn date, misschien en dromen van KPNQwest, die moet gaan dokken.
Ik ook niet, dus je bent niet meer uniekquote:Op maandag 27 december 2010 17:35 schreef reetveter het volgende:
He Allure, ik hoef je ping niet. Ben ik nu unique.
whatsapp, whateverquote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus je bent niet meer uniek.
Dan draai ik snel mijn hoofd om.quote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij jou wil ik mijn piemel ook wel eens in het oor drukken
Ik ben niet zo van het moeten, maar het mag wel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is nu ook niet de juiste instelling me dunkt.
Dat hij tegen de achterkant van je hoofd aanbotst?quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan draai ik snel mijn hoofd om.
Dan ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa gaat een iphone kopen en een ipad. Die gozer is echt nog slechter met elektronica dan mij. Dat wordt wat.
Nee, want dan zouden alle meiden ik willen. Mij niet wijken zullen van mijn principe.quote:
Ik heb het over:quote:Op maandag 27 december 2010 17:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden alle meiden ik willen. Mij niet wijken zullen van mijn principe.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa gaat een iphone kopen en een ipad. Die gozer is echt nog slechter met elektronica dan mij. Dat wordt wat.
okquote:Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij nu degene bent die het niet snapt.
Ik probeer natuurlijk alleen maar views te generen, even checken of het luktequote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef Rajinder het volgende:
Kijk jou meteen checken of je fobo is gecheckt.
Waarom doe je dat via de telefoon? Dat is echt niet tof.quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Maroon het volgende:
Ik bel NOOIT MEER om iemand eerlijk te dumpen.
Ligt eraan hoe serieus het was vind ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom doe je dat via de telefoon? Dat is echt niet tof.
Een vriend man me heeft een chick geknald die nu 10 dagen over tijd is. Dan ben je fuckedquote:
Die jongen blij dat ze nog in leven is dus. Had vast een engel op zijn schouder. Machtig.quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een vriend man me heeft een chick geknald die nu 10 dagen over tijd is. Dan ben je fucked
Okay, dat is nog kutter. Dit is ook niet alles maarja.quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een vriend man me heeft een chick geknald die nu 10 dagen over tijd is. Dan ben je fucked
Gozer die ik ken had 3 wijven geknalt op 1 avond. En gister waren ze van elkaar er achter gekomen. HE WAS FUCKEDquote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zuur vlees nuquote:Op maandag 27 december 2010 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die jongen blij dat ze nog in leven is dus. Had vast een engel op zijn schouder. Machtig.
Wtf, dat is ook wel extreem.quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gozer die ik ken had 3 wijven geknalt op 1 avond. En gister waren ze van elkaar er achter gekomen. HE WAS FUCKED
wtf, hoe doet hij datquote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gozer die ik ken had 3 wijven geknalt op 1 avond. En gister waren ze van elkaar er achter gekomen. HE WAS FUCKED
Hee zie net dat topic van je. Is dat gewoon serieus echt waar?quote:Op maandag 27 december 2010 17:58 schreef Maroon het volgende:
[..]
Okay, dat is nog kutter. Dit is ook niet alles maarja.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is echt waarquote:Op maandag 27 december 2010 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee zie net dat topic van je. Is dat gewoon serieus echt waar?
Ahw meen je niet. Heel veel succes! Ik vind je bedoeling wel goed, hopelijk doe je dat in de toekomst gewoon weer, ook al is het nu een beetje slecht uitgepakt.quote:
Maar ik heb gezegd: Ik zal even kijken of ik dan kan. Dus zou ik afzeggen met een hele goede smoes of zou ik er voor haar heen gaan?quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahw meen je niet. Heel veel succes! Ik vind je bedoeling echt heel goed, hopelijk doe je dat in de toekomst gewoon weer, ook al is het nu een beetje slecht uitgepakt.
Je hebt van die gasten he, die ze met wagonladingen tegelijk regelen. Het is een kunstquote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet ik veel. Hij krijgt echt alles
Als je heengaat ben je fucked. Dan denkt ze dat je haar echt wil en der voor der bentquote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Maroon het volgende:
[..]
Maar ik heb gezegd: Ik zal even kijken of ik dan kan. Dus zou ik afzeggen met een hele goede smoes of zou ik er voor haar heen gaan?
Ja weet ik maar dan maak ik er meteen daarna korte metten mee.quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je heengaat ben je fucked. Dan denkt ze dat je haar echt wil en der voor der bent
quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ja weet ik maar dan maak ik er meteen daarna korte metten mee.
Dat dus. Haar nu laten stikken + haar ouders kwetsen enzo zou ik niet eens willen. Maar wel duidelijk laten zijn dat je verder niets van haar wilt hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kutsituatie, man.Ik zou het gewoon uitleggen aan haar wat je eigenlijk wilde zeggen en haar daarna gewoon bijstaan bij die begrafenis. En daarna bail out'en.
Nouja weet niet. Denk sowieso dat het beter voor haar is om een vriendin mee te nemen als steun ipv jou.quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Maroon het volgende:
[..]
Maar ik heb gezegd: Ik zal even kijken of ik dan kan. Dus zou ik afzeggen met een hele goede smoes of zou ik er voor haar heen gaan?
Ja true.quote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt van die gasten he, die ze met wagonladingen tegelijk regelen. Het is een kunst
Heet hij toevallig Marco?quote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet ik veel. Hij krijgt echt alles
Als je met haar meegaat dan kom je zeker niet van haar af. Dan is ze ook direct soulmate na zo'n gevoelige kwestie.quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Maroon het volgende:
[..]
Maar hij doet niet eens wat he. Ze komen op hem afquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Nee dus, want zo heet zo'n kerel hier in de buurt die dat trucje ook kent.
Hmm. Ja. Ik trek mijn antwoord ook terug nu ik me dit bedenk.quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Als je met haar meegaat dan kom je zeker niet van haar af. Dan is ze ook direct soulmate na zo'n gevoelige kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |