Klopt, ik heb toch liever Part als v. Gerwen doorgaat, dat moet piece of cake zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in. Er komt dus sowiezo een 'matige' kwartfinalist met Dolan of Part. Ongelovelijk is het en dan gaat Phil of Michael al naar huis.
Ja, maar bij sommige heb ik niks, vooral VDV vind ik niet leuk om naar te kijken. Gooit veels te snel. Co moet eens gaan stuntenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Extra veel nederlanders
Van Gerwen, Barneveld, van der Voort, Stompé, Vos, Hendriks
En Scholten kan zich nog plaatsen in theorie.
Maar Van Gerwen loot dan Winstanley, King of Monk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Klopt, ik heb toch liever Part als v. Gerwen doorgaat, dat moet piece of cake zijn
Vorig jaar had hij toch twee toppartijen tegen Hamilton en Hylton.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar bij sommige heb ik niks, vooral VDV vind ik niet leuk om naar te kijken. Gooit veels te snel. Co moet eens gaan stunten
Monk vind ik ook niet best hoor. Verwacht dat het dan King word.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van Gerwen loot dan Winstanley, King of Monk.
Ja, maar daar houd het ook mee op. Vind het wel knap dat hij elk tournooi zowat meedoet, want op tv presteer die nooit zoveel, maar op vloer moer hij heel goed zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij toch twee toppartijen tegen Hamilton en Hylton.
En Co gaat veel te snel tegen zichzelf boos worden
Ik had vooraf nog nooit van Winstanley gehoord:Pquote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Monk vind ik ook niet best hoor. Verwacht dat het dan King word.
Winstanley - Monkquote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Monk vind ik ook niet best hoor. Verwacht dat het dan King word.
Paar uitschietertjesquote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar daar houd het ook mee op. Vind het wel knap dat hij elk tournooi zowat meedoet, want op tv presteer die nooit zoveel, maar op vloer moer hij heel goed zijn.
Weet ik, maar rekende al vast door naar de halve finale. Ik hoop trouwens op Dean. Vind hem een mooie stijl hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winstanley - Monk
King - Painter
zijn de partijen
Vorig jaar had je er 5 die geplaatst waren en Scholten die via de voorronde in het hoofdtoernooi kwam dus niet ''Extra veel".quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Extra veel nederlanders
Van Gerwen, Barneveld, van der Voort, Stompé, Vos, Hendriks
En Scholten kan zich nog plaatsen in theorie.
Hij verloor de WK finale in 2011 van Martin Adams, heeft een stuk of 6 kinderen en is dus overgestapt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik had vooraf nog nooit van Winstanley gehoord:P
Ik vind het een van de mooiste spelers om naar te kijken. Gooit snel, soepel en vind het een hele sympatieke vent.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef Nober het volgende:
Als Kist wint dan moet hij tegen Van Barneveld of Harms in de kwartfinale, vreemd!!
Quarter-Final Bracket
Waites/Thornton v van Gerwen/Taylor
Winstanley/Monk v King/Painter
Part/Dolan v Hamilton/Anderson
Newton/Kist v van Barneveld/Harms
[..]
Vorig jaar had je er 5 die geplaatst waren en Scholten die via de voorronde in het hoofdtoernooi kwam dus niet ''Extra veel".
[..]
Hij verloor de WK finale in 2011 van Martin Adams, heeft een stuk of 6 kinderen en is dus overgestapt.
Heb ik ook wel, van mij mag hij Barnie verslaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste spelers om naar te kijken. Gooit snel, soepel en vind het een hele sympatieke vent.
10 gewonnen legs nu, dat is wel beter, met 5 legs zijn de wedstrijden wel erg kort.quote:
jup. En zaterdag first to 16quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
10 gewonnen legs nu, dat is wel beter, met 5 legs zijn de wedstrijden wel erg kort.
Dit potje kan nog wel even duren denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |