Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK zal het wel pittiger worden. En eerst nog de player championsjips finals. Wil dan wel zien of hij het weer kan.
Niveau is dit jaar veel hoger dan vorig jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.
Ik hoop dat je een hoed hebtquote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het WK weer zal winnen eet ik mijn hoed op. 3 WK'S winnen en verder helemaal niets. Dat zou echt een grap zijn.
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niveau is dit jaar veel hoger dan vorig jaar.
Van Gerwen speelt echt leuk de laatste tijd, ik mag hem ook meer dan Van Barneveld.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.
Dit jaar zijn er ook wel veel goede ongeplaatste spelers. Ian White, Co Stompe, Magnus Caris, Jerry Hendriks, Dennis Priestley, James Richardson etc.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Heb het gevoel dat het elk jaar maar beter en beter word. Ook van Gerwen vlak ik niet uit! In potentie mischien wel de beste speler op Phil na.
Ja ik ook. Toont ook prachtige emotie telkens net als Hamilton die nog nie best bezig is lol. Kist vind ik ook een toffe peer. Hopelijk pakt die barney zo.quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gerwen speelt echt leuk de laatste tijd, ik mag hem ook meer dan Van Barneveld.
Ja dat word nog een belangrijk tournooi. Weet jij of michael daar nog wat te verdedigen heeft? Volgens mij niet veel toch? Moet nog een plekje stijgen anders kan ie zoals op dit tournooi Phil al in de kwartfinale treffen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er ook wel veel goede ongeplaatste spelers. Ian White, Co Stompe, Magnus Caris, Jerry Hendriks, Dennis Priestley, James Richardson etc.
Maar er kan nog vanalles gebeuren in de PC Finals. Bijvoorbeeld dat white naar de top 32 gaat
Nee, heeft niets te verdedigen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat word nog een belangrijk tournooi. Weet jij of michael daar nog wat te verdedigen heeft? Volgens mij niet veel toch? Moet nog een plekje stijgen anders kan ie zoals op dit tournooi Phil al in de kwartfinale treffen.
Ik ruik kansenquote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heeft niets te verdedigen.
Mooi gedaan, hij kan het wel.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Nober het volgende:
Bull proberen op 93O'Shea weet waar dubbel 21,5 zit...
Helaas wel, maar als ik zijn 2 wedstrijden bekijk en die van Part dit tournooi dan zie ik O'SHEA wel winnen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kwam mooi terug, maar geeft het toch nog weer weg
De kraker voor mij komt nu.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Nober het volgende:
Nog 2 vanavond.
Gary Anderson 2-0 (10-8)
John Part 1-1 (9-7)
Tony O'Shea 1-1 (9-9)
Adrian Lewis 0-2 (6-10)
Andy Hamilton 2-0 (10-3)
Paul Nicholson 1-1 (7-5)
Brendan Dolan 1-1 (6-7)
Barrie Bates 0-2 (2-10)
Wesley Harms 1-0 (5-2)
Wes Newton 1-0 (5-2)
Terry Jenkins 1-1 (7-7)
Martin Phillips 0-2 (4-10)
Raymond van Barneveld 1-0 (5-0)
Christian Kist 1-0 (5-1)
Mark Walsh 1-1 (5-9)
Wayne Jones 0-2 (5-10)
Ik snap de keuze voor bull wel inmiddels maar je moet toch gewoon voor treble 19 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |