alleen via internetstream van RTL denk ik. PDC WK wordt wel weer uitgezondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Grifte het volgende:
Nice, dat wordt weer een weekje darts kijken. Is het alleen via internet te volgen, of zend rtl7 het ook op tv uit?
World grand Prix gemist?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef DeZoektocht het volgende:
naissssss het werd zo zoetjes aan ok wel weer eens tijd voor een mooi darttoernooitje
begin oktoberquote:
Poule G? Poule E lijkt mij veel spannenderquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Limburgman het volgende:
Vanavond begint het. Zin in!!!
Ik voorspel de volgende spelers die door gaan naar de 2e ronde: Taylor, Waites, Van Gerwen, Thornton, Whitlock, Painter, Wade, King, Anderson, O'Shea, Hamilton, Nicholson, Newton, Jenkins, Kist, Van Barneveld.
Naar mijn idee is poule G de meest spannende, de zogenaamde poule des doods.
Zo voorafgaand aan het toernooi zal ik ook de winnaar voorspellen: Michael van Gerwen
Ik snap waarom je dat denkt, maar ben het niet helemaal met je eens. Ja, poule E is spannend, maar als ik tussen alle poules zou moeten kiezen welke de spannendste is zeg ik toch G. Naar mijn idee ligt het daar echt helemaal open wie wint. Bij de meeste andere is de verwachting toch wel dat er namen meteen aangewezen worden. Zelf denk ik bijvoorbeeld dat Lewis (poule E) het niet zal redden en dat Part het moeilijk zal krijgen. Bij G, durf ik geen naam te noemen die het NIET zal reddenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poule G? Poule E lijkt mij veel spannender
Ik zie Barneveld nog wel in de poulefase eruit vliegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef wimderon het volgende:
Op papier ligt H nog wel dichter bij elkaar denk ik, zeker met Jones voor eigen publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Barneveld nog wel in de poulefase eruit vliegen.
Wat Bates hier te zoeken heeft, dat is me pas een raadselBates is geplaatst vanwege het feit dat hij (samen met Webster) finalist was op de worldcup koppels 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat Wade 11 pijlen op een dubbel kreeg en Monk 18 omdat Wade niet wist uit te gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef -Sisyphus- het volgende:
Damn, Wade weer dramatisch. Monk wint gewoon met een < 80 gemiddelde.
Co wint toch niet in de eerste ronde. Of hij moet Jamie Caven of Denis Ovens loten.quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Co kan weer naar huis. Heeft nog veel training nodig voor het WK. Harms was fenomenaal vamiddag. Gooit ook heel rustig en lijkt geen zenuwen te kennen. Hopelijk plaatst Michael zich vanavond, want met 2 overwinningen en een goed doelsaldo ben je er wel.
Jup, Wordt nog een leuk potje dinsdag. Van Gerwen - Hankey.quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hankey stond ze aardig te raken vandaag.
Ja hopelijk neemt Michael wraak van de nederlaag van vorig jaar. Alleen door die reacties is het al een mooie wedstrijd!quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, Wordt nog een leuk potje dinsdag. Van Gerwen - Hankey.
Klopt, zo jammer. Hij is een leuke kerel, maar zal nooit wat winnen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co wint toch niet in de eerste ronde. Of hij moet Jamie Caven of Denis Ovens loten.
Ben wel benieuwd naar Jerry Hendriks en Gino Vos.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, zo jammer. Hij is een leuke kerel, maar zal nooit wat winnen.
Co's hoogtepunt:quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, zo jammer. Hij is een leuke kerel, maar zal nooit wat winnen.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
Als ik ga oefenen gooi ik ook wel 205 punten met 12 pijlen.
Gewoon RTL7 site kijken?quote:
Ik heb perfect beeld op die site, misschien je internetverbinding.quote:
Je moet gewoon treble 15, double 15 en dan bull gooien, zo doe ik dat altijd en is nog nooit misgegaan. Tuurlijk ga je eerst voor die 60 dan sta je op 65 en dán kan je single-bull/treble 11/15/19 overwegen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Begin je met 125 over op t20? Moet je juist op bull mikken
Hij lijkt veels te nerveus, stond ook te kijken naar Wade alsof het God zelve was.quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat een prutser en dan hou ik het nog netjes.
Zie je toch het verschil tussen hem, Kist en Harms. Die oogden mentaal ook veel sterker.quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet gewoon treble 15, double 15 en dan bull gooien, zo doe ik dat altijd en is nog nooit misgegaan. Tuurlijk ga je eerst voor die 60 dan sta je op 65 en dán kan je single-bull/treble 11/15/19 overwegen.
[..]
Hij lijkt veels te nerveus, stond ook te kijken naar Wade alsof het God zelve was.
Lekker makkelijke pot.quote:
Net als o.a. Stompe, Lewis, Webster, Dolan, King, Winstanley, Beaton, Jenkins, Hamilton, Bray. Zitten er dus ook een paar tussen die hun vaste snor voor aanvang afgeschoren hebben. Jenkins en Hamilton zien er echt maf uit zonder snor, Stompe ziet er niet uit métquote:
quote:Monday November 12
7pm-11pm
Groups E-H Second Games
Mark Walsh v Wayne Jones (H)
Terry Jenkins v Martin Phillips (G)
Paul Nicholson v Barrie Bates (F)
Adrian Lewis v John Part (E)
Andy Hamilton v Brendan Dolan (F)
Gary Anderson v Tony O'Shea (E)
Christian Kist v Raymond van Barneveld (H)
Wes Newton v Wesley Harms (G)
The winners of Sunday afternoon's games will play each other, and the losers will play each other.
Tuesday November 13
7pm-11pm
Groups A-D Final Games
Jan Dekker v Arron Monk (D)
Mark Webster v Co Stompe (A)
Kevin Painter v James Hubbard (C)
Robert Thornton v Steve Beaton (B)
James Wade v Mervyn King (D)
Phil Taylor v Scott Waites (A)
Simon Whitlock v Dean Winstanley (C)
Michael van Gerwen v Ted Hankey (B)
Op het WK zal het wel pittiger worden. En eerst nog de player championsjips finals. Wil dan wel zien of hij het weer kan.quote:Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Die Lewis blijft ongelovelijk. Wint 2x het wk, maar presteert verder niets bijzonders. Na Hamilton-Dolan begint het echte werk
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK zal het wel pittiger worden. En eerst nog de player championsjips finals. Wil dan wel zien of hij het weer kan.
Niveau is dit jaar veel hoger dan vorig jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.
Ik hoop dat je een hoed hebtquote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niveau is dit jaar veel hoger dan vorig jaar.
Van Gerwen speelt echt leuk de laatste tijd, ik mag hem ook meer dan Van Barneveld.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.
Dit jaar zijn er ook wel veel goede ongeplaatste spelers. Ian White, Co Stompe, Magnus Caris, Jerry Hendriks, Dennis Priestley, James Richardson etc.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.
Ja ik ook. Toont ook prachtige emotie telkens net als Hamilton die nog nie best bezig is lol. Kist vind ik ook een toffe peer. Hopelijk pakt die barney zo.quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gerwen speelt echt leuk de laatste tijd, ik mag hem ook meer dan Van Barneveld.
Ja dat word nog een belangrijk tournooi. Weet jij of michael daar nog wat te verdedigen heeft? Volgens mij niet veel toch? Moet nog een plekje stijgen anders kan ie zoals op dit tournooi Phil al in de kwartfinale treffen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er ook wel veel goede ongeplaatste spelers. Ian White, Co Stompe, Magnus Caris, Jerry Hendriks, Dennis Priestley, James Richardson etc.
Maar er kan nog vanalles gebeuren in de PC Finals. Bijvoorbeeld dat white naar de top 32 gaat
Nee, heeft niets te verdedigen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat word nog een belangrijk tournooi. Weet jij of michael daar nog wat te verdedigen heeft? Volgens mij niet veel toch? Moet nog een plekje stijgen anders kan ie zoals op dit tournooi Phil al in de kwartfinale treffen.
Ik ruik kansenquote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heeft niets te verdedigen.
Mooi gedaan, hij kan het wel.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Nober het volgende:
Bull proberen op 93O'Shea weet waar dubbel 21,5 zit...
Helaas wel, maar als ik zijn 2 wedstrijden bekijk en die van Part dit tournooi dan zie ik O'SHEA wel winnen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kwam mooi terug, maar geeft het toch nog weer weg
De kraker voor mij komt nu.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Nober het volgende:
Nog 2 vanavond.
Gary Anderson 2-0 (10-8)
John Part 1-1 (9-7)
Tony O'Shea 1-1 (9-9)
Adrian Lewis 0-2 (6-10)
Andy Hamilton 2-0 (10-3)
Paul Nicholson 1-1 (7-5)
Brendan Dolan 1-1 (6-7)
Barrie Bates 0-2 (2-10)
Wesley Harms 1-0 (5-2)
Wes Newton 1-0 (5-2)
Terry Jenkins 1-1 (7-7)
Martin Phillips 0-2 (4-10)
Raymond van Barneveld 1-0 (5-0)
Christian Kist 1-0 (5-1)
Mark Walsh 1-1 (5-9)
Wayne Jones 0-2 (5-10)
Ik snap de keuze voor bull wel inmiddels maar je moet toch gewoon voor treble 19 gaan.
Corner-goal percentage van zowel Roda als Ajax zal een stuk hoger liggen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel zou het dubbel precentage zijn?
Lewis had 2 uit 19 op dubbels tegen Part, die kan er dus ook wat van.quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit was de slechste partij van het tournooi haha.
Het was echt slecht, jammer maar misschien gaat het de volgende ronde beter.quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit was de slechste partij van het tournooi haha.
Ja das waarquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis had 2 uit 19 op dubbels tegen Part, die kan er dus ook wat van.
Klopt en vorige wedstrijd speelden ze beide goed. Zie ze ook allebei doorgaan en kist is alwel door op legsaldo.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was echt slecht, jammer maar misschien gaat het de volgende ronde beter.
Tenzij Van Gerwen (al dan niet bewust) verliest tegen Hankey met 5-3 of meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor 2-5 Waites.
Taylor - MvG in de maak.
Dat waren niet z'n ogen, die had er gewoon al 20 achter de kiezenquote:
Hankey is duidelijk iemand van de oude stempel.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjongejonge, toch wel anti-reclame voor de 'sport'. Maar aan de andere kant ook wel weer mooi.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat waren niet z'n ogen, die had er gewoon al 20 achter de kiezen![]()
59.67 gemiddeld, zonder darts op een dubbel
Die 56quote:Op woensdag 14 november 2012 09:42 schreef Zipportal het volgende:
Dit wil ik terugzien.Zodra de wedstrijd begint, zitten zijn ogen al potdicht.
![]()
Heb jij de stand nog ergens?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lewis - Anderson is dus al bijgewerkt.
Die hoop ik ook, dat vind ik wel aan aardige vent.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wint bij O'Shea - Part is dus door. Hopelijk O'Shea
Het finishen lukt niet echt.quote:
Dat zou perfect zijn. Gaat het op wie het beste saldo in legs heeft als ze evenveel punten hebben?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Harms wint, dan moet Jenkins wel even verliezen.
Ja, als dat gelijk is, komt er een shootoutquote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou perfect zijn. Gaat het op wie het beste saldo in legs heeft als ze evenveel punten hebben?
Eerst moet Barney even winnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, als dat gelijk is, komt er een shootout
Als Jenkins met 5-2 wint staan ze met drie man gelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, als dat gelijk is, komt er een shootout
Wat zou er dan gebeuren?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Jenkins met 5-2 wint staan ze met drie man gelijk
Dat zou wel lachen zijn. Maar laten we hopen dat Harms gewoon zonder Shoot-out doorgaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk 9 dart shootout met 3 man.
Dan kan Harms er toch uitliggen?quote:
Niet bij 5-0 of 5-1. Als het maar geen 5-2 word, dan krijgen we dat 9 dart ofzoiets.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kan Harms er toch uitliggen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Harms door doordat Newton drie legs heeft gepakt.
Volgens mij wel.quote:
quote:
Klopt erg jammer. Wat we nodig hebben is NL succes en dat kan maar op 1 manier het WK winnen, wat wel op tv is, dan garandeer ik weer 2 miljoen kijkers minimaal in zo'n finale. Want ken veel mensen die darten leuk vinden om te kijken, maar niet op een stream. Gewoon lekker op tv bankhangend kijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al, ik heb iets gemist, maar het is dus alleen online te kijkenniet handig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk
Waites - van Gerwen
Winstanley - King
Part - Hamilton
Newton - Van Barneveld
En op de TV zijn de armbewegingen veel vloeiender.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt erg jammer. Wat we nodig hebben is NL succes en dat kan maar op 1 manier het WK winnen, wat wel op tv is, dan garandeer ik weer 2 miljoen kijkers minimaal in zo'n finale. Want ken veel mensen die darten leuk vinden om te kijken, maar niet op een stream. Gewoon lekker op tv bankhangend kijken.
Kijk er erg naar uit. Vooral omdat we met Van Gerwen echt weer een keer kans maken op succes.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, nog een maandje, en dan gaat het beginnen
Kan gewoon niet meekomen met het geweld van de jongeren. Net als Part eigenlijk. Je moet je blijven ontwikkelen, omdat het niveau beter en beter word en dat heeft Barney niet goed genoeg gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind Barney de laatste tijd niet heel overtuigend gooien. Iedereen ruikt zijn kansen tegen hem, wat is er toch aan de hand met hem?
Ik zat me gister echt te verbazen dat Part won van O'Shea. Die Part gooi toch ongelooflijk slecht..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan gewoon niet meekomen met het geweld van de jongeren. Net als Part eigenlijk. Je moet je blijven ontwikkelen, omdat het niveau beter en beter word en dat heeft Barney niet goed genoeg gedaan.
Zijn pijlen vallen ieder moment uit het bord als het maar kanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zat me gister echt te verbazen dat Part won van O'Shea. Die Part gooi toch ongelooflijk slecht..
Heeft geen vertrouwen in zijn pijlen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind Barney de laatste tijd niet heel overtuigend gooien. Iedereen ruikt zijn kansen tegen hem, wat is er toch aan de hand met hem?
Hij had gister ongelooflijk veel geluk als je zag dat Oshea met 6 begon..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn pijlen vallen ieder moment uit het bord als het maar kan
Ja heb je helemaal gelijk in. Er komt dus sowiezo een 'matige' kwartfinalist met Dolan of Part. Ongelovelijk is het en dan gaat Phil of Michael al naar huis.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zat me gister echt te verbazen dat Part won van O'Shea. Die Part gooi toch ongelooflijk slecht..
Extra veel nederlandersquote:Op donderdag 15 november 2012 15:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk er erg naar uit. Vooral omdat we met Van Gerwen echt weer een keer kans maken op succes.
Ja godsamme hij wisselt meer met pijlen dan wofsburg met trainers.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft geen vertrouwen in zijn pijlen.
Klopt, ik heb toch liever Part als v. Gerwen doorgaat, dat moet piece of cake zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in. Er komt dus sowiezo een 'matige' kwartfinalist met Dolan of Part. Ongelovelijk is het en dan gaat Phil of Michael al naar huis.
Ja, maar bij sommige heb ik niks, vooral VDV vind ik niet leuk om naar te kijken. Gooit veels te snel. Co moet eens gaan stuntenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Extra veel nederlanders
Van Gerwen, Barneveld, van der Voort, Stompé, Vos, Hendriks
En Scholten kan zich nog plaatsen in theorie.
Maar Van Gerwen loot dan Winstanley, King of Monk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Klopt, ik heb toch liever Part als v. Gerwen doorgaat, dat moet piece of cake zijn
Vorig jaar had hij toch twee toppartijen tegen Hamilton en Hylton.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar bij sommige heb ik niks, vooral VDV vind ik niet leuk om naar te kijken. Gooit veels te snel. Co moet eens gaan stunten
Monk vind ik ook niet best hoor. Verwacht dat het dan King word.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van Gerwen loot dan Winstanley, King of Monk.
Ja, maar daar houd het ook mee op. Vind het wel knap dat hij elk tournooi zowat meedoet, want op tv presteer die nooit zoveel, maar op vloer moer hij heel goed zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij toch twee toppartijen tegen Hamilton en Hylton.
En Co gaat veel te snel tegen zichzelf boos worden
Ik had vooraf nog nooit van Winstanley gehoord:Pquote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Monk vind ik ook niet best hoor. Verwacht dat het dan King word.
Winstanley - Monkquote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Monk vind ik ook niet best hoor. Verwacht dat het dan King word.
Paar uitschietertjesquote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar daar houd het ook mee op. Vind het wel knap dat hij elk tournooi zowat meedoet, want op tv presteer die nooit zoveel, maar op vloer moer hij heel goed zijn.
Weet ik, maar rekende al vast door naar de halve finale. Ik hoop trouwens op Dean. Vind hem een mooie stijl hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winstanley - Monk
King - Painter
zijn de partijen
Vorig jaar had je er 5 die geplaatst waren en Scholten die via de voorronde in het hoofdtoernooi kwam dus niet ''Extra veel".quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Extra veel nederlanders
Van Gerwen, Barneveld, van der Voort, Stompé, Vos, Hendriks
En Scholten kan zich nog plaatsen in theorie.
Hij verloor de WK finale in 2011 van Martin Adams, heeft een stuk of 6 kinderen en is dus overgestapt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik had vooraf nog nooit van Winstanley gehoord:P
Ik vind het een van de mooiste spelers om naar te kijken. Gooit snel, soepel en vind het een hele sympatieke vent.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef Nober het volgende:
Als Kist wint dan moet hij tegen Van Barneveld of Harms in de kwartfinale, vreemd!!
Quarter-Final Bracket
Waites/Thornton v van Gerwen/Taylor
Winstanley/Monk v King/Painter
Part/Dolan v Hamilton/Anderson
Newton/Kist v van Barneveld/Harms
[..]
Vorig jaar had je er 5 die geplaatst waren en Scholten die via de voorronde in het hoofdtoernooi kwam dus niet ''Extra veel".
[..]
Hij verloor de WK finale in 2011 van Martin Adams, heeft een stuk of 6 kinderen en is dus overgestapt.
Heb ik ook wel, van mij mag hij Barnie verslaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste spelers om naar te kijken. Gooit snel, soepel en vind het een hele sympatieke vent.
10 gewonnen legs nu, dat is wel beter, met 5 legs zijn de wedstrijden wel erg kort.quote:
jup. En zaterdag first to 16quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
10 gewonnen legs nu, dat is wel beter, met 5 legs zijn de wedstrijden wel erg kort.
Dit potje kan nog wel even duren denk ik.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat Deano het snel af zal maken na de pauze, maar in het darts weet je niks zeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit potje kan nog wel even duren denk ik.
Deano luisterde.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Deano het snel af zal maken na de pauze, maar in het darts weet je niks zeker.
Ja, hij speelt echt prima nu.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Handig: http://live.dartsdata.com/Default.aspx
I predict a riot.
Ik heb hier niet echt een favoriet.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
Ben voor King, want verloor zo lullig van Michael.
Normaal staat het aan de rechterkant maar de PDC site is vernieuwd dus moest even zoeken voor die live score.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Leuke site
[..]
Ik heb hier niet echt een favoriet.
Met beide heb ik niet veel, en die King vind ik soms echt vervelend.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal staat het aan de rechterkant maar de PDC site is vernieuwd dus moest even zoeken voor die live score.
Ik ben voor Painter.
Hoezo vervelend? Ik vind het juist lullig dat hij altijd zo word uitgejouwd.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met beide heb ik niet veel, en die King vind ik soms echt vervelend.
Hij wordt ook wel uitgejouwd omdat hij zich als een grote eikel gedraagt soms.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo vervelend? Ik vind het juist lullig dat hij altijd zo word uitgejouwd.
Ja lang geleden, maar ik vind het nergens op slaan om hem altijd uit te fluiten.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel uitgejouwd omdat hij zich als een grote eikel gedraagt soms.
Paul Nicholsonquote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo vervelend? Ik vind het juist lullig dat hij altijd zo word uitgejouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |