Dat hij tegen de achterkant van je hoofd aanbotst?quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan draai ik snel mijn hoofd om.
Dan ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa gaat een iphone kopen en een ipad. Die gozer is echt nog slechter met elektronica dan mij. Dat wordt wat.
Nee, want dan zouden alle meiden ik willen. Mij niet wijken zullen van mijn principe.quote:
Ik heb het over:quote:Op maandag 27 december 2010 17:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden alle meiden ik willen. Mij niet wijken zullen van mijn principe.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa gaat een iphone kopen en een ipad. Die gozer is echt nog slechter met elektronica dan mij. Dat wordt wat.
okquote:Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij nu degene bent die het niet snapt.
Ik probeer natuurlijk alleen maar views te generen, even checken of het luktequote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef Rajinder het volgende:
Kijk jou meteen checken of je fobo is gecheckt.
Waarom doe je dat via de telefoon? Dat is echt niet tof.quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Maroon het volgende:
Ik bel NOOIT MEER om iemand eerlijk te dumpen.
Ligt eraan hoe serieus het was vind ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom doe je dat via de telefoon? Dat is echt niet tof.
Een vriend man me heeft een chick geknald die nu 10 dagen over tijd is. Dan ben je fuckedquote:
Die jongen blij dat ze nog in leven is dus. Had vast een engel op zijn schouder. Machtig.quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een vriend man me heeft een chick geknald die nu 10 dagen over tijd is. Dan ben je fucked
Okay, dat is nog kutter. Dit is ook niet alles maarja.quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een vriend man me heeft een chick geknald die nu 10 dagen over tijd is. Dan ben je fucked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |