quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
Zal waarschijnlijk iets over de -40 zijn, vorige week was er sinds mei 39 af en de laatste twee weken viel ik twee kilo per week af
Woog vorige week 135,7, ben benieuwd
whehe, aziatische snackmix.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, het is een soort mix van Chinees en Japans, ze doen ook teppanyaki
quote:Het slachtoffer was hulpbehoevend en lag aan de zuurstof. Hij was een roker,
Ziet eruit als de wok hier, maar dan voor 2/3 van het geldquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja zoiets. In elk geval: het is een buffet van hier tot Tokio
En dat voor nog geen 14 euro pp
Hij ligt in coma op de ic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
O bah wat naar, hoe is het afgelopen met haar opa, heeft hij het gered ?
Whutquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
Mo gehapt door een rottweiler. Uit het niks
In z'n kont
Oh nee.... moeten die geen hapding om ? *muilkorf bedoel ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
In z'n kont
Heb ff gekeken snel want moet naar ehbo, vrij oppervlakkig. Maar wel een plekje. Tetanus had ie soberso al pas gehad. Heb het ontsmet en er een pleistert opgeplakt.quote:
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het eten in Duitsland goedkoper dan in NL?
Alles inmiddels ingepakt rewimo
Maar goed dat ie pas een tetanusprik heeft gehad anders moest ie nog een prik in zijn kont ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
Heb ff gekeken snel want moet naar ehbo, vrij oppervlakkig. Maar wel een plekje. Tetanus had ie soberso al pas gehad. Heb het ontsmet en er een pleistert opgeplakt.
Hond zat aan de lijn, mo loopt langs, zegt die vrouw gedag, hond snuffelt en haalt in ene vol uit. Mo jumpt opzij en werd deels rest gebeten![]()
Tof man!
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
In z'n kont
sterkte ermeequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:00 schreef Adnap het volgende:
Hier wel griepprik, mexicaan heb ik in levende lijve gehad (en beroerd tot en met geweest) maar niet doen is gegarandeerd 2-x longontsteking... hoewel ik dit jaar ook echt beroerd was van de prik
Ik ga weer verder werken... wie zei ook al weer dat docenten een luizenbaan hebben... die mag wel ff komen hoor... uitgeverij heeft toetsen fout aangeleverd, drie keer raden wie ze om mag zetten....de uitgeverij denk het voor 2014-2015 wel op orde te hebben![]()
![]()
Dus mocht je iemand zien typen tot ie omvalt... i it I
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ff gekeken snel want moet naar ehbo, vrij oppervlakkig. Maar wel een plekje. Tetanus had ie soberso al pas gehad. Heb het ontsmet en er een pleistert opgeplakt.
Hond zat aan de lijn, mo loopt langs, zegt die vrouw gedag, hond snuffelt en haalt in ene vol uit. Mo jumpt opzij en werd deels rest gebeten![]()
Tof man!
dat doen ze.niet altijd in komt, heel vaak in bovenarmquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar goed dat ie pas een tetanusprik heeft gehad anders moest ie nog een prik in zijn kont ook
Leuk zo'n hond trouwensLaat me raden: doet ie anders nooit?
nee volgens mij niet. Die baasjes moeten eerder controle houden over hun hondquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef Adnap het volgende:
[..]
Oh nee.... moeten die geen hapding om ? *muilkorf bedoel ik
hier ook, lekker met kussen en dekbed op de bank opwarmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het nu met mo Q?
Deze kneus heeft het koud.
Ik lig in bed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook, lekker met kussen en dekbed op de bank opwarmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |