abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:29:35 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118888624
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook nooit iets van mensen die de aanvullende de deur uitdoen met een 'ik heb toch nooit wat, dat geld kan ik beter leuke dingen van doen' het is wat anders als er financiële noodzaak is natuurlijk, maar daar heb ik het niet over, want tegen de tijd dat je de verzekering écht nodig hebt, neemt toch niemand je meer aan :')
Mo is zo iemand _O- die heeft zich enkel basis en tandarts verzekerd geloof ik _O- Nu heeft ie ook bijna nooit wat, maar hij moest laatst (vorig jaar, dus laatst is overdreven) naar de fysio want meneer had op een feestje een klap in zijn nek gehad en had daar last van... tjah, toen had ie geen aanvullende verzekering _O-

Nou is mijn fysio heel tof dus zij heeft hem ff gedaan terwijl ik aan het trainen was, maar de meeste fysio's doen dat niet.

Ik zou het iig nooit doen, mijn aanvullende downgraden of helemaal wegdoen. Maar goed, ik val dan ook bijna uit elkaar _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:31:40 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118888711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh waardeloos. Ik ben achteraf heel erg blij dat ik vanaf het begin het duurste pakket heb gekozen, ik heb nu onbeperkt fysio en dat is maar goed ook :+
nou, dat onbeperkt fysio wilde ik dus ook, maar dat kan dus niet _O- je mag een jaar lang niet meer als 20 behandelingen fysio hebben. Chronische indicatie en ik heb er geloof ik al 33 gehad sinds augustus.

Zonder Chronische indicatie heb ik maar 27 behandelingen fysio.

Mijn fysio begon te loeien dat mijn chronische indicatie tot mei liep en hij alleen verlengt kon worden met een her-operatie (mocht verlengen nodig zijn) maar ZK zegt dat de fysio hem ook zelf kan verlengen _O- Ik snap het niet meer :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 november 2012 @ 14:32:37 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_118888756
Dan zou ik de fysio dus gewoon een verlenging aan laten vragen. Dan ziet ze vanzelf wel of het mogelijk is :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:32:38 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118888759
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is toch stom? Je verzekert je toch omdat je het nodig hebt? Niet omdat het stoer is om te zeggen dat je een 4 sterren verzekering hebt :')
ergens snap ik het wel, maar ik blijf het dom vinden :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:33:39 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118888799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Dan zou ik de fysio dus gewoon een verlenging aan laten vragen. Dan ziet ze vanzelf wel of het mogelijk is :P
Ja dat zal ik vrijdag ff tegen haar terug loeien :')

Want vanaf 1 januari gaat die chronische indicatie gewoon verder tot mei en worden er weer 20 behandelingen van mijn aanvullend pakket afgetroken.

Ik bedenk me net dat ik fucking in 2014 dan alsnog geen extra fysio pakket kan nemen _O-
pi_118889623
Ik ga per 1 januari over naar de FBTO :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_118889723
En verder heb ik ook niet veel aanvullend eigenlijk :@
pi_118889739
Voordeel is wel dat je het bij FBTO elke maand aan of uit kan zetten.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2012 @ 14:58:59 #34
43556 miss_dynastie
pi_118889762
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Qwea het volgende:

Ik zou het iig nooit doen, mijn aanvullende downgraden of helemaal wegdoen. Maar goed, ik val dan ook bijna uit elkaar _O-
Ik kreeg bij de fysio zelf te horen dat ik m'n aanvullende beter op kon zeggen, wegens te duur en te weinig gebruik.
a. Had ik jou om advies gevraagd?
b. Als ik hem vaak moet gebruiken, krijg ik hem toch niet meer, dus laat mij lekker :')

Ik zit er wel over te denken de tandartsverzekering op te zeggen, die vergoedt toch maar een bepaald bedrag...
pi_118889881
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:58 schreef Puala het volgende:
Voordeel is wel dat je het bij FBTO elke maand aan of uit kan zetten.
Daarom mede :Y

En nu lijkt het de handigste voor mij :7
pi_118890048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Daarom mede :Y

En nu lijkt het de handigste voor mij :7
Mij bevalt hij nu al 2,5 jaar erg goed :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:06:21 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118890052
ik ben ehbo aan het leren. :Y pittig
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:13:41 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118890336
holy shit. Vandaag griepprik zie ik net, kan iemand me even vertellen of ik die wel of niet moet halen? _O-
pi_118890457
Wij hebben hem wel gehaald , ik heb er nog nooit last van gehad dat ik hem gehaald heb en ik heb al lang geen griep meer gehad.afkloppen :@
Of dat iets met elkaar te maken heeft is niet te bewijzen ,maar ik neem het maar aan. :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:19:03 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118890537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef indaha het volgende:
Wij hebben hem wel gehaald , ik heb er nog nooit last van gehad dat ik hem gehaald heb en ik heb al lang geen griep meer gehad.afkloppen :@
Of dat iets met elkaar te maken heeft is niet te bewijzen ,maar ik neem het maar aan. :P
http://nos.nl/artikel/306(...)ppelijk-bewezen.html

En noem me een alu hoed, maar het kan niet goed zijn om telkens shit in je lichaam te spuiten. Als je 1x de griepprik hebt gehad, heb je toch al antistoffen? Ing, kom je es ermee bemoeien :P
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2012 @ 15:19:32 #41
43556 miss_dynastie
pi_118890558
Een vriend van mij ging de griepprik halen. Had 'ie drie weken griep. Hij had wel sowieso een wat zwak gestel, maar toch _O-
pi_118890614
Volgens mij is de samenstelling ieder jaar anders :P

Waarom moet ik ieder jaar opnieuw de griepprik halen?

Griepvirussen veranderen regelmatig. Daardoor zijn er heel veel verschillende griepvirussen. Heeft u griep gehad, of heeft u een griepprik gekregen? Dan zijn er in uw lichaam afweerstoffen tegen de specifieke griepvirussen die u in uw lichaam had. Maar in een ander jaar kunnen er weer andere griepvirussen in de lucht zitten. Daarom heeft u elk jaar een nieuwe griepprik nodig. Zo kan uw lichaam elk jaar nieuwe afweerstoffen aanmaken. Deskundigen voorspellen ieder jaar welke virussen zij de komende winter verwachten. Deeltjes van deze virussen komen in de griepprik. Doordat de virussen veranderen, beschermt het vaccin u alleen voor dat griepseizoen. Als u tot de doelgroep behoort, krijgt u daarom het advies om elk jaar tussen half oktober en half november een griepprik te halen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 november 2012 @ 15:22:09 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_118890644
De griep verandert steeds, en dus verandert de griepprik ook steeds.

Ik moet er eigenlijk ook eentje maar ik zie al bont en blauw van alle prikken de afgelopen weken en ik moet mezelf nog 10 dagen in mijn buik prikken. Dus ik heb er mijn buik van vol :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_118890668
Maar je moet zelf beslissen of het voor jou nut heeft :)
pi_118890690
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben ehbo aan het leren. :Y pittig
Wel interessant :D

* Puala is nerdje en leert graag
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:25:47 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118890811
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef indaha het volgende:
Volgens mij is de samenstelling ieder jaar anders :P

Waarom moet ik ieder jaar opnieuw de griepprik halen?

Griepvirussen veranderen regelmatig. Daardoor zijn er heel veel verschillende griepvirussen. Heeft u griep gehad, of heeft u een griepprik gekregen? Dan zijn er in uw lichaam afweerstoffen tegen de specifieke griepvirussen die u in uw lichaam had. Maar in een ander jaar kunnen er weer andere griepvirussen in de lucht zitten. Daarom heeft u elk jaar een nieuwe griepprik nodig. Zo kan uw lichaam elk jaar nieuwe afweerstoffen aanmaken. Deskundigen voorspellen ieder jaar welke virussen zij de komende winter verwachten. Deeltjes van deze virussen komen in de griepprik. Doordat de virussen veranderen, beschermt het vaccin u alleen voor dat griepseizoen. Als u tot de doelgroep behoort, krijgt u daarom het advies om elk jaar tussen half oktober en half november een griepprik te halen.
Punt. Maar ik ent bv ook Baloe niet (meer). En je weet nooit wat voor troep er in zo'n vaccin zit.

Ik vind het lastig. Want ergens denk ik : Ja, want ik flikker al haast uit elkaar en heb altijd wel wat, plus dat ik humira spuit. En aan de andere kant denk ik : Nee, want ik ben pas 23 en ga vast niet dood een een griepje.

Ik heb nog 2u om te beslissen _O-
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:26:11 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118890825
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2012 @ 15:27:22 #48
43556 miss_dynastie
pi_118890878
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Punt. Maar ik ent bv ook Baloe niet (meer). En je weet nooit wat voor troep er in zo'n vaccin zit.

Ik vind het lastig. Want ergens denk ik : Ja, want ik flikker al haast uit elkaar en heb altijd wel wat, plus dat ik humira spuit. En aan de andere kant denk ik : Nee, want ik ben pas 23 en ga vast niet dood een een griepje.

Ik heb nog 2u om te beslissen _O-
Je moet nu hoe dan ook een gemiste afspraak betalen, toch? :P
pi_118890953
Ik zou de grieperig niet halen :P

De meneer die gisteren gereanimeerd werd voor het ziekenhuis is de opa van een medestagiare :o die vertelde ik gisteren toevallig van de reanimatie en 's avonds kwam ze erachter dat het haar opa was :o
pi_118891007
Nee hier was dat geen afspraak hoor, je komt aan met de oproep ,die geef je aan de assistente , loopt door naar de 2 dokters, die rammen de spuit erin en klaar. 8-)
Ik ben nog geen 2 minuten binnen geweest :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')