Deze pubert zal eens beginnen met een klein palletje retouren weg te werken #arbeitmachtfreiquote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef Oognip het volgende:
Deze pubert gaat met frisse zin en moed naar stage
Dan ga ik ff mo fixen of die vrij kan nemen, kan ik vanuit alkmaar in 1x door. En hoofddorp is dicht, maar what about 020 zelf? En als je slim bent, gooi je je auto bij sloterdijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens rond vier uur ofzo maar alvast?
Dan hebben rustig de tijd om te eten en we rijden vast nog wel ergens verkeerd en parkeren enzo.
DOE JE WEL EEN UPDATE STRAKS???quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Deze pubert zal eens beginnen met een klein palletje retouren weg te werken #arbeitmachtfrei![]()
Oftewel geen fuck zin in![]()
Shabu Amsterdam zit echt middenin het centrumquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik ff mo fixen of die vrij kan nemen, kan ik vanuit alkmaar in 1x door. En hoofddorp is dicht, maar what about 020 zelf? En als je slim bent, gooi je je auto bij sloterdijk!
tot hoelaat duuuuuurt het? En ziggo zit in de blijmer toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Shabu Amsterdam zit echt middenin het centrum
Maar ik bèn er ooit gekomen met de auto, dus op zich... Ik ga vanavond ff kijken wat er allemaal bij die Ziggo zooi in de buurt zit en anders doen we Shabu 020
Ja jij mag echt wat zeggen van Shabu, mevrouw ik woon bij Rotterdamquote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Buhbaiiii en succes!
[..]
GraftakkenShabu
Oh spannend, ik duim!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met Muis?Muis gaat vanmiddag weer naar de DA, hij loopt nog steeds niet op zijn poot. Hij moest nuchter blijven. We zullen zien wat ze gaan doen.
Hallo popje! Kusje erop hoor!!!quote:
Die nieuwe Shabu van gister op Rdam Zuid was echt ruk, trouwensquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij mag echt wat zeggen van Shabu, mevrouw ik woon bij Rotterdam
Ja dit , dat ze er eens een filiaal in het zuiden openenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jij mag echt wat zeggen van Shabu, mevrouw ik woon bij Rotterdam
Dat is wel slecht ja! Ze moeten vast nog wennen denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die nieuwe Shabu van gister op Rdam Zuid was echt ruk, trouwens
Ik bedoel, het eten was gewoon hetzelfde hoor, dus lekker. Maar in al die tijd dat we er zaten, en het zat maar voor de helft vol, hebben ze niet één keer gevraagd of we wat wilden drinken, wtf???
En ook het dessert hebben we maar overgeslagen, want het duurde allemaal zo godsgruwelijk lang dat we anders de film niet zouden redden.
Toen we de jassen pakten bij de garderobe kwam er een stel vragen aan de bedrijfsleider 'Kunnen we hier even een uurtje iets eten?' en Henk moest zich inhouden om niet te zeggen 'Succes, dan mag je daarna nog naar de Mac'.
ja ja... heb alweer een lamme wijsvinger van al dat deletenquote:
Oeh , ze mist jequote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha ik krijg een bedreiging van Robijn per DMGeniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |