oh ok kut zou dat zijn jaquote:
Vergeten deze te quotenquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
reetveter heeft mooie wenkbrauwenquote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
Neuzen![]()
Wenkbrauwen is het geen wat je man maakt.
Ik als een nichtje, dan is het goedquote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zie haar als een moederfiguur.![]()
tis een pleonasme, dus tjaquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
Neuzen![]()
Ik heb gewoon goeie wenkbrauwen. Niet te dun, niet te dik. Perfect.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Mozy het volgende:
Neuzen![]()
Wat is 'mooi bij wenkbrauwen'? Vind jij?quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
reetveter heeft mooie wenkbrauwen
Ik ook, en ik heb ook mooie ogen heb ik gehoord.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
reetveter heeft mooie wenkbrauwen
donker en niet borstelig.quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is 'mooi bij wenkbrauwen'? Vind jij?
bij chiba's is dat mooi.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en wat vind je van mijn Zweedse neusje?
kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
reetveter heeft een mooie kaaklijn
too bad, dan zijn ze niet mooi.quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die van mij zijn donker maar borstelig. lol
Ik krijg vaak te horen dat het juist erg 'stoer' is.quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
too bad, dan zijn ze niet mooi.
lol je ma telt niet hoor :pquote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat het juist erg 'stoer' is.
Ik zie dat anders.quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat het juist erg 'stoer' is.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is 'mooi bij wenkbrauwen'? Vind jij?
):quote:
Hetzelfde, maar dat komt omdat lichte ogen er met donker haar meer uitspringen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb ook mooie ogen heb ik gehoord.
kan je die bij de Bart Smit kopen?quote:
lekkerquote:
kk boeler wil je klappen ofzo?quote:
Dat heb ik dus ook, groen grijze ogen met donkerbruin(bijna zwart) haar.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dat komt omdat lichte ogen er met donker haar meer uitspringen.
quote:
Bij chicks vind ik dat niet zo. bruine ogenquote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, groen grijze ogen met donkerbruin(bijna zwart) haar.
kouloe boeler, das een fucking barbie pop, dus kom niet pratenquote:
gatverquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kusje op je wang voor deze foto.
[ afbeelding ]
wat neuk jy dan? niet prate dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef wise het volgende:
[..]
kouloe boeler, das een fucking barbie pop, dus kom niet praten
Deze, plaats maar bij de foto uit mijn fobo en de mix is dodelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, groen grijze ogen met donkerbruin(bijna zwart) haar.
Chai heeft best wel blauwe ogen, dat is ook wel mooi.quote:
Terugtrekken.quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kusje op je wang voor deze foto.
[ afbeelding ]
wat ik neuk? M'n exquote:
Voorbeeldfoto's graagquote:
http://www.kissies.se/quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Maisnon het volgende:
wd wie was ook alweer die zweedse vlog vrouw die superfout was met alles gephotoshopped en borstvergrotingen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |