quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Harms door doordat Newton drie legs heeft gepakt.
Volgens mij wel.quote:
quote:
Klopt erg jammer. Wat we nodig hebben is NL succes en dat kan maar op 1 manier het WK winnen, wat wel op tv is, dan garandeer ik weer 2 miljoen kijkers minimaal in zo'n finale. Want ken veel mensen die darten leuk vinden om te kijken, maar niet op een stream. Gewoon lekker op tv bankhangend kijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al, ik heb iets gemist, maar het is dus alleen online te kijkenniet handig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk
Waites - van Gerwen
Winstanley - King
Part - Hamilton
Newton - Van Barneveld
En op de TV zijn de armbewegingen veel vloeiender.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt erg jammer. Wat we nodig hebben is NL succes en dat kan maar op 1 manier het WK winnen, wat wel op tv is, dan garandeer ik weer 2 miljoen kijkers minimaal in zo'n finale. Want ken veel mensen die darten leuk vinden om te kijken, maar niet op een stream. Gewoon lekker op tv bankhangend kijken.
Kijk er erg naar uit. Vooral omdat we met Van Gerwen echt weer een keer kans maken op succes.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, nog een maandje, en dan gaat het beginnen
Kan gewoon niet meekomen met het geweld van de jongeren. Net als Part eigenlijk. Je moet je blijven ontwikkelen, omdat het niveau beter en beter word en dat heeft Barney niet goed genoeg gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind Barney de laatste tijd niet heel overtuigend gooien. Iedereen ruikt zijn kansen tegen hem, wat is er toch aan de hand met hem?
Ik zat me gister echt te verbazen dat Part won van O'Shea. Die Part gooi toch ongelooflijk slecht..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan gewoon niet meekomen met het geweld van de jongeren. Net als Part eigenlijk. Je moet je blijven ontwikkelen, omdat het niveau beter en beter word en dat heeft Barney niet goed genoeg gedaan.
Zijn pijlen vallen ieder moment uit het bord als het maar kanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zat me gister echt te verbazen dat Part won van O'Shea. Die Part gooi toch ongelooflijk slecht..
Heeft geen vertrouwen in zijn pijlen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind Barney de laatste tijd niet heel overtuigend gooien. Iedereen ruikt zijn kansen tegen hem, wat is er toch aan de hand met hem?
Hij had gister ongelooflijk veel geluk als je zag dat Oshea met 6 begon..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn pijlen vallen ieder moment uit het bord als het maar kan
Ja heb je helemaal gelijk in. Er komt dus sowiezo een 'matige' kwartfinalist met Dolan of Part. Ongelovelijk is het en dan gaat Phil of Michael al naar huis.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zat me gister echt te verbazen dat Part won van O'Shea. Die Part gooi toch ongelooflijk slecht..
Extra veel nederlandersquote:Op donderdag 15 november 2012 15:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk er erg naar uit. Vooral omdat we met Van Gerwen echt weer een keer kans maken op succes.
Ja godsamme hij wisselt meer met pijlen dan wofsburg met trainers.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft geen vertrouwen in zijn pijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |