Och ja, de neus klopt.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee want:
[..]
Ik ging dus googlen en toen zag ik dat Jay-Z 2 keer zo grote lippen en kin enzo heeft
Was die vrijdag er niet op?quote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Splutje het volgende:
Iemand de Top Gear kerstspecial al gezien?
Lichaam van Atlas represent.quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het echt heb ik het lichaam van een griekse god
quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze had het over de eerste week van het nieuwe jaar.
Ik zei lijkt op, niet is jay-zquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee want:
[..]
Ik ging dus googlen en toen zag ik dat Jay-Z 2 keer zo grote lippen en kin enzo heeft
Ik van een luie Antilliaanquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het echt heb ik het lichaam van een griekse god
LOLquote:
tnxquote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Salatrel het volgende:
eerste 2 afleveringen van seizoen 4 californication zijn ook uit voor de mensen die het nog niet wisten
Inderdaad, uitgelektquote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Salatrel het volgende:
eerste 2 afleveringen van seizoen 4 californication zijn ook uit voor de mensen die het nog niet wisten
ik heb een neusaapneusquote:
Is het een singles mingle?quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zei dat het alleen voor singles was.
pm opmerking was gewoon flauwe michel tekstquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die reactie op mijn dingens dat PM altijd open staat en dat in m'n fobo over meelopers, ik heb vast iets gedaan wat je niet leuk vond maar ik kan het me niet voorstellen, wat is er dan?
jammerquote:
Ben ik soort van, neem mijn ex wel meequote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zei dat het alleen voor singles was.
lolquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
en wat vind je van mijn Zweedse neusje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|