Mo is zo iemandquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook nooit iets van mensen die de aanvullende de deur uitdoen met een 'ik heb toch nooit wat, dat geld kan ik beter leuke dingen van doen' het is wat anders als er financiële noodzaak is natuurlijk, maar daar heb ik het niet over, want tegen de tijd dat je de verzekering écht nodig hebt, neemt toch niemand je meer aan
nou, dat onbeperkt fysio wilde ik dus ook, maar dat kan dus nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh waardeloos. Ik ben achteraf heel erg blij dat ik vanaf het begin het duurste pakket heb gekozen, ik heb nu onbeperkt fysio en dat is maar goed ook
ergens snap ik het wel, maar ik blijf het dom vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch stom? Je verzekert je toch omdat je het nodig hebt? Niet omdat het stoer is om te zeggen dat je een 4 sterren verzekering hebt
Ja dat zal ik vrijdag ff tegen haar terug loeienquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Dan zou ik de fysio dus gewoon een verlenging aan laten vragen. Dan ziet ze vanzelf wel of het mogelijk is
Ik kreeg bij de fysio zelf te horen dat ik m'n aanvullende beter op kon zeggen, wegens te duur en te weinig gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Qwea het volgende:
Ik zou het iig nooit doen, mijn aanvullende downgraden of helemaal wegdoen. Maar goed, ik val dan ook bijna uit elkaar
Daarom medequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:58 schreef Puala het volgende:
Voordeel is wel dat je het bij FBTO elke maand aan of uit kan zetten.
Mij bevalt hij nu al 2,5 jaar erg goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom mede
En nu lijkt het de handigste voor mij
http://nos.nl/artikel/306(...)ppelijk-bewezen.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef indaha het volgende:
Wij hebben hem wel gehaald , ik heb er nog nooit last van gehad dat ik hem gehaald heb en ik heb al lang geen griep meer gehad.afkloppen![]()
Of dat iets met elkaar te maken heeft is niet te bewijzen ,maar ik neem het maar aan.
Punt. Maar ik ent bv ook Baloe niet (meer). En je weet nooit wat voor troep er in zo'n vaccin zit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef indaha het volgende:
Volgens mij is de samenstelling ieder jaar anders
Waarom moet ik ieder jaar opnieuw de griepprik halen?
Griepvirussen veranderen regelmatig. Daardoor zijn er heel veel verschillende griepvirussen. Heeft u griep gehad, of heeft u een griepprik gekregen? Dan zijn er in uw lichaam afweerstoffen tegen de specifieke griepvirussen die u in uw lichaam had. Maar in een ander jaar kunnen er weer andere griepvirussen in de lucht zitten. Daarom heeft u elk jaar een nieuwe griepprik nodig. Zo kan uw lichaam elk jaar nieuwe afweerstoffen aanmaken. Deskundigen voorspellen ieder jaar welke virussen zij de komende winter verwachten. Deeltjes van deze virussen komen in de griepprik. Doordat de virussen veranderen, beschermt het vaccin u alleen voor dat griepseizoen. Als u tot de doelgroep behoort, krijgt u daarom het advies om elk jaar tussen half oktober en half november een griepprik te halen.
Je moet nu hoe dan ook een gemiste afspraak betalen, toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt. Maar ik ent bv ook Baloe niet (meer). En je weet nooit wat voor troep er in zo'n vaccin zit.
Ik vind het lastig. Want ergens denk ik : Ja, want ik flikker al haast uit elkaar en heb altijd wel wat, plus dat ik humira spuit. En aan de andere kant denk ik : Nee, want ik ben pas 23 en ga vast niet dood een een griepje.
Ik heb nog 2u om te beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |