alleen via internetstream van RTL denk ik. PDC WK wordt wel weer uitgezondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Grifte het volgende:
Nice, dat wordt weer een weekje darts kijken. Is het alleen via internet te volgen, of zend rtl7 het ook op tv uit?
World grand Prix gemist?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef DeZoektocht het volgende:
naissssss het werd zo zoetjes aan ok wel weer eens tijd voor een mooi darttoernooitje
begin oktoberquote:
Poule G? Poule E lijkt mij veel spannenderquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Limburgman het volgende:
Vanavond begint het. Zin in!!!
Ik voorspel de volgende spelers die door gaan naar de 2e ronde: Taylor, Waites, Van Gerwen, Thornton, Whitlock, Painter, Wade, King, Anderson, O'Shea, Hamilton, Nicholson, Newton, Jenkins, Kist, Van Barneveld.
Naar mijn idee is poule G de meest spannende, de zogenaamde poule des doods.
Zo voorafgaand aan het toernooi zal ik ook de winnaar voorspellen: Michael van Gerwen
Ik snap waarom je dat denkt, maar ben het niet helemaal met je eens. Ja, poule E is spannend, maar als ik tussen alle poules zou moeten kiezen welke de spannendste is zeg ik toch G. Naar mijn idee ligt het daar echt helemaal open wie wint. Bij de meeste andere is de verwachting toch wel dat er namen meteen aangewezen worden. Zelf denk ik bijvoorbeeld dat Lewis (poule E) het niet zal redden en dat Part het moeilijk zal krijgen. Bij G, durf ik geen naam te noemen die het NIET zal reddenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poule G? Poule E lijkt mij veel spannender
Ik zie Barneveld nog wel in de poulefase eruit vliegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef wimderon het volgende:
Op papier ligt H nog wel dichter bij elkaar denk ik, zeker met Jones voor eigen publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Barneveld nog wel in de poulefase eruit vliegen.
Wat Bates hier te zoeken heeft, dat is me pas een raadselBates is geplaatst vanwege het feit dat hij (samen met Webster) finalist was op de worldcup koppels 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat Wade 11 pijlen op een dubbel kreeg en Monk 18 omdat Wade niet wist uit te gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef -Sisyphus- het volgende:
Damn, Wade weer dramatisch. Monk wint gewoon met een < 80 gemiddelde.
Co wint toch niet in de eerste ronde. Of hij moet Jamie Caven of Denis Ovens loten.quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Co kan weer naar huis. Heeft nog veel training nodig voor het WK. Harms was fenomenaal vamiddag. Gooit ook heel rustig en lijkt geen zenuwen te kennen. Hopelijk plaatst Michael zich vanavond, want met 2 overwinningen en een goed doelsaldo ben je er wel.
Jup, Wordt nog een leuk potje dinsdag. Van Gerwen - Hankey.quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hankey stond ze aardig te raken vandaag.
Ja hopelijk neemt Michael wraak van de nederlaag van vorig jaar. Alleen door die reacties is het al een mooie wedstrijd!quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, Wordt nog een leuk potje dinsdag. Van Gerwen - Hankey.
Klopt, zo jammer. Hij is een leuke kerel, maar zal nooit wat winnen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co wint toch niet in de eerste ronde. Of hij moet Jamie Caven of Denis Ovens loten.
Ben wel benieuwd naar Jerry Hendriks en Gino Vos.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, zo jammer. Hij is een leuke kerel, maar zal nooit wat winnen.
Co's hoogtepunt:quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, zo jammer. Hij is een leuke kerel, maar zal nooit wat winnen.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
Als ik ga oefenen gooi ik ook wel 205 punten met 12 pijlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |