Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh zo herkenbaar oognip. Dat eindigt er bij mij meestal mee dat ik niks doe aan zo'n opdracht én niet ontspan
Uitstellen tot ik echt niet meer kan doe ik gelukkig nooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef Rewimo het volgende:
En het gezellig uitstellen tot je echt niet meer kan
Muis
Mwoahquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, er is niksaan borduren he, borduren is hip
Haken ook !! Zo leuk om iets onder je handen te zien groeienquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, er is niksaan borduren he, borduren is hip
Jep, haken is nog hipper zelfs. Ik ben dat nog aan het leren, maar ik heb wat weinig geduldquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
Haken ook !! Zo leuk om iets onder je handen te zien groeien
Ben nu bezig met een sprei voor mijn kind.... van de 18 banen heb ik er nu 5 af. Zes is onderweg. elke baan bestaat uit 12 granny's... kortom over een heleboel grannys ben ik klaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, haken is nog hipper zelfs. Ik ben dat nog aan het leren, maar ik heb wat weinig geduld
En gaat het lukken voor 'ie het huis uit is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een sprei voor mijn kind.... van de 18 banen heb ik er nu 5 af. Zes is onderweg. elke baan bestaat uit 12 granny's... kortom over een heleboel grannys ben ik klaar
http://www.facebook.com/n(...)2012/489051997781541quote:De buitenren met een klein reepje tegels
DE LAATSTE TON VOOR ALMERE
Lieve mensen u kunt het zien: We zijn twee weken eerder dan verwacht met het echte verhuizen begonnen!
De eerste “150+ katten” van Dierenthuis wonen nu al in Almere!!
We kunnen haast niet wachten met de rest. Het liefst gingen we allemaal vandaag nog. We zijn er, aan deze kant van de lijn, helemaal klaar voor: Weg van de Bakelse weg. Heerlijk!
De oplettende kijker ziet echter ook dat er nog maar een kleine strook van de buitenrennen betegeld is. Dat kan beter...... en dat moet ook beter! De katten kunnen we wel minimaal een maand binnen houden, dat is geen groot probleem. Ze wonen nu dan nog wel in een redelijk kale ruimte op dekentjes, maar met elke nieuwe rit zullen er, naast hun vriendjes, meubels en andere spullen meekomen.
De honden dat is een heel ander verhaal. Die kunnen we geen maand binnen houden. Die moeten naar buiten kunnen om hun energie kwijt te kunnen en natuurlijk om ze te kunnen voeren.
Voor de honden is het dus noodzaak dat de buitenrennen betegeld worden. Voor het zo ver is moeten zij blijven waar ze zijn en kan Alice zelf ook niet verhuizen. Zij moet namelijk bij de honden blijven. Al die tijd zullen er dan ook twee Dierenthuizen draaiend gehouden worden.
Hoe korter dat duurt hoe beter, dàt zult u zeker begrijpen!
We zijn zo blij met wat we in Almere nu al hebben bereikt dat we ons niet kunnen voorstellen dat we dit ook niet snel zullen kunnen oplossen. Al die mensen die ons een warm hart toedragen en die op hun beurt ook allemaal weer goedwillende mensen kennen.
Het eerste kwart is er al. Wat zou het fijn zijn als het geld voor de betegeling van de hondenren er ook snel is.
Dan zullen we straks misschien allemaal als één hele grote familie rond de kerstboom in Almere kunnen zitten......
Met uw hulp gaat dat zeker lukken!
DONEER OP REKENINGNUMMER:
Vanuit Nederland 93 59 251
IBAN: NL22INGB0009359251
BIC: INGBNL2A
T.n.v. Stichting Dierenthuiso.v.v. DE LAATSTE TON
Vanuit België
KBC IBAN: BE63731027687108
BIC: KREDBEBB
T.n.v. Stichting Dierenthuiso.v.v. DE LAATSTE TON
ja hoor, doel is zelfs voor het eind van het jaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En gaat het lukken voor 'ie het huis uit is?![]()
Ik heb ook zo'n mooi boekje met granny's liggen. Maar een keer een middagje in verdiepen.
Daartje heeft zich verstopt in een hoek waar ik onmogelijk bij kan en ik moet haar zalven. Op snoepjes en lekkers komt ze niet af. Even denken hoe ik dat weer op ga lossen
Iedereen van 8+ is langer dan Tom Cruise toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben verslaafd aan de "how tall is..." functie van Google
Ik ben langer dan Tom Cruise
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen van 8+ is langer dan Tom Cruise toch?
Mijn kind is langerquote:
Wachtlijsten zijn heel normaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
'Met die en die, ik wil op korte termijn een afspraak met u maken en er is weinig gelegenheid in de agenda.'
'Noem eens een datum?'
Komt ze gewoon aan met januari 2013Dat noem ik geen korte termijn
Ja, maar zij bellen mij voor een gesprek op korte termijn he, dan reken ik eerder op wachtlijsten aan mijn kantquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wachtlijsten zijn heel normaal tegenwoordig
Ja, ik snap ook nooit iets van mensen die de aanvullende de deur uitdoen met een 'ik heb toch nooit wat, dat geld kan ik beter leuke dingen van doen' het is wat anders als er financiële noodzaak is natuurlijk, maar daar heb ik het niet over, want tegen de tijd dat je de verzekering écht nodig hebt, neemt toch niemand je meer aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Qwea het volgende:
Meh, ikw ilde me 4 sterren verzekeren maar komt niet door de selectie want teveel fysio
Dat is toch stom? Je verzekert je toch omdat je het nodig hebt? Niet omdat het stoer is om te zeggen dat je een 4 sterren verzekering hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Qwea het volgende:
Meh, ikw ilde me 4 sterren verzekeren maar komt niet door de selectie want teveel fysio
Oh waardeloos. Ik ben achteraf heel erg blij dat ik vanaf het begin het duurste pakket heb gekozen, ik heb nu onbeperkt fysio en dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Qwea het volgende:
Ik versta ook wel iets anders onder "op korte termijn" jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar zij bellen mij voor een gesprek op korte termijn he, dan reken ik eerder op wachtlijsten aan mijn kant
Mo is zo iemandquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook nooit iets van mensen die de aanvullende de deur uitdoen met een 'ik heb toch nooit wat, dat geld kan ik beter leuke dingen van doen' het is wat anders als er financiële noodzaak is natuurlijk, maar daar heb ik het niet over, want tegen de tijd dat je de verzekering écht nodig hebt, neemt toch niemand je meer aan
nou, dat onbeperkt fysio wilde ik dus ook, maar dat kan dus nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh waardeloos. Ik ben achteraf heel erg blij dat ik vanaf het begin het duurste pakket heb gekozen, ik heb nu onbeperkt fysio en dat is maar goed ook
ergens snap ik het wel, maar ik blijf het dom vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch stom? Je verzekert je toch omdat je het nodig hebt? Niet omdat het stoer is om te zeggen dat je een 4 sterren verzekering hebt
Ja dat zal ik vrijdag ff tegen haar terug loeienquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Dan zou ik de fysio dus gewoon een verlenging aan laten vragen. Dan ziet ze vanzelf wel of het mogelijk is
Ik kreeg bij de fysio zelf te horen dat ik m'n aanvullende beter op kon zeggen, wegens te duur en te weinig gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Qwea het volgende:
Ik zou het iig nooit doen, mijn aanvullende downgraden of helemaal wegdoen. Maar goed, ik val dan ook bijna uit elkaar
Daarom medequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:58 schreef Puala het volgende:
Voordeel is wel dat je het bij FBTO elke maand aan of uit kan zetten.
Mij bevalt hij nu al 2,5 jaar erg goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom mede
En nu lijkt het de handigste voor mij
http://nos.nl/artikel/306(...)ppelijk-bewezen.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef indaha het volgende:
Wij hebben hem wel gehaald , ik heb er nog nooit last van gehad dat ik hem gehaald heb en ik heb al lang geen griep meer gehad.afkloppen![]()
Of dat iets met elkaar te maken heeft is niet te bewijzen ,maar ik neem het maar aan.
Punt. Maar ik ent bv ook Baloe niet (meer). En je weet nooit wat voor troep er in zo'n vaccin zit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef indaha het volgende:
Volgens mij is de samenstelling ieder jaar anders
Waarom moet ik ieder jaar opnieuw de griepprik halen?
Griepvirussen veranderen regelmatig. Daardoor zijn er heel veel verschillende griepvirussen. Heeft u griep gehad, of heeft u een griepprik gekregen? Dan zijn er in uw lichaam afweerstoffen tegen de specifieke griepvirussen die u in uw lichaam had. Maar in een ander jaar kunnen er weer andere griepvirussen in de lucht zitten. Daarom heeft u elk jaar een nieuwe griepprik nodig. Zo kan uw lichaam elk jaar nieuwe afweerstoffen aanmaken. Deskundigen voorspellen ieder jaar welke virussen zij de komende winter verwachten. Deeltjes van deze virussen komen in de griepprik. Doordat de virussen veranderen, beschermt het vaccin u alleen voor dat griepseizoen. Als u tot de doelgroep behoort, krijgt u daarom het advies om elk jaar tussen half oktober en half november een griepprik te halen.
Je moet nu hoe dan ook een gemiste afspraak betalen, toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt. Maar ik ent bv ook Baloe niet (meer). En je weet nooit wat voor troep er in zo'n vaccin zit.
Ik vind het lastig. Want ergens denk ik : Ja, want ik flikker al haast uit elkaar en heb altijd wel wat, plus dat ik humira spuit. En aan de andere kant denk ik : Nee, want ik ben pas 23 en ga vast niet dood een een griepje.
Ik heb nog 2u om te beslissen
tuulk niet want ik heb geen afspraak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet nu hoe dan ook een gemiste afspraak betalen, toch?
O bah wat naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef Oognip het volgende:
Ik zou de grieperig niet halen
De meneer die gisteren gereanimeerd werd voor het ziekenhuis is de opa van een medestagiaredie vertelde ik gisteren toevallig van de reanimatie en 's avonds kwam ze erachter dat het haar opa was
Ooooh, mijn neptante krijgt hem altijd op afspraak, vandaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk niet want ik heb geen afspraak.
ik heb zoeen oproep.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh, mijn neptante krijgt hem altijd op afspraak, vandaar
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb zoeen oproep.
Ik ben er nog steeds niet uit
3 soorten, ook zit er dit jaar weer de mexicaanse griep in en die heb ik vorig jaar gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Hoeveel extra risico loop jij als je griep krijgt? En sowieso beschermt hij maar tegen 1 bepaald soort griep toch?
Nou ja, dan niet halen, ik zou niets in mn lijf laten spuiten als het misschien meer troep dan bescherming is...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 soorten, ook zit er dit jaar weer de mexicaanse griep in en die heb ik vorig jaar gehad.
http://www.trosradar.nl/u(...)4-10-2011/griepprik/
Hoeveel extra risico ik loop, geen flauw idee. Volgens dat newsitem netzoveel als dat ik hem wel zou halen
Ja dat weet dus niemand 100% zeker. Ik neig ook naar niet. Volgens mij heb ik hem vorig jaar ook niet gehaald.. Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet halen, ik zou niets in mn lijf laten spuiten als het misschien meer troep dan bescherming is...
Moeten we eigenlijk gaan uitproberen hequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Qwea het volgende:
ZE HEBBEN EEN NIEUW MENU ±!!
In sommige restaurants
http://www.shabushabu.nl/menuquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk gaan uitproberen he
Maar dan wel 's avonds want ik wil eendenborstfilet(staat die er nog op!?)
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
Doet de Chinees aan sushi bij jullie?
Ik zie dat ik niet de enige was die raar op keek bij de 'dus'quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
morgen wegen, heb vandaag m'n verstandskies laten trekken dus dat scheelt ook weer op de weegschaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Muis006 het volgende:
mini octopus saladeomg
ZWABBER SCHIET EENS OP MET AFVALLEN
Hoeveel weegt een kies?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
morgen wegen, heb vandaag m'n verstandskies laten trekken dus dat scheelt ook weer op de weegschaal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
morgen wegen, heb vandaag m'n verstandskies laten trekken dus dat scheelt ook weer op de weegschaal
Ja, het is een soort mix van Chinees en Japans, ze doen ook teppanyakiquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
Zal waarschijnlijk iets over de -40 zijn, vorige week was er sinds mei 39 af en de laatste twee weken viel ik twee kilo per week af
Woog vorige week 135,7, ben benieuwd
whehe, aziatische snackmix.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, het is een soort mix van Chinees en Japans, ze doen ook teppanyaki
quote:Het slachtoffer was hulpbehoevend en lag aan de zuurstof. Hij was een roker,
Ziet eruit als de wok hier, maar dan voor 2/3 van het geldquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja zoiets. In elk geval: het is een buffet van hier tot Tokio
En dat voor nog geen 14 euro pp
Hij ligt in coma op de ic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
O bah wat naar, hoe is het afgelopen met haar opa, heeft hij het gered ?
Whutquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
Mo gehapt door een rottweiler. Uit het niks
In z'n kont
Oh nee.... moeten die geen hapding om ? *muilkorf bedoel ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
In z'n kont
Heb ff gekeken snel want moet naar ehbo, vrij oppervlakkig. Maar wel een plekje. Tetanus had ie soberso al pas gehad. Heb het ontsmet en er een pleistert opgeplakt.quote:
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het eten in Duitsland goedkoper dan in NL?
Alles inmiddels ingepakt rewimo
Maar goed dat ie pas een tetanusprik heeft gehad anders moest ie nog een prik in zijn kont ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
Heb ff gekeken snel want moet naar ehbo, vrij oppervlakkig. Maar wel een plekje. Tetanus had ie soberso al pas gehad. Heb het ontsmet en er een pleistert opgeplakt.
Hond zat aan de lijn, mo loopt langs, zegt die vrouw gedag, hond snuffelt en haalt in ene vol uit. Mo jumpt opzij en werd deels rest gebeten![]()
Tof man!
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
In z'n kont
sterkte ermeequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:00 schreef Adnap het volgende:
Hier wel griepprik, mexicaan heb ik in levende lijve gehad (en beroerd tot en met geweest) maar niet doen is gegarandeerd 2-x longontsteking... hoewel ik dit jaar ook echt beroerd was van de prik
Ik ga weer verder werken... wie zei ook al weer dat docenten een luizenbaan hebben... die mag wel ff komen hoor... uitgeverij heeft toetsen fout aangeleverd, drie keer raden wie ze om mag zetten....de uitgeverij denk het voor 2014-2015 wel op orde te hebben![]()
![]()
Dus mocht je iemand zien typen tot ie omvalt... i it I
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ff gekeken snel want moet naar ehbo, vrij oppervlakkig. Maar wel een plekje. Tetanus had ie soberso al pas gehad. Heb het ontsmet en er een pleistert opgeplakt.
Hond zat aan de lijn, mo loopt langs, zegt die vrouw gedag, hond snuffelt en haalt in ene vol uit. Mo jumpt opzij en werd deels rest gebeten![]()
Tof man!
dat doen ze.niet altijd in komt, heel vaak in bovenarmquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar goed dat ie pas een tetanusprik heeft gehad anders moest ie nog een prik in zijn kont ook
Leuk zo'n hond trouwensLaat me raden: doet ie anders nooit?
nee volgens mij niet. Die baasjes moeten eerder controle houden over hun hondquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef Adnap het volgende:
[..]
Oh nee.... moeten die geen hapding om ? *muilkorf bedoel ik
hier ook, lekker met kussen en dekbed op de bank opwarmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het nu met mo Q?
Deze kneus heeft het koud.
Ik lig in bed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook, lekker met kussen en dekbed op de bank opwarmen
Picsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
In z'n kont
Zal best zeer doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef Laysa het volgende:
Maar wel schrikken....Ik hoop dat Mo er niet al te veel last van heeft...
Dat denk ik ook wel...Ik ben bang voor honden, ik loop nog liever een kilometer om dan dat ik langs zo'n grote hond moetquote:
Idemquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel...Ik ben bang voor honden, ik loop nog liever een kilometer om dan dat ik langs zo'n grote hond moet
Echt?quote:
Ow...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?ik dacht dat jij stoer met wolven worstelde. Dat zag ik nl al voor me.... valse honden en dan komt Elisa er aan en vluchten ze KAIKAIKAI weg met de staart tussen de poten
Ik ben ook een poezenmens....quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Nee, echt niet
Ik ben niet bang voor katten. Heb er indien nodig zeer veel respect en ontzag voor en hou gepaste afstand, maar ik ben niet bang. Honden... nee, daar heb ik het niet mee
Ik ben inmiddels zó pedant dat ik wel eens hardop denk: ik moet de kat nog tegenkomen waar ik géén vriendjes mee kan wordenquote:
Mijn kat is ook bang voor hondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Maes het volgende:
Ik ben niet bang voor honden, mijn kat is een ander verhaal
Mijn kat is de baas in de straat maar kleine Fiep is hier in huis de baasquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn kat is ook bang voor honden
Ow nee
Wij hebben een vrij brede (ondiepe) voortuin. Met een stoep ervoor waar hondjes lopen. Die krengen van ons stellen zich over een lengte van 23 meter verspreid op; al die hondjes over de zeik
Dat komt door die mutsquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn kat is de baas in de straat maar kleine Fiep is hier in huis de baasvan de beesten dan
![]()
Zou hetquote:
Klopt, ik voel me er ook helemaal thuis en zo, alleen nu is gewoon alles even kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me nog iets herinneren van niet zo lang geleden; iets met "helemaal op m'n plek" en "zo blij!"![]()
Volgens mij (van wat ik lees) doe je het haske goed met je opleiding en stages....en zowel jij als stagebegeleider kan wel es haar dag niet hebben en dan krijg je wisselwerking.
Morgen gewoon je smile weer op; nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
Maar dit is mijn begeleidster, dus het zou handig zijn als die een ander beeld van me krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, het hoeft niet altijd met iedereen te klikken...
Zolang je van je zelf maar weet dat het bij anderen wel goed gaat...
Maar eerlijk gezegd word ik zelf altijd heel kriegel van een stagiaire die heel onzeker en bleu overkomt, dus be like this![]()
![]()
![]()
ook al ben je nog zo nerveus door dat mensch
Probeer zelf altijd positief te blijven (overkomen) en neem zaken aan zonder direct te Ja Maar roepen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dit is mijn begeleidster, dus het zou handig zijn als die een ander beeld van me krijgtMaar goed ik ga er aan werken minder dom over te komen
Okquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Probeer zelf altijd positief te blijven (overkomen) en neem zaken aan zonder direct te Ja Maar roepen.
En probeer zelf je fouten te herstellen, vraag feedback als je iets goed vond gaan.
Pro actief, daar houden we van
Succesquote:Op woensdag 7 november 2012 06:42 schreef Rewimo het volgende:
Candaasje, sterkte met je tand
Oognip, balen dat het niet klikt. Luister naar Ing en laat je niet gek maken. Je hebt niet voor niets steeds prima cijfers gehaald. Lijkt me sterk dat je dat ineens nu allemaal "niet weet". Zet hem op!![]()
Erg vroeg op vandaag omdat ik anders Christan niet meer zou zien omdat ik naar de Reha ga. Ach ik sliep toch voor geen meter dus wat maakt het uit
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb alles geloof ik *naar twee bomvolle tassen kijkt*
Net ging de telefoon.
- Met Rewimo
- Met de kliniek, ik wil even doorgeven dat ik uw man tussen 10 en half 11 kom ophalen
- Nee, u komt mij ophalen
- ...Maar er staat hier toch echt een mannelijke voornaam
- Ja, ik heet Rewimo
- Maar ook de tweede naam *verhaspelt tweede naam* is een mannelijke voornaam
- Tja ik heet toch echt zo, het zijn Nederlandse namen
- ONou ik kom u tussen 10 en half 11 ophalen
- Okee, tot straks!
quote:
Ja dat was wel het kernwoord ja, haha, jij vat het even mooi samenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja Candaasje, Nivea: niet invullen voor een ander![]()
Woeps!quote:En je mag best lachen om dat telefoongesprek, doe ik zelf ook. Het gebeurt zó vaak dat ze mij in DLD voor een man aanzien, omdat ze mijn voornaam niet als meisjesnaam kennen. Ik heb het zelfs al eens meegemaakt dat ze in een ziekenhuis op stel en sprong een ander bed voor me moesten regelen: ze hadden me op een mannenkamer gepland
En bedankt , dat raak ik vandaag ook niet meer kwijtquote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Ondertussen zit ik natuurlijk al de hele morgen met "Busje komt zo" in mijn hoofd
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Muis006 het volgende:
Ten tweede
[ afbeelding ]
Also:
- Colorado en Washington hebben wiet gelegaliseerd
- Wisconsin heeft een lesbische vrouw in de Senaat gestemd
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Muis006 het volgende:
Ten tweede
[ afbeelding ]
Also:
- Colorado en Washington hebben wiet gelegaliseerd
- Wisconsin heeft een lesbische vrouw in de Senaat gestemd
Mo.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
Wie was er hier ook al weer zo goed met DTP-en
Ik heb twee plaatjes die een beetje sjiek bij elkaar gezet moeten worden (en ook zo'n beetje half over elkaar) tot één jpeg-je... Kan ik zelf niet
Het zijn twee plaatjes: een rondje en een rechthoek. En het rondje moet een beetje leuk tov het rechthoekje worden gezet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:26 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan wel Photosjoppen, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt?
En je hebt PM en mailquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Candaasje het volgende:
U heeft PM(En je hebt gelijk al wat vragen van me beantwoord, maar ik zag je reactie pas na het versturen van die PM ...)
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weeg nu dus 133, nog twee weekjes en ik zit onder de 130 met dit tempo
Een mini pc met xbmc? werkt perfect, kan je via je ipad bedienen, of een http interface, draait ook op een raspberry piquote:
teveel moeite. Serieus. Ik wil iets in mijn kast gooien, zo kopen uit de winkel, aanzetten en nisk meer aan doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een mini pc met xbmc? werkt perfect, kan je via je ipad bedienen, of een http interface, draait ook op een raspberry pi
En inderdaad, wat oognip zegt. Als ik nu nog een keer 41 kilo afval heb ik officieel nog steeds overgewicht, zou ik als ik jou was niet proberen![]()
Een dvd speler?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
teveel moeite. Serieus. Ik wil iets in mijn kast gooien, zo kopen uit de winkel, aanzetten en nisk meer aan doen.
41 kilo eraf dan ben ik ehm 50kg
Kan ik je zo onder mijn arm nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Muis006 het volgende:
41 kilo eraf, dan ben ik 21 kilo.
Zuwwe maar niet doen
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, de dokter was heeeeeel tevreden over Daartje
Wel nog tien dagen blijven smeren en dan nog even voor controle. Oog lijkt het gewoon te doen, maar dat idee hadden we zelf ook al.
Rewimo, heeeeeel veel succes
En ook eenvoor zwab, goed bezig!
*rent naar topicquote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
hahahahahahahaha
Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen #6 PERSCO
robijn is gesignaleerd
quote:
Muis gaat vanmiddag weer naar de DA, hij loopt nog steeds niet op zijn poot. Hij moest nuchter blijven. We zullen zien wat ze gaan doen.quote:
Altijdquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet ik hier zijn voor een rol in de revolutie?
Qweaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
En wie van jullie is de, laten we het bescheiden houden, Tanja Nijmijer van F&F?
Over bitches gesproken, er zit niet echt een Shabu ofzo in de buurt van de Mraz locaaaasie.quote:
Ah, de generaal. Ik dacht dat er een F&F revolutie op gang was gekomen, vandaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bijlezen.
Robijn
EN NU ALLEMAAL DIE MUILEN DICHT, KUTPUBERS!![]()
Nip en Q verschijnen ergens en het is de F&F afvaardiging, wait, whut?
Ja mooi he!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bijlezen.
Robijn
Ja, HALLO. Jij hebt die kaarten! Maar 20u, mopquote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Over bitches gesproken, er zit niet echt een Shabu ofzo in de buurt van de Mraz locaaaasie.
Hoe laat begint het ook alweer?Of wacht, dat hoor ik te weten zeker?
Ja misschien wel hoor, ik ben nog verhoren aan het plannenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ah, de generaal. Ik dacht dat er een F&F revolutie op gang was gekomen, vandaar.
Vond ik ook wel bijzonderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bijlezen.
Robijn
Is een combinatie van beide ook goed, puberaal?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien wel hoor, ik ben nog verhoren aan het plannen
En ik heb liever dat je mij ook puber noemt ipv generaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is een combinatie van beide ook goed, puberaal?
whehehequote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff vrij regelen voor die dagquote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, HALLO. Jij hebt die kaarten! Maar 20u, mop
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoelaat wilde je afspreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff vrij regelen voor die dagEn dan moeten we ff kiezen of we daar gewoon ergens wat eten zo rondom die Arena (die Ziggo Dome is toch daar ergens?
) of dat we de Shabu in Hoofddorp nemen ofzo, als die al open is? Effe zoeken straks
Ergens rond vier uur ofzo maar alvast?quote:
Buhbaiiii en succes!quote:
GraftakkenShabuquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Qwea het volgende:
Shabu Shabu Hoofddorp
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services
9
Opening begin decemberr
Burgermeester van Stamplein 148-152
2132 BH Hoofddorp
023-5622216
Pech, Greys.
Deze pubert zal eens beginnen met een klein palletje retouren weg te werken #arbeitmachtfreiquote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef Oognip het volgende:
Deze pubert gaat met frisse zin en moed naar stage
Dan ga ik ff mo fixen of die vrij kan nemen, kan ik vanuit alkmaar in 1x door. En hoofddorp is dicht, maar what about 020 zelf? En als je slim bent, gooi je je auto bij sloterdijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens rond vier uur ofzo maar alvast?
Dan hebben rustig de tijd om te eten en we rijden vast nog wel ergens verkeerd en parkeren enzo.
DOE JE WEL EEN UPDATE STRAKS???quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Deze pubert zal eens beginnen met een klein palletje retouren weg te werken #arbeitmachtfrei![]()
Oftewel geen fuck zin in![]()
Shabu Amsterdam zit echt middenin het centrumquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik ff mo fixen of die vrij kan nemen, kan ik vanuit alkmaar in 1x door. En hoofddorp is dicht, maar what about 020 zelf? En als je slim bent, gooi je je auto bij sloterdijk!
tot hoelaat duuuuuurt het? En ziggo zit in de blijmer toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Shabu Amsterdam zit echt middenin het centrum
Maar ik bèn er ooit gekomen met de auto, dus op zich... Ik ga vanavond ff kijken wat er allemaal bij die Ziggo zooi in de buurt zit en anders doen we Shabu 020
Ja jij mag echt wat zeggen van Shabu, mevrouw ik woon bij Rotterdamquote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Buhbaiiii en succes!
[..]
GraftakkenShabu
Oh spannend, ik duim!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met Muis?Muis gaat vanmiddag weer naar de DA, hij loopt nog steeds niet op zijn poot. Hij moest nuchter blijven. We zullen zien wat ze gaan doen.
Hallo popje! Kusje erop hoor!!!quote:
Die nieuwe Shabu van gister op Rdam Zuid was echt ruk, trouwensquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij mag echt wat zeggen van Shabu, mevrouw ik woon bij Rotterdam
Ja dit , dat ze er eens een filiaal in het zuiden openenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij mag echt wat zeggen van Shabu, mevrouw ik woon bij Rotterdam
Dat is wel slecht ja! Ze moeten vast nog wennen denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die nieuwe Shabu van gister op Rdam Zuid was echt ruk, trouwens
Ik bedoel, het eten was gewoon hetzelfde hoor, dus lekker. Maar in al die tijd dat we er zaten, en het zat maar voor de helft vol, hebben ze niet één keer gevraagd of we wat wilden drinken, wtf???
En ook het dessert hebben we maar overgeslagen, want het duurde allemaal zo godsgruwelijk lang dat we anders de film niet zouden redden.
Toen we de jassen pakten bij de garderobe kwam er een stel vragen aan de bedrijfsleider 'Kunnen we hier even een uurtje iets eten?' en Henk moest zich inhouden om niet te zeggen 'Succes, dan mag je daarna nog naar de Mac'.
ja ja... heb alweer een lamme wijsvinger van al dat deletenquote:
Oeh , ze mist jequote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha ik krijg een bedreiging van Robijn per DMGeniaal
Kusje erop!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja... heb alweer een lamme wijsvinger van al dat deleten
Schijnheilige pannenkoekquote:
Opknopen aan de hoogste boom zeg ik je!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
een of ander figuur uit het hoge noorden
Hoe bedeol je?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schijnheilige pannenkoekalsof jij niet weet te provoceren / doorgaan als de antagonist al weg is.
En er daarna subsidie voor aanvragen! Kunst!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opknopen aan de hoogste boom zeg ik je!
een mooie queatiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En er daarna subsidie voor aanvragen! Kunst!
*proest*quote:
Dingdingdingding.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Mogen die DM's eigk openbaar? Nee zeker?ze zijn hilarisch.
En een protest indienen, want wat als de boom emotionele schade oploopt (we zijn in F&F nietwaarquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En er daarna subsidie voor aanvragen! Kunst!
SIMPELE DODO!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT NEEMT NIET WEG DAT IK ANTAGONIST MOEST GOOGLEN
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Re het volgende:
ik zou het idd niet verder late escaleren en ja DM posten mag niet... je mag wel aangeven dat je bedreigd wordt natuurlijk
FMLquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dingdingdingding.
That is the correct answer!
En wat zijn jullie meer dan mij, mijn postvak is leegquote:
Ik wasverzachterquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook ooit berichten van Robijn gehadEn ik reageerde niet snel genoeg en toen vond ze me stom.
quote:
Ik heb ze ooit ook wel eens gehad ja, na dat MJ gebeuren.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook ooit berichten van Robijn gehadEn ik reageerde niet snel genoeg en toen vond ze me stom.
Je gaat toch niet heel december op vakantiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde een Shabumeet voorstellen in december. Maar toen bedacht ik me dat ik dan niet kan want dan moet ik op vakantie.
Oy vey!
Domme pubers. Duh.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef indaha het volgende:
[..]
En wat zijn jullie meer dan mij, mijn postvak is leeg
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea! Geef Greys haar account een heel snel terug
Nee dat nietquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Je gaat toch niet heel december op vakantie![]()
Ik haak bij voorbaat af, ik heb geen weekend meer vrij in decemberquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dus het moet voor 8 december of na 23 december + kerst
Dat gaat te verquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Robijn gaf mij kritiek op mijn -overigens foutloze- Engels.
Ik ben er nog steeds niet overheen.
Oognipquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dus het moet voor 8 december of na 23 december + kerst
Ik denk ook niet dat het hem gaat wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haak bij voorbaat af, ik heb geen weekend meer vrij in december
Wij verworpenen der aardequote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog nooit berichtjes van Robijn gehad geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |