Ik denk eerlijk gezegd dat Deano het snel af zal maken na de pauze, maar in het darts weet je niks zeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit potje kan nog wel even duren denk ik.
Deano luisterde.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Deano het snel af zal maken na de pauze, maar in het darts weet je niks zeker.
Ja, hij speelt echt prima nu.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Handig: http://live.dartsdata.com/Default.aspx
I predict a riot.
Ik heb hier niet echt een favoriet.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
Ben voor King, want verloor zo lullig van Michael.
Normaal staat het aan de rechterkant maar de PDC site is vernieuwd dus moest even zoeken voor die live score.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Leuke site
[..]
Ik heb hier niet echt een favoriet.
Met beide heb ik niet veel, en die King vind ik soms echt vervelend.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal staat het aan de rechterkant maar de PDC site is vernieuwd dus moest even zoeken voor die live score.
Ik ben voor Painter.
Hoezo vervelend? Ik vind het juist lullig dat hij altijd zo word uitgejouwd.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met beide heb ik niet veel, en die King vind ik soms echt vervelend.
Hij wordt ook wel uitgejouwd omdat hij zich als een grote eikel gedraagt soms.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo vervelend? Ik vind het juist lullig dat hij altijd zo word uitgejouwd.
Ja lang geleden, maar ik vind het nergens op slaan om hem altijd uit te fluiten.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel uitgejouwd omdat hij zich als een grote eikel gedraagt soms.
Paul Nicholsonquote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo vervelend? Ik vind het juist lullig dat hij altijd zo word uitgejouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |