Wat dat betreft doe ik het dan goedquote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed bezig geweest als je je tentamens/opdrachten haalt. Een opsomming van inspanningen zegt mij niet zo heel veel.
Goed zo, ik ben trots op je!quote:
Kom maar hoor meisje, mag je even uithuilen op mijn schouder.quote:
Haha dank je!quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hoor meisje, mag je even uithuilen op mijn schouder. [ afbeelding ]
Voor jou altijd!quote:
Dat dus.quote:
Ik dacht eerst dat een geweer ofzo was, maar omg die is mooiquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Joytje. Ik wil een HYT H1. Regel die voor mij en ik ben voor altijd je bitch.
Hydraulisch.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat een geweer ofzo was, maar omg die is mooi![]()
Prices are $47,000 for the titanium version; $49,500 for black DLC; $59,000 in titanium, black DLC and gold; and $69,000 in all gold.quote:
Dat heb jij toch wel in je achterzak zittenquote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prices are $47,000 for the titanium version; $49,500 for black DLC; $59,000 in titanium, black DLC and gold; and $69,000 in all gold.
Je bent bijna jarig he?
Tuurlijkquote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb jij toch wel in je achterzak zitten?
hahahaquote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand trots op jou?
[ afbeelding ]
Goed bezig! ik wist dat je het kon! Zelf ook mn toetsen gehaald.. cijfer weet ik alleen nog nietquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
Evie!? Ik heb een 8,6 voor mijn medische kennis toets
Yeahh nicequote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed bezig! ik wist dat je het kon! Zelf ook mn toetsen gehaald.. cijfer weet ik alleen nog niet![]()
Die is gaaf jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Joytje. Ik wil een HYT H1. Regel die voor mij en ik ben voor altijd je bitch.
Koopjequote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is gaaf ja
Ik zou deze willen, vanwege wankelmotor techniek, de C3H5N3O9 heet ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost maar 91.000 Euro's
Voor 91.000 pleuries? Dat moet dan wel the fuck of the century zijnquote:
Of bijzonder goede organen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor 91.000 pleuries? Dat moet dan wel the fuck of the century zijn
Je hebt mensen die enorme bedragen binnenharken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vragen welke idioot in godsnaam 91.000 euro voor een horloge uitgeeft. Maar toen bedacht ik me dat ik zelf ook wel vreemde uitgaven heb... Nou ja, niet van dat kaliber, maar toch.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is gaaf ja
Ik zou deze willen, vanwege wankelmotor techniek, de C3H5N3O9 heet ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost maar 91.000 Euro's
weinig creatief dan, zoveel onzinnige rotzooi kopen terwijl je met een dergelijke vermogendheid zoveel mensen kunt helpen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of bijzonder goede organen.
[..]
Je hebt mensen die enorme bedragen binnenharken.
Je hebt mensen die een kluis in hun huis hebben, enkel voor horloges, die stuk voor stuk meer waard zijn dan de villa zelf.
Er zijn genoeg mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten.
Idealisten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
weinig creatief dan, zoveel onzinnige rotzooi kopen terwijl je met een dergelijke vermogendheid zoveel mensen kunt helpen.
ja, idealist.
Hendig sjiek, kan hij direct het township kopen. And now I have an army, ho ho hoquote:Op maandag 5 november 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
iedereen die voor dat geld dat spuuglelijke ding zou aanschaffen zouden ze per direct in een of ander township in afrika moeten droppen.
Zat mensen die echt niet weten wat ze met hun geld aanmoetenquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
weinig creatief dan, zoveel onzinnige rotzooi kopen terwijl je met een dergelijke vermogendheid zoveel mensen kunt helpen.
ja, idealist.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hendig sjiek, kan hij direct het township kopen. And now I have an army, ho ho ho
Zat mensen die een hele hoop debielere dingen aanschaffen ook.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat mensen die echt niet weten wat ze met hun geld aanmoeten
ja dat weet ik wel. ik vind het alleen jammer dat ze dan niks anders weten te verzinnen dan wagenparken, onroerende goederen, uiterlijke schijn en meer van zulks. oppervlakkiger kan bijna niet.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat mensen die echt niet weten wat ze met hun geld aanmoeten
Je kan een hoop ding zeggen over liefde voor horloges, maar oppervlakkig is niet een van die dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel. ik vind het alleen jammer dat ze dan niks anders weten te verzinnen dan wagenparken, onroerende goederen, uiterlijke schijn en meer van zulks. oppervlakkiger kan bijna niet.
ieder voor zich natuurlijk. ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden, een horloge van 91k wetende dat er miljoenen mensen zijn die niet eens een euro per dag hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zat mensen die een hele hoop debielere dingen aanschaffen ook.
Horloges zijn vrij waardevast Dawg, dus stel ik zou zulke horloges bezitten, omdat het mijn passie is en ik mijn geld niet wil verspillen aan mensen. Er komt een moment dat ik dood ga, dat mijn nabestaanden mijn collectie in handen krijgen. Die kunnen bijna dezelfde hoeveelheid geld er voor ontvangen, soms wel meer, en daar altijd nog goede dingen mee doen.
Het geld verdampt niet.
Ik zou kunst gaan verzamelenquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel. ik vind het alleen jammer dat ze dan niks anders weten te verzinnen dan wagenparken, onroerende goederen, uiterlijke schijn en meer van zulks. oppervlakkiger kan bijna niet.
Mjah, heel nobel voor je, maar ik heb geen schuldgevoelens tegenover mensen in verre landen die het niet zo goed hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ieder voor zich natuurlijk. ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden, een horloge van 91k wetende dat er miljoenen mensen zijn die niet eens een euro per dag hebben.
maar goed, idealisten zijn in de minderheid en egoïsme is hot.
Dat doet de koningin van Engeland met haar horlogesquote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou kunst gaan verzamelenMaar ik zou de kunstwerken wel uitlenen voor wereldwijde exposities, dat dan weer wel.
kan ik makkelijk. ook al gedaan zelfs.quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan een hoop ding zeggen over liefde voor horloges, maar oppervlakkig is niet een van die dingen.
Ja, die mensen kan ik me ook wel bedenken. Maar ik bedoel meer de Jan Modaal en niet meneer de miltimiljonair, want die zitten hier nietquote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of bijzonder goede organen.
[..]
Je hebt mensen die enorme bedragen binnenharken.
Je hebt mensen die een kluis in hun huis hebben, enkel voor horloges, die stuk voor stuk meer waard zijn dan de villa zelf.
Er zijn genoeg mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten.
ik ook niet. wel mededogen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, heel nobel voor je, maar ik heb geen schuldgevoelens tegenover mensen in verre landen die het niet zo goed hebben.
Nouja goed, je kan het zeggen, maar het is wel zeldzame bullshit. Helemaal uit jouw mond.quote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
kan ik makkelijk. ook al gedaan zelfs.
Oh, dat interesseert me echt geen flikkerquote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ieder voor zich natuurlijk. ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden, een horloge van 91k wetende dat er miljoenen mensen zijn die niet eens een euro per dag hebben.
Wat voor kunst?quote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou kunst gaan verzamelenMaar ik zou de kunstwerken wel uitlenen voor wereldwijde exposities, dat dan weer wel.
Zo denkenquote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Jan Modaal werkt er voor, sparen, besparen op luxegoederen zoals een auto, dure hardware etc.quote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die mensen kan ik me ook wel bedenken. Maar ik bedoel meer de Jan Modaal en niet meneer de miltimiljonair, want die zitten hier niet.
Wat is het Mindexploding onderdeel?quote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer een huis voor 1250 exclusief te huren met 4 vrienden. #Mindexploding
Dat ja, het is echt een bizar gruwelijk huis voor wat lijkt veel te weinig geld.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is het Mindexploding onderdeel?
Dat het je wel of niet lukt?
Moderne kunst, en verschillende disciplines. Plus ik zou iets van een soort beurs voor bijzonder getalenteerde studenten die het niet breed hebben opzetten.quote:
En het lukt?quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat ja, het is echt een bizar gruwelijk huis voor wat lijkt veel te weinig geld.
Ja, dat kan ik me dus niet voorstellen. Nou ja, ergens ook wel, want er zijn ook dingen die ik heel graag wil hebben. Maar ik zou het niet kunnen verdragen wanneer mijn man een horloge van 91.000 euro zou bezitten terwijl we samen net de huur kunnen betalen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jan Modaal werkt er voor, sparen, besparen op luxegoederen zoals een auto, dure hardware etc.
En dan nog sparen ze jaren.
Voorbeelden van wat je echt graag zou bezitten?quote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moderne kunst, en verschillende disciplines. Plus ik zou iets van een soort beurs voor bijzonder getalenteerde studenten die het niet breed hebben opzetten.
Die rete dure, strontlelijke Jackson Pollockquote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat je echt graag zou bezitten?
Dat snap ik, maar als hij het netjes verdeeld. Een potje samen voor dagelijkse uitgaven, en ieder je eigen geld. Wanneer jij naar de kapper gaat, nieuwe schoenen koopt, nieuwe kleding koopt etc. Stopt hij het in een potje voor zijn horloge. Dan zou je dat toch niet erg vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dus niet voorstellen. Nou ja, ergens ook wel, want er zijn ook dingen die ik heel graag wil hebben. Maar ik zou het niet kunnen verdragen wanneer mijn man een horloge van 91.000 euro zou bezitten terwijl we samen net de huur kunnen betalen, bijvoorbeeld.
Wat schattig.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
nee, dat jullie het niet met mij eens zijn wist ik allang. en met jullie pakweg 90% van de mensen die geen fundamentele zorgen hebben. en dat vind ik eerlijk gezegd best wel treurig.
Als ik hem krijg volgen zequote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het lukt?
Pics brah, plattegronden en dergelijken.
Nee, absoluut geen problemen mee, inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als hij het netjes verdeeld. Een potje samen voor dagelijkse uitgaven, en ieder je eigen geld. Wanneer jij naar de kapper gaat, nieuwe schoenen koopt, nieuwe kleding koopt etc. Stopt hij het in een potje voor zijn horloge. Dan zou je dat toch niet erg vinden?
Hoezo geen fundamentele zorgen? Ik weet niet eens wat voor werk ik later wil gaan doen man. Teveel mogelijkheden en teveel vragenquote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
nee, dat jullie het niet met mij eens zijn wist ik allang. en met jullie pakweg 90% van de mensen die geen fundamentele zorgen hebben. en dat vind ik eerlijk gezegd best wel treurig.
Sweet brah. Allemaal ook goed voor het geld? Geen schulden? Want dat zijn wel dingen waar ze naar kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik hem krijg volgen ze![]()
Heb hem online gevonden en net een mail voor de bezichtiging gestuurd. De 4 andere huurders regelen duurde ongeveer 5 minuten
Dit is nogal een treurige uitspraak. Wat weet jij in godsnaam van de persoonlijke levenssfeer van FOK!ers?quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
dat is luxe en om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat jij keuzes in overvloed hebt, nofi.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo geen fundamentele zorgen? Ik weet niet eens wat voor werk ik later wil gaan doen man. Teveel mogelijkheden en teveel vragen
Ik weet dat jij weinig uit hebt te geven, en dat je behoorlijk treurig bent. Maar dat zegt helemaal niets over mij.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, treurig, dat zeg ik toch. deze reactie onderschrijft ook precies mijn punt.
niets. ik heb het dan ook niet over fokkers. dat is nogal een beperkte groep.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is nogal een treurige uitspraak. Wat weet jij in godsnaam van de persoonlijke levenssfeer van FOK!ers?
Brah, als het nodig is springen mijn ouders wel bij. Volgens mij heb ik een schuld van ~5000-6000 euro bij de DUO maar /care. Ik heb goede mogelijkheden om te gaan werken wanneer ik klaar ben met mijn studie. Plus ik weet uit ervaring dat er in die buurt redelijk wat studenten wonen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet brah. Allemaal ook goed voor het geld? Geen schulden? Want dat zijn wel dingen waar ze naar kijken.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat je echt graag zou bezitten?
je snapt niet eens wat ik zeg zo blijkt hieruit.quote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weinig uit hebt te geven, en dat je behoorlijk treurig bent. Maar dat zegt helemaal niets over mij.
Smaken verschillenquote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die rete dure, strontlelijke Jackson Pollock.
Zit voorlopig tussen 5 beroepsstromen te twijfelen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is luxe en om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat jij keuzes in overvloed hebt, nofi.
Ik heb het niet over de inhoud van je posts, maar over het doel van je posts.quote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
je snapt niet eens wat ik zeg zo blijkt hieruit.
Schuld bij DUO daar doen ze niet moeilijk over. Ouders die borg staan.quote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Brah, als het nodig is springen mijn ouders wel bij. Volgens mij heb ik een schuld van ~5000-6000 euro bij de DUO maar /care. Ik heb goede mogelijkheden om te gaan werken wanneer ik klaar ben met mijn studie. Plus ik weet uit ervaring dat er in die buurt redelijk wat studenten wonen.
Hoe kan je zo stellig zeggen dat de mensen die het niet met je eens zijn geen fundamentele zorgen hebben?quote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
niets. ik heb het dan ook niet over fokkers. dat is nogal een beperkte groep.
Oh, ik ben het wel met je eens hoor. Maar als je geld genoeg hebt, kun je beiden. Dat je rijk bent, betekent niet dat je direct een asociale leijer bent natuurlijk. Bill Gates geeft ook veel weg.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
kijk eerst in de spiegel zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de inhoud van je posts, maar over het doel van je posts.
Euhm. Ok.quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
kijk eerst in de spiegel zou ik zeggen.
omdat je de westerse wereld niet kunt vergelijken met het overgrote deel van de rest van de wereld.quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je zo stellig zeggen dat de mensen die het niet met je eens zijn geen fundamentele zorgen hebben?
Waarom ga je daar geen vrijwilligerswerk doen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je de westerse wereld niet kunt vergelijken met het overgrote deel van de rest van de wereld.
Godverdomme, wat scherpquote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
Bedankt voor de tip. Het was echt fantastisch.
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik ben het wel met je eens hoor. Maar als je geld genoeg hebt, kun je beiden. Dat je rijk bent, betekent niet dat je direct een asociale leijer bent natuurlijk. Bill Gates geeft ook veel weg.
gezondheid, geen zin om dat in details uit te leggen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ga je daar geen vrijwilligerswerk doen?
Wat heeft dat nu met fundamentele zorgen te makenquote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je de westerse wereld niet kunt vergelijken met het overgrote deel van de rest van de wereld.
Ik voel me verheven over een boel mensen maar lang niet alle mensen. Hun vermogen heeft hier trouwens vrij weinig mee te maken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.
Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.
procentueel te verwaarlozen. en dan nog, dat is mijn punt helemaal niet. ik zou dus eerder zeggen dat jij kortzichtig bent aangezien je blijkbaar niet in een breder kader kunt of wilt denken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met fundamentele zorgen te maken? Genoeg mensen in Nederland die zich zorgen maken of ze de volgende dag nog wel een dak boven hun hoofd hebben, hoor.
Doe niet zo kortzichtig, dawg.
Dit.quote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel me verheven over een boel mensen maar net niet alle mensen. Hun vermogen heeft hier trouwens vrij weinig mee te maken.
Nou, ik zou je best graag serieus willen nemen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.
ik bedoel het idealisme, en ik bedoel ook helemaal niemand persoonlijk. fuck zeg, ik geef het op.quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.
Mwoah, in mijn beleving valt dat mee. Tuurlijk heb je dat soort mensen, maar echt niet iedereen is zo. En hier op een forum is het natuurlijk bijzonder makkelijk om kort door de bocht en/of lomp over te komen. Het zijn slechts allemaal korte stukjes tekst.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan ik wel. Maar ik vraag jou waarom 90% van de mensen die het niet met je eens is geen fundamentele zorgen kunnen hebben en als antwoord gooi jij het op Westerse wereld versus rest van de wereld.quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
procentueel te verwaarlozen. en dan nog, dat is mijn punt helemaal niet. ik zou dus eerder zeggen dat jij kortzichtig bent aangezien je blijkbaar niet in een breder kader kunt of wilt denken.
onzin, aangezien ik niet de mogelijkheden heb om een significant verschil te maken. in dat opzicht draag jij dus meer bij dan ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En dawg, jij doet alsof je een beter persoon bent omdat je geeft om de arme mensen. Maar feitelijk dragen jij en ik even veel bij aan hun bestaan.
Doe dat maar. Want je lult echt bullshit.quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel het idealisme, en ik bedoel ook helemaal niemand persoonlijk. fuck zeg, ik geef het op.
Ach, je noemt me treurig, maar je bedoelt mij in het algemeen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin, aangezien ik niet de mogelijkheden heb om een significant verschil te maken. in dat opzicht draag jij dus meer bij dan ik.
maar nvmd. ga meer weer terug naar horloges van 90k. dan hoeven jullie je niet meer aangevallen te voelen, net als nu. wat ook onnodig is maar kennelijk betrekken jullie het op jezelf.
maar toch doe je het omdat je je aangevallen voelt? duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, je noemt me treurig, maar je bedoelt mij in het algemeen?![]()
En ja, dat is waar, feitelijk trek jij weg van de arme mensen wat ik voor ze bijdraag, maar dat leek me niet nodig om neer te zetten.
Jij begon er over?quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
maar toch doe je het omdat je je aangevallen voelt? duidelijk.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
Dan wel even in onze prachtige wagen langs dawgie rijden, om te wijzen en te lachen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
Muur, ga je mee naar de PC Hooft om eens lekker decadent te doen, gewoon omdat het kan?
En dan ook vooral niks aan armlastige mensen geven, he.
ik ben daar oprecht dankbaarvoor hoor.quote:
Nou ja, jij begint er meteen over dat egoïsme hot is, terwijl wij het enkel en alleen over dure horloges hebben. Dat eeuwige hippie geneuzel van je komt ook wel de keel uit, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
ik zou bijna denken dat ik jullie intelligentie heb overschat. maar het lijkt gewoon onzekerheid te zijn aangezien er gedacht wordt dat ik jullie aanval.
zegt wel weer genoeg. ik ga mijn gesubsidieerde joint roken. bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
Wat ben je toch ook een hilarisch mannetje.quote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben daar oprecht dankbaarvoor hoor.
ik vind het soms wel kut dat het nodig is.
maar jullie reacties spreken wel boekdelen, ik had dus gewoon gelijk. en nu weg. adios mensen.
Ja. Altijd als het over dure dingen gaat is er wel een persoon die het nodig vindt de kapitalistische wereld te verketterenquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het topic heeft een aparte wending genomen
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Altijd als het over dure dingen gaat is er wel een persoon die het nodig vindt de kapitalistische wereld te verketteren.
Nee hoor, dit gebeurt gewoon om de zoveel tijdquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het topic heeft een aparte wending genomen
quote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.
Neemt niet weg dat het nou eenmaal zo is, en mensen mogen wat mij betreft dan wel van hun geld genieten.
Problemen mee, kutkapitalist?quote:
Waarom niet? Er zijn gewoon een paar mensen die enorm veel geld hebben. Ook een groot deel van dat kleine deel mensen dat veel geld heeft, doet ook gewoon dingen voor het goede doel, hoorquote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.
Neemt niet weg dat het nou eenmaal zo is, en mensen mogen wat mij betreft dan wel van hun geld genieten.
Zoals bijvoorbeeld het kopen van dit:quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]Ja.
En de meeste mensen die zoveel geld bezitten doen er heel veel mooie dingen mee.
Als je die vervolgens inzet om weeskinderen mee uit rijden te nemen, helemaal goed, tochquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld het kopen van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, als ik stinkend rijk word ga ik mijn geld inzetten om dat soort gedrochten uit te bannen. Die weeskinderen kunnen een fiets krijgen. Is gezonder.quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die vervolgens inzet om weeskinderen mee uit rijden te nemen, helemaal goed, toch.
En als je dat niet doet, ook helemaal goed, toch? De economie moet toch draaien.
Als ik rijk ben koop ik zo'n autoquote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ik stinkend rijk word ga ik mijn geld inzetten om dat soort gedrochten uit te bannen. Die weeskinderen kunnen een fiets krijgen. Is gezonder.
Ik maak een verschil tussen hoe ik vind dat het zou moeten zijn, en hoe het daadwerkelijk is.quote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn gewoon een paar mensen die enorm veel geld hebben. Ook een groot deel van dat kleine deel mensen dat veel geld heeft, doet ook gewoon dingen voor het goede doel, hoor.
Laat mensen lekker zelf weten wat ze met hun geld doen, niet iedereen heeft veel op met de mensheid.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik rijk ben koop ik zo'n auto. En dan ga ik de hele tijd rondjes om je enorme villa rijden, want ik heb toch niks beters te doen.
Dan zet ik mijn roze Hummer op een roze schip en vaar om je territoriale wateren heenquote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik rijk ben koop ik een eiland. Met eigen terretoriale wateren. Opzouten met dat lelijke ding.
Mij dus ook niet. Ik vraag je alleen waarom iemand het niet zou verdienen multimiljonair te zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maak een verschil tussen hoe ik vind dat het zou moeten zijn, en hoe het daadwerkelijk is.
Wat maakt het dat iemand die geluk heeft gehad en miljonair is dat meer verdiend zou hebben dan iemand die zich 80 uur per week kapot werkt? Nou niet dus als je 't mij vraagt.
Waarom haten op mij, ben je jaloers op mijn geld?quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn roze Hummer op een roze schip en vaar om je territoriale wateren heen.
Jij haat mijn roze Hummerquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom haten op mij, ben je jaloers op mijn geld?
Ik heb alleen liefquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom haten op mij, ben je jaloers op mijn geld?
Hartstochtelijk en passioneel ja. Wat is er mis met een Aston?quote:
Jij bent lid van D66quote:
slechts een teken van onderstrepen van mijn punt. net als murdera. denk zelf maar even na welk punt je onderschrijft met welke woorden. of niet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, jij begint er meteen over dat egoïsme hot is, terwijl wij het enkel en alleen over dure horloges hebben. Dat eeuwige hippie geneuzel van je komt ook wel de keel uit, hoor.
Vooral omdat het in dit geval totaal ongefundeerd was omdat je geen flauw idee hebt wat wij al dan niet voor de mensheid doen.
Niks. Die wil ik dan ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hartstochtelijk en passioneel ja. Wat is er mis met een Aston?
Jij begon zelf over je gezondheid, dacht ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
slechts een teken van onderstrepen van mijn punt. net als murdera. denk zelf maar even na welk punt je onderschrijft met welke woorden. of niet.
overigens vind ik het jammer murdera, dat je het persoonlijk op mijn gezondheid probeert te spelen. ik ben ook grof en direct maar ik zal zoiets nooit tegen iemand gebruiken.
Krijg je daar geld voor?quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
CBS Enquete. Nooit geweten dat dat zo leuk is.![]()
Gezondheid? Nee hoor. Jij zei dat ik meer bijdraag omdat jij enkel neemt. Dan kan je het mij niet kwalijk nemen dat ik het grappig vind om dat te herhalen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
slechts een teken van onderstrepen van mijn punt. net als murdera. denk zelf maar even na welk punt je onderschrijft met welke woorden. of niet.
overigens vind ik het jammer murdera, dat je het persoonlijk op mijn gezondheid probeert te spelen. ik ben ook grof en direct maar ik zal zoiets nooit tegen iemand gebruiken.
Nee, maar ze klonk wel leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je daar geld voor?
Je ziet me enkel als lustobject.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Mur, als jij zo een klokkie om je pols klikt ben ik je beste maat?
Die man met de witte blouse die meteen rechtsomkeert maakt?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Precies zo loop ik rond in de IKEA.
[ afbeelding ]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij dus ook niet. Ik vraag je alleen waarom iemand het niet zou verdienen multimiljonair te zijn.
Die vrouw met het ijsje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die man met de witte blouse die meteen rechtsomkeert maakt?
Ik lijk wel op die vrouw met de zonnebril, beetje de IKEA architectuur bekijken en van binnen huilen.quote:
Scherp opgemerkt!quote:
Ik moet zeggen dat Bill Gates het wel echt verdient imo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lijk wel op die vrouw met de zonnebril, beetje de IKEA architectuur bekijken en van binnen huilen.
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Bill Gates het wel echt verdient imo.
Die gast rechts achter lijkt wel zo een type die met een laptop sjouwt en dan elke dag zijn excel lijst bijwerktquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]die bek ook.
"ik probeer het echt leuk te vinden."
Ja, dat snap ik. Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.
Wat Bill Gates deed is dan ook wel heel erg vele malen moeilijker dan een schoen in elkaar naaienquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.
Een èckte hardwerkende Nederlandertmquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gast rechts achter lijkt wel zo een type die met een laptop sjouwt en dan elke dag zijn excel lijst bijwerkt![]()
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.
Weet je zeker dat je je spaarzame gevatte opmerkingen aan zulke onzin wil besteden?quote:
Hij is gewoon briljant geweest en kan oprecht zeggen: you jelly?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.
True. Maar dat maakt die 1 euro per dag voor de ander niet direct rechtvaardig lijkt me toch?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.
Het is maandargh he?quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je spaarzame gevatte opmerkingen aan zulke onzin wil besteden?
Maar het betekent ook niet dat Bill zijn miljarden niet verdiend heeftquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt die 1 euro per dag voor de ander niet direct rechtvaardig lijkt me toch?
Daar hadden we het ook niet over.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt die 1 euro per dag voor de ander niet direct rechtvaardig lijkt me toch?
Dat zul je mij ook niet horen zeggenquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het betekent ook niet dat Bill zijn miljarden niet verdiend heeft!
Maar ik welquote:
Liever een crèpe Suzette.quote:
De middelste. Geef me een koekje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
Wat voor mooie discussie val ik nu middenin?
M neh.. alleen oortjes en staartje net gemaakt.. want ik was gek...quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met van die kleine scherpe klauwtjes die maar wat graag mijn hand in gaan?
Je hebt het niet tegen je vriendin kerel. Die mag je rond commanderen.quote:
Voor een feestje? Wil ik wel zienquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
M neh.. alleen oortjes en staartje net gemaakt.. want ik was gek...
Vind mezelf toch knapper als bunny
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen je vriendin kerel. Die mag je rond commanderen.
Arme drommel ben je toch. #wereldproblemen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef twi het volgende:
Ik zit een beetje vol van de zelfgemaakte kipnuggets
Hai!quote:
Ik weet niet waarom ik hier zo hard om moest lachen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De middelste. Geef me een koekje.
Hier moet je trots op zijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef twi het volgende:
Ik zit een beetje vol van de zelfgemaakte kipnuggets
Alles fijn hierzo. Laatste dag van een weekje vrij. Heel veel geslapen, weinig gedaan dus heerlijk uitgerust. En jij?quote:
Miljarden maal moeilijker?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat Bill Gates deed is dan ook wel heel erg vele malen moeilijker dan een schoen in elkaar naaien.
Okayquote:
Oh, lekker een weekje vrij, iddquote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles fijn hierzo. Laatste dag van een weekje vrij. Heel veel geslapen, weinig gedaan dus heerlijk uitgerust. En jij?
Omdat het niet in contrast staat met de geleverde inspanning, mentaal of fysiek.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom niet.
Jij denkt dat een bedrijf als MS oprichten en runnen geen inspanning kost?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het niet in contrast staat met de geleverde inspanning, mentaal of fysiek.
Familielid met wie je close bent? Sowieso nooit leuk om slecht nieuws te horen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
Oh, lekker een weekje vrij, idd.
Met mij wel goed, hoor. Slecht nieuws gehad over een familielid, en ik slaap de laatste tijd zo smerig slecht. Maar verder, goed.
Natuurlijk. Ik kan ook wel een schoen in elkaar zetten. Een computer, laat staan de software ervoor schrijven, dat kan ik echt niet.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het niet in contrast staat met de geleverde inspanning, mentaal of fysiek.
Er bestaat ook nog zoiets als bv Linux.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel als je nagaat dat er tienduizenden mensen schoenen aan het naaien zijn.
Het kwam uit een goed hart. Airwin vergat dat evenquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier zo hard om moest lachen.
Dus?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als bv Linux.
Aannames, aannames, ik vergeet zelden iets.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Het kwam uit een goed hart. Airwin vergat dat even
quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Woei, roesje. Ze hebben hier vlakbij een plantage opgerold, en die lucht! Getver.
.quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
Wat voor mooie discussie val ik nu middenin?
Zelden is niet nooit, mijn waarde.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannames, aannames, ik vergeet zelden iets.
Linux is zo'n twintig jaar te laat met gebruikersvriendelijk worden, je wordt multimiljardair wanneer je voorloopt om anderen en dus je nek uitsteekt waar anderen gaten laten vallen. Er zijn ongetwijfeld miljoenen mensen die dachten dat ze voorliepen, maar ongenadig hard op hun bek zijn gegaan omdat ze nét het verkeerde idee hadden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als bv Linux.
Tuurlijk hij 'verdient' wel wat meer dan menig ander, maar we hebben het hier over bedragen waar je een klein land van kunt kopen. Dat vind ik absurd.
Dat hij veel goede dingen doet met zijn geld staat er los van verder. Ik zei eerder ook dat ik dat allemaal prima vind wat iemand er mee doet.
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familielid met wie je close bent? Sowieso nooit leuk om slecht nieuws te horen.
Enig idee waarom je slecht slaapt?
Ja achquote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat dat ook nooit mogelijk was geweest zonder Bill Gates?
Klopt, het moet wel een beetje geloofwaardig overkomen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het weggeven van geld aan goede doelen als multimiljardair wel overrated, volgens mij is dat belastingtechnisch voordeliger voor ze dan niets geven.
Dat is het hem ook...quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Linux is zo'n twintig jaar te laat met gebruikersvriendelijk worden, je wordt multimiljardair wanneer je voorloopt om anderen en dus je nek uitsteekt waar anderen gaten laten vallen. Er zijn ongetwijfeld miljoenen mensen die dachten dat ze voorliepen, maar ongenadig hard op hun bek zijn gegaan omdat ze nét het verkeerde idee hadden.
Overigens vind ik het weggeven van geld aan goede doelen als multimiljardair wel overrated, volgens mij is dat belastingtechnisch voordeliger voor ze dan niets geven.
Je onderschat de waarde van een miljard vermoed ik...quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel als je nagaat dat er tienduizenden mensen schoenen aan het naaien zijn.
Nee hoor, ik weet precies hoe ik het uit ga geven.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je onderschat de waarde van een miljard vermoed ik...
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat een bedrijf als MS oprichten en runnen geen inspanning kost?
Dan moet je wel eerst al je posts openen met "A long time ago, in a galaxy far, far away..."quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het moet wel een beetje geloofwaardig overkomen.
Maar ik zei dat ik Bill Gates een goed voorbeeld vond van iemand die het wel verdiende.quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.
Laten we het anders eens over loterijwinnaars hebben. Of celebrities. Of voetballers. D'r is meer dan Bill Gates hoor.
Tjah, nu sla je een andere weg in. Een bedrijf runnen is een hele andere tak van sport dan een loterij winnen, goed kunnen acteren/zingen of kunnen voetballen....quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.
Laten we het anders eens over loterijwinnaars hebben. Of celebrities. Of voetballers. D'r is meer dan Bill Gates hoor.
2 maanden met mij in een hotel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet precies hoe ik het uit ga geven.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel 1 van de eerste die heel groot werdquote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om het even welk OS. Dos was niet de eerste.
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?quote:
Zal best wel meevallen vermoed ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach.
Zonder Bill zaten we er nu heel anders bij in ieder geval
quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooooow nouja wel zieligquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?
Tjah dat zullen we niet wetenquote:
Miljarden jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zei dat ik Bill Gates een goed voorbeeld vond van iemand die het wel verdiende.
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopenquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een feestje? Wil ik wel zien![]()
Je word zo een furry? Gekleed en al op straat lopen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
De derde vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, toch nog een lach op je mond.
Nee helemaal niet, het ging over het verdienen van veel geld. Ik heb het niet over ontvangen van geld, maar over het daadwerkelijk verdienen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, nu sla je een andere weg in. Een bedrijf runnen is een hele andere tak van sport dan een loterij winnen, goed kunnen acteren/zingen of kunnen voetballen....
Ik zie jou wel jagen op bedreigde diersoorten op de Afrikaanse Savanne. Met zo´n kekke tropenhelm, kniebroek en pijp. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, voor de verhalen voor bij het haardvuur.quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?
Bel ff met Hugh Hefner, kun je er geld aan verdienen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
Ja ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, het ging over het verdienen van veel geld. Ik heb het niet over ontvangen van geld, maar over het daadwerkelijk verdienen.
Hm nee alleen oortjes en eventueel een staartje.. houd wel van mn vrouwenlichaam zonder vachtjequote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word zo een furry? Gekleed en al op straat lopen?
Ik alleen als ik 1 van de 50k ben.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik zou ook liever zien dat Bill Gates gewoon 50.000 man een miljoen zou geven. Maarja, hij heeft er harder voor gewerkt dan ik, dus hij verdient het meer om dat geld te hebben.
Ja, laten we de inflatie een handje helpenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik zou ook liever zien dat Bill Gates gewoon 50.000 man een miljoen zou geven. Maarja, hij heeft er harder voor gewerkt dan ik, dus hij verdient het meer om dat geld te hebben.
Ja een miljard keer zo hardquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bel ff met Hugh Hefner, kun je er geld aan verdienen.
Ik word al moe als ik het lees. Nee, ik denk dat ik Evie opkoop en haar de hele dag als bunny voor mij heen en weer ga laten lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie jou wel jagen op bedreigde diersoorten op de Afrikaanse Savanne. Met zo´n kekke tropenhelm, kniebroek en pijp. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, voor de verhalen voor bij het haardvuur.
Ik schrok evenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee alleen oortjes en eventueel een staartje.. houd wel van mn vrouwenlichaam zonder vachtje
Succesquote:
Te weinig vorm he?!quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schrok even.
Doe je dan je knuffeltrui erbij aan?![]()
Zorg dat je in z'n testament komt en pijp hem vervolgens richting een hartverlamming.quote:
Ga niet huilen, ondernemerschap word exponentieel beloond en dat mag ook wel gezien de risico'squote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Te weinig vorm he?!Liever kort rokje en leuk shirtje
Als je kunt investeren, kun je weer meer geld verdienen. Hij zal geen miljard keer zo hard hebben gewerkt, maar wel een miljard keer zoveel risico hebben genomen.quote:
quote:
Is het zo erg met jequote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je vaker met me meelezen
Kun je met me mee lachen of uit lachen
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoorquote:
Ik moet al gapen als ik het lees. Nee, doe mij maar een Sunseeker Predator 108 met het juiste vrouwelijke personeel dan. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees. Nee, ik denk dat ik Evie opkoop en haar de hele dag als bunny voor mij heen en weer ga laten lopen.
O daar ben ik wel goed inquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg dat je in z'n testament komt en pijp hem vervolgens richting een hartverlamming.
Einstein verkocht dan ook geen producten. Schijnt te helpen om rijk te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoor
Volgens mij was Einstein ook geen miljardair overigens....
Yes pleasequote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]Als er foto's van zijn laat ik ze wel eens zien
Goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter he
Jajaja, een ieder die hier al wat langer meepost kan zich de uitgebreide verslagen van Peu nog prima herinneren.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
O daar ben ik wel goed in![]()
![]()
Maar willen is een ander verhaal...
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Einstein verkocht dan ook geen producten. Schijnt te helpen om rijk te worden
Ik doe mezelf al op regelmatige basisquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt serieus ik zou mezelf zo doen.. als hoe ik er uitzag![]()
Welke man doet zichzelf nou niet johquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mezelf al op regelmatige basis
Oja kut ik vergis me steedsquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.
Verdomme ik ben laat
Einstein heeft voor de kernbom gezorgd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoor
Volgens mij was Einstein ook geen miljardair overigens....
Van mij had Einstein ook wel een miljard mogen hebben hoor, enkel om wat hij heeft betekend. Maar ja, zo werkt het niet, he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.
Verdomme ik ben laat
Hij wist niet dat ie misbruikt zou worden voor dit soort doeleinden...quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Einstein heeft voor de kernbom gezorgd.
Nee? De zet van bol.com om de handel open te gooien voor derden schijnt anders redelijk zijn vruchten af te werken. Persoonlijk vind ik zoiets wel hun verdienste.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdomme ik ben laat
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij scoort nog dagelijks.quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.
Was dat niet Oppenheimer?quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als hij een euro kreeg voor elke arme schoenmaker die hij daardoor heeft afgemaakt..
En daar was nummer vierquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als hij een euro kreeg voor elke arme schoenmaker die hij daardoor heeft afgemaakt..
Van mij had Tesla wel flink wat mogen hebben. Maar die is hard genaaid.quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij had Einstein ook wel een miljard mogen hebben hoor, enkel om wat hij heeft betekend. Maar ja, zo werkt het niet, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |