Gewoon RTL7 site kijken?quote:
Ik heb perfect beeld op die site, misschien je internetverbinding.quote:
Je moet gewoon treble 15, double 15 en dan bull gooien, zo doe ik dat altijd en is nog nooit misgegaan. Tuurlijk ga je eerst voor die 60 dan sta je op 65 en dán kan je single-bull/treble 11/15/19 overwegen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Begin je met 125 over op t20? Moet je juist op bull mikken
Hij lijkt veels te nerveus, stond ook te kijken naar Wade alsof het God zelve was.quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat een prutser en dan hou ik het nog netjes.
Zie je toch het verschil tussen hem, Kist en Harms. Die oogden mentaal ook veel sterker.quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet gewoon treble 15, double 15 en dan bull gooien, zo doe ik dat altijd en is nog nooit misgegaan. Tuurlijk ga je eerst voor die 60 dan sta je op 65 en dán kan je single-bull/treble 11/15/19 overwegen.
[..]
Hij lijkt veels te nerveus, stond ook te kijken naar Wade alsof het God zelve was.
Lekker makkelijke pot.quote:
Net als o.a. Stompe, Lewis, Webster, Dolan, King, Winstanley, Beaton, Jenkins, Hamilton, Bray. Zitten er dus ook een paar tussen die hun vaste snor voor aanvang afgeschoren hebben. Jenkins en Hamilton zien er echt maf uit zonder snor, Stompe ziet er niet uit métquote:
quote:Monday November 12
7pm-11pm
Groups E-H Second Games
Mark Walsh v Wayne Jones (H)
Terry Jenkins v Martin Phillips (G)
Paul Nicholson v Barrie Bates (F)
Adrian Lewis v John Part (E)
Andy Hamilton v Brendan Dolan (F)
Gary Anderson v Tony O'Shea (E)
Christian Kist v Raymond van Barneveld (H)
Wes Newton v Wesley Harms (G)
The winners of Sunday afternoon's games will play each other, and the losers will play each other.
Tuesday November 13
7pm-11pm
Groups A-D Final Games
Jan Dekker v Arron Monk (D)
Mark Webster v Co Stompe (A)
Kevin Painter v James Hubbard (C)
Robert Thornton v Steve Beaton (B)
James Wade v Mervyn King (D)
Phil Taylor v Scott Waites (A)
Simon Whitlock v Dean Winstanley (C)
Michael van Gerwen v Ted Hankey (B)
Op het WK zal het wel pittiger worden. En eerst nog de player championsjips finals. Wil dan wel zien of hij het weer kan.quote:Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Die Lewis blijft ongelovelijk. Wint 2x het wk, maar presteert verder niets bijzonders. Na Hamilton-Dolan begint het echte werk
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK zal het wel pittiger worden. En eerst nog de player championsjips finals. Wil dan wel zien of hij het weer kan.
Niveau is dit jaar veel hoger dan vorig jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.
Ik hoop dat je een hoed hebtquote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niveau is dit jaar veel hoger dan vorig jaar.
Van Gerwen speelt echt leuk de laatste tijd, ik mag hem ook meer dan Van Barneveld.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.
Dit jaar zijn er ook wel veel goede ongeplaatste spelers. Ian White, Co Stompe, Magnus Caris, Jerry Hendriks, Dennis Priestley, James Richardson etc.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.
Ja ik ook. Toont ook prachtige emotie telkens net als Hamilton die nog nie best bezig is lol. Kist vind ik ook een toffe peer. Hopelijk pakt die barney zo.quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gerwen speelt echt leuk de laatste tijd, ik mag hem ook meer dan Van Barneveld.
Ja dat word nog een belangrijk tournooi. Weet jij of michael daar nog wat te verdedigen heeft? Volgens mij niet veel toch? Moet nog een plekje stijgen anders kan ie zoals op dit tournooi Phil al in de kwartfinale treffen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er ook wel veel goede ongeplaatste spelers. Ian White, Co Stompe, Magnus Caris, Jerry Hendriks, Dennis Priestley, James Richardson etc.
Maar er kan nog vanalles gebeuren in de PC Finals. Bijvoorbeeld dat white naar de top 32 gaat
Nee, heeft niets te verdedigen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat word nog een belangrijk tournooi. Weet jij of michael daar nog wat te verdedigen heeft? Volgens mij niet veel toch? Moet nog een plekje stijgen anders kan ie zoals op dit tournooi Phil al in de kwartfinale treffen.
Ik ruik kansenquote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heeft niets te verdedigen.
Mooi gedaan, hij kan het wel.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Nober het volgende:
Bull proberen op 93O'Shea weet waar dubbel 21,5 zit...
Helaas wel, maar als ik zijn 2 wedstrijden bekijk en die van Part dit tournooi dan zie ik O'SHEA wel winnen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kwam mooi terug, maar geeft het toch nog weer weg
De kraker voor mij komt nu.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Nober het volgende:
Nog 2 vanavond.
Gary Anderson 2-0 (10-8)
John Part 1-1 (9-7)
Tony O'Shea 1-1 (9-9)
Adrian Lewis 0-2 (6-10)
Andy Hamilton 2-0 (10-3)
Paul Nicholson 1-1 (7-5)
Brendan Dolan 1-1 (6-7)
Barrie Bates 0-2 (2-10)
Wesley Harms 1-0 (5-2)
Wes Newton 1-0 (5-2)
Terry Jenkins 1-1 (7-7)
Martin Phillips 0-2 (4-10)
Raymond van Barneveld 1-0 (5-0)
Christian Kist 1-0 (5-1)
Mark Walsh 1-1 (5-9)
Wayne Jones 0-2 (5-10)
Ik snap de keuze voor bull wel inmiddels maar je moet toch gewoon voor treble 19 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |