Kusje erop!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja... heb alweer een lamme wijsvinger van al dat deleten
Schijnheilige pannenkoekquote:
Opknopen aan de hoogste boom zeg ik je!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
een of ander figuur uit het hoge noorden
Hoe bedeol je?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schijnheilige pannenkoekalsof jij niet weet te provoceren / doorgaan als de antagonist al weg is.
En er daarna subsidie voor aanvragen! Kunst!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opknopen aan de hoogste boom zeg ik je!
een mooie queatiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En er daarna subsidie voor aanvragen! Kunst!
*proest*quote:
Dingdingdingding.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Mogen die DM's eigk openbaar? Nee zeker?ze zijn hilarisch.
En een protest indienen, want wat als de boom emotionele schade oploopt (we zijn in F&F nietwaarquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En er daarna subsidie voor aanvragen! Kunst!
SIMPELE DODO!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT NEEMT NIET WEG DAT IK ANTAGONIST MOEST GOOGLEN
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Re het volgende:
ik zou het idd niet verder late escaleren en ja DM posten mag niet... je mag wel aangeven dat je bedreigd wordt natuurlijk
FMLquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dingdingdingding.
That is the correct answer!
En wat zijn jullie meer dan mij, mijn postvak is leegquote:
Ik wasverzachterquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook ooit berichten van Robijn gehadEn ik reageerde niet snel genoeg en toen vond ze me stom.
quote:
Ik heb ze ooit ook wel eens gehad ja, na dat MJ gebeuren.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook ooit berichten van Robijn gehadEn ik reageerde niet snel genoeg en toen vond ze me stom.
Je gaat toch niet heel december op vakantiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde een Shabumeet voorstellen in december. Maar toen bedacht ik me dat ik dan niet kan want dan moet ik op vakantie.
Oy vey!
Domme pubers. Duh.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef indaha het volgende:
[..]
En wat zijn jullie meer dan mij, mijn postvak is leeg
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea! Geef Greys haar account een heel snel terug
Nee dat nietquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Je gaat toch niet heel december op vakantie![]()
Ik haak bij voorbaat af, ik heb geen weekend meer vrij in decemberquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dus het moet voor 8 december of na 23 december + kerst
Dat gaat te verquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Robijn gaf mij kritiek op mijn -overigens foutloze- Engels.
Ik ben er nog steeds niet overheen.
Oognipquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dus het moet voor 8 december of na 23 december + kerst
Ik denk ook niet dat het hem gaat wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haak bij voorbaat af, ik heb geen weekend meer vrij in december
Wij verworpenen der aardequote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog nooit berichtjes van Robijn gehad geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |