ik kan niet geloven dat een broeder die chimi zou rakenquote:
eeh ik laat deze chick gewoon lachen wodeeh ;pquote:
Dat is wel baus.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
Kameraad van me ging gister uit in een oranje shirt met de tekst wortel in het groen erop uit.
Ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou deze 100000x eerder hitten dan die zweedse die wd postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doenBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hoe kan die kanker bb zo snel leeg gaanquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
die linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen![]()
Ze is te lang, puntige knieen, komt bekend voor ook. Haar mondhoek is verlamd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen
Elke avond opladen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan die kanker bb zo snel leeg gaan. Vannacht opgeladen en ik heb nu nog maar 23%. HOE DAN
. Moet je iets uitzetten ofzo?
Wie was er ook alweer zweeds in je familie? je achtertante?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen![]()
hou je mute knop eens ingedrukt en kijk eens of ie op standby gaatquote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan die kanker bb zo snel leeg gaan. Vannacht opgeladen en ik heb nu nog maar 23%. HOE DAN
heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doenOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik ook, goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen
Eens met wat hierboven staat
Ik zou mijn benen opensperren en je laten limbodansen zodat je op een gegeven moment met je borsten mijn penis zou strelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doen
nee omaquote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer zweeds in je familie? je achtertante?
Je zit gewoon heel de dag met dat ding te kloten dan gaat ie vast snel leeg!quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is de mute knopquote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je mute knop eens ingedrukt en kijk eens of ie op standby gaat
Praat normaal tegen deze dame.quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik zou mijn benen opensperren en je laten limbodansen zodat je op een gegeven moment met je borsten mijn penis zou strelen.
Aint't it scary?quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef Maisnon het volgende:
Hey een youtube link zonder dat ie automatisch verandert wordt op het forum naar een plaatje enzo
Must investigate
bovenkant dat luidsprekertje met die streep erdoorquote:
don't know if wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou deze zweedse wel doenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
lolquote:
yesssquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar echt in Zweden geboren van Zweedse ouders?
Oke, ik gebruik 'm wel veel. Maar hij kan never zo snel leeg zijnquote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je zit gewoon heel de dag met dat ding te kloten dan gaat ie vast snel leeg!
Het idee is opwindend, toch? Je mag het wel lenen. Werkt altijd als de vrouw in kwestie genoeg heeft gedronken.quote:
Harde klappenquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Na school, wij 2 tegen hem. Hij moet begrijpen dat WD niet van hem is.
Ik kan twee dagen ermee doen, maar dan moet hij echt op standby staanquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik gebruik 'm wel veel. Maar hij kan never zo snel leeg zijn.
Jullie wachten mij op bij de poortje?quote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Na school, wij 2 tegen hem. Hij moet begrijpen dat WD niet van hem is.
lol alleen jijquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
mij niet op je ping hebbenfucking slet dat je bent ally
ze heeft mij alquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
de poortje?quote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Jullie wachten mij op bij de poortje?
Ik dacht dat dat een vlek was ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan twee dagen ermee doen, maar dan moet hij echt op standby staan
ik heb respectquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het idee is opwindend, toch? Je mag het wel lenen. Werkt altijd als de vrouw in kwestie genoeg heeft gedronken.
haha ze sluit je buitenquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
ingedrukt houden womanquote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een vlek was ofzo. Maar hij reageert niet geloof ik.
Hij doet 't echt nietquote:
Ik heb die fonna speciaal voor jou gekocht dus kom nietquote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
nee kaoloquote:Op maandag 27 december 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij doet 't echt niet.
Ik heb alleen links n knop vergrendelen. Bedoel je dat?
[..]
Ik heb die fonna speciaal voor jou gekocht dus kom niet.
Ja die reageert helemaal niet. Wat moet er gebeuren als ik die indruk danquote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kaolo
deze knop
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |