tuulk niet want ik heb geen afspraak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet nu hoe dan ook een gemiste afspraak betalen, toch?
O bah wat naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef Oognip het volgende:
Ik zou de grieperig niet halen
De meneer die gisteren gereanimeerd werd voor het ziekenhuis is de opa van een medestagiaredie vertelde ik gisteren toevallig van de reanimatie en 's avonds kwam ze erachter dat het haar opa was
Ooooh, mijn neptante krijgt hem altijd op afspraak, vandaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk niet want ik heb geen afspraak.
ik heb zoeen oproep.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh, mijn neptante krijgt hem altijd op afspraak, vandaar
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb zoeen oproep.
Ik ben er nog steeds niet uit
3 soorten, ook zit er dit jaar weer de mexicaanse griep in en die heb ik vorig jaar gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Hoeveel extra risico loop jij als je griep krijgt? En sowieso beschermt hij maar tegen 1 bepaald soort griep toch?
Nou ja, dan niet halen, ik zou niets in mn lijf laten spuiten als het misschien meer troep dan bescherming is...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 soorten, ook zit er dit jaar weer de mexicaanse griep in en die heb ik vorig jaar gehad.
http://www.trosradar.nl/u(...)4-10-2011/griepprik/
Hoeveel extra risico ik loop, geen flauw idee. Volgens dat newsitem netzoveel als dat ik hem wel zou halen
Ja dat weet dus niemand 100% zeker. Ik neig ook naar niet. Volgens mij heb ik hem vorig jaar ook niet gehaald.. Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet halen, ik zou niets in mn lijf laten spuiten als het misschien meer troep dan bescherming is...
Moeten we eigenlijk gaan uitproberen hequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Qwea het volgende:
ZE HEBBEN EEN NIEUW MENU ±!!
In sommige restaurants
http://www.shabushabu.nl/menuquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk gaan uitproberen he
Maar dan wel 's avonds want ik wil eendenborstfilet(staat die er nog op!?)
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
Doet de Chinees aan sushi bij jullie?
Ik zie dat ik niet de enige was die raar op keek bij de 'dus'quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
morgen wegen, heb vandaag m'n verstandskies laten trekken dus dat scheelt ook weer op de weegschaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Muis006 het volgende:
mini octopus saladeomg
ZWABBER SCHIET EENS OP MET AFVALLEN
Hoeveel weegt een kies?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
morgen wegen, heb vandaag m'n verstandskies laten trekken dus dat scheelt ook weer op de weegschaal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
morgen wegen, heb vandaag m'n verstandskies laten trekken dus dat scheelt ook weer op de weegschaal
Ja, het is een soort mix van Chinees en Japans, ze doen ook teppanyakiquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |