Picsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
Mo gehapt door een rottweiler. Uit het niks
In z'n kont
Zal best zeer doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef Laysa het volgende:
Maar wel schrikken....Ik hoop dat Mo er niet al te veel last van heeft...
Dat denk ik ook wel...Ik ben bang voor honden, ik loop nog liever een kilometer om dan dat ik langs zo'n grote hond moetquote:
Idemquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel...Ik ben bang voor honden, ik loop nog liever een kilometer om dan dat ik langs zo'n grote hond moet
Echt?quote:
Ow...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?ik dacht dat jij stoer met wolven worstelde. Dat zag ik nl al voor me.... valse honden en dan komt Elisa er aan en vluchten ze KAIKAIKAI weg met de staart tussen de poten
Ik ben ook een poezenmens....quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Nee, echt niet
Ik ben niet bang voor katten. Heb er indien nodig zeer veel respect en ontzag voor en hou gepaste afstand, maar ik ben niet bang. Honden... nee, daar heb ik het niet mee
Ik ben inmiddels zó pedant dat ik wel eens hardop denk: ik moet de kat nog tegenkomen waar ik géén vriendjes mee kan wordenquote:
Mijn kat is ook bang voor hondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Maes het volgende:
Ik ben niet bang voor honden, mijn kat is een ander verhaal
Mijn kat is de baas in de straat maar kleine Fiep is hier in huis de baasquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn kat is ook bang voor honden
Ow nee
Wij hebben een vrij brede (ondiepe) voortuin. Met een stoep ervoor waar hondjes lopen. Die krengen van ons stellen zich over een lengte van 23 meter verspreid op; al die hondjes over de zeik
Dat komt door die mutsquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn kat is de baas in de straat maar kleine Fiep is hier in huis de baasvan de beesten dan
![]()
Zou hetquote:
Klopt, ik voel me er ook helemaal thuis en zo, alleen nu is gewoon alles even kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me nog iets herinneren van niet zo lang geleden; iets met "helemaal op m'n plek" en "zo blij!"![]()
Volgens mij (van wat ik lees) doe je het haske goed met je opleiding en stages....en zowel jij als stagebegeleider kan wel es haar dag niet hebben en dan krijg je wisselwerking.
Morgen gewoon je smile weer op; nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
Maar dit is mijn begeleidster, dus het zou handig zijn als die een ander beeld van me krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, het hoeft niet altijd met iedereen te klikken...
Zolang je van je zelf maar weet dat het bij anderen wel goed gaat...
Maar eerlijk gezegd word ik zelf altijd heel kriegel van een stagiaire die heel onzeker en bleu overkomt, dus be like this![]()
![]()
![]()
ook al ben je nog zo nerveus door dat mensch
Probeer zelf altijd positief te blijven (overkomen) en neem zaken aan zonder direct te Ja Maar roepen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dit is mijn begeleidster, dus het zou handig zijn als die een ander beeld van me krijgtMaar goed ik ga er aan werken minder dom over te komen
Okquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Probeer zelf altijd positief te blijven (overkomen) en neem zaken aan zonder direct te Ja Maar roepen.
En probeer zelf je fouten te herstellen, vraag feedback als je iets goed vond gaan.
Pro actief, daar houden we van
Succesquote:Op woensdag 7 november 2012 06:42 schreef Rewimo het volgende:
Candaasje, sterkte met je tand
Oognip, balen dat het niet klikt. Luister naar Ing en laat je niet gek maken. Je hebt niet voor niets steeds prima cijfers gehaald. Lijkt me sterk dat je dat ineens nu allemaal "niet weet". Zet hem op!![]()
Erg vroeg op vandaag omdat ik anders Christan niet meer zou zien omdat ik naar de Reha ga. Ach ik sliep toch voor geen meter dus wat maakt het uit
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb alles geloof ik *naar twee bomvolle tassen kijkt*
Net ging de telefoon.
- Met Rewimo
- Met de kliniek, ik wil even doorgeven dat ik uw man tussen 10 en half 11 kom ophalen
- Nee, u komt mij ophalen
- ...Maar er staat hier toch echt een mannelijke voornaam
- Ja, ik heet Rewimo
- Maar ook de tweede naam *verhaspelt tweede naam* is een mannelijke voornaam
- Tja ik heet toch echt zo, het zijn Nederlandse namen
- ONou ik kom u tussen 10 en half 11 ophalen
- Okee, tot straks!
quote:
Ja dat was wel het kernwoord ja, haha, jij vat het even mooi samenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja Candaasje, Nivea: niet invullen voor een ander![]()
Woeps!quote:En je mag best lachen om dat telefoongesprek, doe ik zelf ook. Het gebeurt zó vaak dat ze mij in DLD voor een man aanzien, omdat ze mijn voornaam niet als meisjesnaam kennen. Ik heb het zelfs al eens meegemaakt dat ze in een ziekenhuis op stel en sprong een ander bed voor me moesten regelen: ze hadden me op een mannenkamer gepland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |