En bedankt , dat raak ik vandaag ook niet meer kwijtquote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Ondertussen zit ik natuurlijk al de hele morgen met "Busje komt zo" in mijn hoofd
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Muis006 het volgende:
Ten tweede
[ afbeelding ]
Also:
- Colorado en Washington hebben wiet gelegaliseerd
- Wisconsin heeft een lesbische vrouw in de Senaat gestemd
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Muis006 het volgende:
Ten tweede
[ afbeelding ]
Also:
- Colorado en Washington hebben wiet gelegaliseerd
- Wisconsin heeft een lesbische vrouw in de Senaat gestemd
Mo.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
Wie was er hier ook al weer zo goed met DTP-en
Ik heb twee plaatjes die een beetje sjiek bij elkaar gezet moeten worden (en ook zo'n beetje half over elkaar) tot één jpeg-je... Kan ik zelf niet
Het zijn twee plaatjes: een rondje en een rechthoek. En het rondje moet een beetje leuk tov het rechthoekje worden gezet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:26 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan wel Photosjoppen, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt?
En je hebt PM en mailquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Candaasje het volgende:
U heeft PM(En je hebt gelijk al wat vragen van me beantwoord, maar ik zag je reactie pas na het versturen van die PM ...)
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weeg nu dus 133, nog twee weekjes en ik zit onder de 130 met dit tempo
Een mini pc met xbmc? werkt perfect, kan je via je ipad bedienen, of een http interface, draait ook op een raspberry piquote:
teveel moeite. Serieus. Ik wil iets in mijn kast gooien, zo kopen uit de winkel, aanzetten en nisk meer aan doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een mini pc met xbmc? werkt perfect, kan je via je ipad bedienen, of een http interface, draait ook op een raspberry pi
En inderdaad, wat oognip zegt. Als ik nu nog een keer 41 kilo afval heb ik officieel nog steeds overgewicht, zou ik als ik jou was niet proberen![]()
Een dvd speler?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
teveel moeite. Serieus. Ik wil iets in mijn kast gooien, zo kopen uit de winkel, aanzetten en nisk meer aan doen.
41 kilo eraf dan ben ik ehm 50kg
Kan ik je zo onder mijn arm nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Muis006 het volgende:
41 kilo eraf, dan ben ik 21 kilo.
Zuwwe maar niet doen
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, de dokter was heeeeeel tevreden over Daartje
Wel nog tien dagen blijven smeren en dan nog even voor controle. Oog lijkt het gewoon te doen, maar dat idee hadden we zelf ook al.
Rewimo, heeeeeel veel succes
En ook eenvoor zwab, goed bezig!
*rent naar topicquote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
hahahahahahahaha
Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen #6 PERSCO
robijn is gesignaleerd
quote:
Muis gaat vanmiddag weer naar de DA, hij loopt nog steeds niet op zijn poot. Hij moest nuchter blijven. We zullen zien wat ze gaan doen.quote:
Altijdquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet ik hier zijn voor een rol in de revolutie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |