):quote:
Ja, maar juist omdat je zo weinig echte groene ogen of grijze ogen ziet vind ik het bijzonderder dan blauw. En aantrekkelijker.quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heeft best wel blauwe ogen, dat is ook wel mooi.
Maar ECHTE groenen ogen zijn heel erg mooi en best wel zeldzaam.
Inderdaad, maar ik heb ook weleens chicks gezien die kleurlenzen droegen, en dan voel ik me echt vies en bedrogen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar juist omdat je zo weinig echte groene ogen of grijze ogen ziet vind ik het bijzonderder dan blauw. En aantrekkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijk inderdaad. Sowieso chicks met meer makeup dan naturel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb ook weleens chicks gezien die kleurlenzen droegen, en dan voel ik me echt vies en bedrogen.
Die wilde ik ook net postenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Maroon het volgende:
Ik val op grote ogen, maakt me niet uit welke kleur.
quote:
Ze moeten een beetje gebalanceerd zijn inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Sowieso chicks met meer makeup dan naturel.
Op deze zou ik alleen geven als ik erg dronken ben.quote:
Op deze foto zou ik d'r wel geven.quote:
Dan zou jij familie van mij kunnen worden als je mijn achternichtje ontmoet.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Maroon het volgende:
Ik val op grote ogen, maakt me niet uit welke kleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook echt een draak
I never workout
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
Ik vind dat Wise er wel leuk uit ziet op deze foto.ik kijk wel lief jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
lol dan zou je mij ook gevenquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Maroon het volgende:
[..]
Op deze zou ik alleen geven als ik erg dronken ben.
Wat heb jij een walgelijk verschrikkelijke smaak.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Maroon het volgende:
[..]
Op deze zou ik alleen geven als ik erg dronken ben.
[..]
Op deze foto zou ik d'r wel geven.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
Ik vind dat Wise er wel leuk uit ziet op deze foto.M'n grap, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Maisnon het volgende:
als die d'r gezicht schoonmaakt dan staat de make up toch in de wasbak vastgekoekt
Als het een keer regent schuift haar hele gezicht ineens omlaag
Als ik in een kroeg sta, lekker toch. Gewoon geilquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat heb jij een walgelijk verschrikkelijke smaak.
nee, ze laat dr borsten nog een maat groter makenquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier gaat ze shoppen voor tietimplantaten
[ afbeelding ]
haha daar heb je ally de wortel weerquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou best wel eens een oranje tan en gebleekt haar willen hebben. Gewoon om te zien hoeveel aandacht ik zou krijgen.
Dat bedoelde ik. Maar ze is er ook gewoon trots op, wtfquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, ze laat dr borsten nog een maat groter maken
Komen allemaal die opgepompte gasten met tribal tattoo's achter je aan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou best wel eens een oranje tan en gebleekt haar willen hebben. Gewoon om te zien hoeveel aandacht ik zou krijgen.
Wortel is ontzettend 2011.quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha daar heb je ally de wortel weer
Ja maar dan tenminste eentje die niet kaolo lelijk isquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Maroon het volgende:
Ik zou die best willen geven, gewoon voor een keer. Omdat ik dat soort meisjes normaal nooit mee omga.
En ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Komen allemaal die opgepompte gasten met tribal tattoo's achter je aan.
gast ga huilenquote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dan tenminste eentje die niet kaolo lelijk iszoals die ene die mozy postte bijv
Ik heb ook nog een wortelkleurige foto uit jouw Fotoboek ooit. Ik bewaar/cap alles van waarde, meteen wanneer ik het zie, ookal staat het op imgur.com. NIets vertrouw ik meer dan mijn eigen /Users/hans/Pictures/stuff map.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |