Qweaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
En wie van jullie is de, laten we het bescheiden houden, Tanja Nijmijer van F&F?
Over bitches gesproken, er zit niet echt een Shabu ofzo in de buurt van de Mraz locaaaasie.quote:
Ah, de generaal. Ik dacht dat er een F&F revolutie op gang was gekomen, vandaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bijlezen.
Robijn
EN NU ALLEMAAL DIE MUILEN DICHT, KUTPUBERS!![]()
Nip en Q verschijnen ergens en het is de F&F afvaardiging, wait, whut?
Ja mooi he!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bijlezen.
Robijn
Ja, HALLO. Jij hebt die kaarten! Maar 20u, mopquote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Over bitches gesproken, er zit niet echt een Shabu ofzo in de buurt van de Mraz locaaaasie.
Hoe laat begint het ook alweer?Of wacht, dat hoor ik te weten zeker?
Ja misschien wel hoor, ik ben nog verhoren aan het plannenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ah, de generaal. Ik dacht dat er een F&F revolutie op gang was gekomen, vandaar.
Vond ik ook wel bijzonderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bijlezen.
Robijn
Is een combinatie van beide ook goed, puberaal?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien wel hoor, ik ben nog verhoren aan het plannen
En ik heb liever dat je mij ook puber noemt ipv generaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is een combinatie van beide ook goed, puberaal?
whehehequote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff vrij regelen voor die dagquote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, HALLO. Jij hebt die kaarten! Maar 20u, mop
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoelaat wilde je afspreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff vrij regelen voor die dagEn dan moeten we ff kiezen of we daar gewoon ergens wat eten zo rondom die Arena (die Ziggo Dome is toch daar ergens?
) of dat we de Shabu in Hoofddorp nemen ofzo, als die al open is? Effe zoeken straks
Ergens rond vier uur ofzo maar alvast?quote:
Buhbaiiii en succes!quote:
GraftakkenShabuquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Qwea het volgende:
Shabu Shabu Hoofddorp
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services
9
Opening begin decemberr
Burgermeester van Stamplein 148-152
2132 BH Hoofddorp
023-5622216
Pech, Greys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |