Wat dat betreft doe ik het dan goedquote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed bezig geweest als je je tentamens/opdrachten haalt. Een opsomming van inspanningen zegt mij niet zo heel veel.
Goed zo, ik ben trots op je!quote:
Kom maar hoor meisje, mag je even uithuilen op mijn schouder.quote:
Haha dank je!quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hoor meisje, mag je even uithuilen op mijn schouder. [ afbeelding ]
Voor jou altijd!quote:
Dat dus.quote:
Ik dacht eerst dat een geweer ofzo was, maar omg die is mooiquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Joytje. Ik wil een HYT H1. Regel die voor mij en ik ben voor altijd je bitch.
Hydraulisch.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat een geweer ofzo was, maar omg die is mooi![]()
Prices are $47,000 for the titanium version; $49,500 for black DLC; $59,000 in titanium, black DLC and gold; and $69,000 in all gold.quote:
Dat heb jij toch wel in je achterzak zittenquote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prices are $47,000 for the titanium version; $49,500 for black DLC; $59,000 in titanium, black DLC and gold; and $69,000 in all gold.
Je bent bijna jarig he?
Tuurlijkquote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb jij toch wel in je achterzak zitten?
hahahaquote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand trots op jou?
[ afbeelding ]
Goed bezig! ik wist dat je het kon! Zelf ook mn toetsen gehaald.. cijfer weet ik alleen nog nietquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
Evie!? Ik heb een 8,6 voor mijn medische kennis toets
Yeahh nicequote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed bezig! ik wist dat je het kon! Zelf ook mn toetsen gehaald.. cijfer weet ik alleen nog niet![]()
Die is gaaf jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
Joytje. Ik wil een HYT H1. Regel die voor mij en ik ben voor altijd je bitch.
Koopjequote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is gaaf ja
Ik zou deze willen, vanwege wankelmotor techniek, de C3H5N3O9 heet ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost maar 91.000 Euro's
Voor 91.000 pleuries? Dat moet dan wel the fuck of the century zijnquote:
Of bijzonder goede organen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor 91.000 pleuries? Dat moet dan wel the fuck of the century zijn
Je hebt mensen die enorme bedragen binnenharken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vragen welke idioot in godsnaam 91.000 euro voor een horloge uitgeeft. Maar toen bedacht ik me dat ik zelf ook wel vreemde uitgaven heb... Nou ja, niet van dat kaliber, maar toch.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is gaaf ja
Ik zou deze willen, vanwege wankelmotor techniek, de C3H5N3O9 heet ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost maar 91.000 Euro's
weinig creatief dan, zoveel onzinnige rotzooi kopen terwijl je met een dergelijke vermogendheid zoveel mensen kunt helpen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of bijzonder goede organen.
[..]
Je hebt mensen die enorme bedragen binnenharken.
Je hebt mensen die een kluis in hun huis hebben, enkel voor horloges, die stuk voor stuk meer waard zijn dan de villa zelf.
Er zijn genoeg mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten.
Idealisten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
weinig creatief dan, zoveel onzinnige rotzooi kopen terwijl je met een dergelijke vermogendheid zoveel mensen kunt helpen.
ja, idealist.
Hendig sjiek, kan hij direct het township kopen. And now I have an army, ho ho hoquote:Op maandag 5 november 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
iedereen die voor dat geld dat spuuglelijke ding zou aanschaffen zouden ze per direct in een of ander township in afrika moeten droppen.
Zat mensen die echt niet weten wat ze met hun geld aanmoetenquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
weinig creatief dan, zoveel onzinnige rotzooi kopen terwijl je met een dergelijke vermogendheid zoveel mensen kunt helpen.
ja, idealist.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hendig sjiek, kan hij direct het township kopen. And now I have an army, ho ho ho
Zat mensen die een hele hoop debielere dingen aanschaffen ook.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat mensen die echt niet weten wat ze met hun geld aanmoeten
ja dat weet ik wel. ik vind het alleen jammer dat ze dan niks anders weten te verzinnen dan wagenparken, onroerende goederen, uiterlijke schijn en meer van zulks. oppervlakkiger kan bijna niet.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat mensen die echt niet weten wat ze met hun geld aanmoeten
Je kan een hoop ding zeggen over liefde voor horloges, maar oppervlakkig is niet een van die dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel. ik vind het alleen jammer dat ze dan niks anders weten te verzinnen dan wagenparken, onroerende goederen, uiterlijke schijn en meer van zulks. oppervlakkiger kan bijna niet.
ieder voor zich natuurlijk. ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden, een horloge van 91k wetende dat er miljoenen mensen zijn die niet eens een euro per dag hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zat mensen die een hele hoop debielere dingen aanschaffen ook.
Horloges zijn vrij waardevast Dawg, dus stel ik zou zulke horloges bezitten, omdat het mijn passie is en ik mijn geld niet wil verspillen aan mensen. Er komt een moment dat ik dood ga, dat mijn nabestaanden mijn collectie in handen krijgen. Die kunnen bijna dezelfde hoeveelheid geld er voor ontvangen, soms wel meer, en daar altijd nog goede dingen mee doen.
Het geld verdampt niet.
Ik zou kunst gaan verzamelenquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel. ik vind het alleen jammer dat ze dan niks anders weten te verzinnen dan wagenparken, onroerende goederen, uiterlijke schijn en meer van zulks. oppervlakkiger kan bijna niet.
Mjah, heel nobel voor je, maar ik heb geen schuldgevoelens tegenover mensen in verre landen die het niet zo goed hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ieder voor zich natuurlijk. ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden, een horloge van 91k wetende dat er miljoenen mensen zijn die niet eens een euro per dag hebben.
maar goed, idealisten zijn in de minderheid en egoïsme is hot.
Dat doet de koningin van Engeland met haar horlogesquote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou kunst gaan verzamelenMaar ik zou de kunstwerken wel uitlenen voor wereldwijde exposities, dat dan weer wel.
kan ik makkelijk. ook al gedaan zelfs.quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan een hoop ding zeggen over liefde voor horloges, maar oppervlakkig is niet een van die dingen.
Ja, die mensen kan ik me ook wel bedenken. Maar ik bedoel meer de Jan Modaal en niet meneer de miltimiljonair, want die zitten hier nietquote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of bijzonder goede organen.
[..]
Je hebt mensen die enorme bedragen binnenharken.
Je hebt mensen die een kluis in hun huis hebben, enkel voor horloges, die stuk voor stuk meer waard zijn dan de villa zelf.
Er zijn genoeg mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten.
ik ook niet. wel mededogen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, heel nobel voor je, maar ik heb geen schuldgevoelens tegenover mensen in verre landen die het niet zo goed hebben.
Nouja goed, je kan het zeggen, maar het is wel zeldzame bullshit. Helemaal uit jouw mond.quote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
kan ik makkelijk. ook al gedaan zelfs.
Oh, dat interesseert me echt geen flikkerquote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ieder voor zich natuurlijk. ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden, een horloge van 91k wetende dat er miljoenen mensen zijn die niet eens een euro per dag hebben.
Wat voor kunst?quote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou kunst gaan verzamelenMaar ik zou de kunstwerken wel uitlenen voor wereldwijde exposities, dat dan weer wel.
Zo denkenquote:Op maandag 5 november 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Jan Modaal werkt er voor, sparen, besparen op luxegoederen zoals een auto, dure hardware etc.quote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die mensen kan ik me ook wel bedenken. Maar ik bedoel meer de Jan Modaal en niet meneer de miltimiljonair, want die zitten hier niet.
Wat is het Mindexploding onderdeel?quote:Op maandag 5 november 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer een huis voor 1250 exclusief te huren met 4 vrienden. #Mindexploding
Dat ja, het is echt een bizar gruwelijk huis voor wat lijkt veel te weinig geld.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is het Mindexploding onderdeel?
Dat het je wel of niet lukt?
Moderne kunst, en verschillende disciplines. Plus ik zou iets van een soort beurs voor bijzonder getalenteerde studenten die het niet breed hebben opzetten.quote:
En het lukt?quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat ja, het is echt een bizar gruwelijk huis voor wat lijkt veel te weinig geld.
Ja, dat kan ik me dus niet voorstellen. Nou ja, ergens ook wel, want er zijn ook dingen die ik heel graag wil hebben. Maar ik zou het niet kunnen verdragen wanneer mijn man een horloge van 91.000 euro zou bezitten terwijl we samen net de huur kunnen betalen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jan Modaal werkt er voor, sparen, besparen op luxegoederen zoals een auto, dure hardware etc.
En dan nog sparen ze jaren.
Voorbeelden van wat je echt graag zou bezitten?quote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moderne kunst, en verschillende disciplines. Plus ik zou iets van een soort beurs voor bijzonder getalenteerde studenten die het niet breed hebben opzetten.
Die rete dure, strontlelijke Jackson Pollockquote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat je echt graag zou bezitten?
Dat snap ik, maar als hij het netjes verdeeld. Een potje samen voor dagelijkse uitgaven, en ieder je eigen geld. Wanneer jij naar de kapper gaat, nieuwe schoenen koopt, nieuwe kleding koopt etc. Stopt hij het in een potje voor zijn horloge. Dan zou je dat toch niet erg vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dus niet voorstellen. Nou ja, ergens ook wel, want er zijn ook dingen die ik heel graag wil hebben. Maar ik zou het niet kunnen verdragen wanneer mijn man een horloge van 91.000 euro zou bezitten terwijl we samen net de huur kunnen betalen, bijvoorbeeld.
Wat schattig.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
nee, dat jullie het niet met mij eens zijn wist ik allang. en met jullie pakweg 90% van de mensen die geen fundamentele zorgen hebben. en dat vind ik eerlijk gezegd best wel treurig.
Als ik hem krijg volgen zequote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het lukt?
Pics brah, plattegronden en dergelijken.
Nee, absoluut geen problemen mee, inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als hij het netjes verdeeld. Een potje samen voor dagelijkse uitgaven, en ieder je eigen geld. Wanneer jij naar de kapper gaat, nieuwe schoenen koopt, nieuwe kleding koopt etc. Stopt hij het in een potje voor zijn horloge. Dan zou je dat toch niet erg vinden?
Hoezo geen fundamentele zorgen? Ik weet niet eens wat voor werk ik later wil gaan doen man. Teveel mogelijkheden en teveel vragenquote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
nee, dat jullie het niet met mij eens zijn wist ik allang. en met jullie pakweg 90% van de mensen die geen fundamentele zorgen hebben. en dat vind ik eerlijk gezegd best wel treurig.
Sweet brah. Allemaal ook goed voor het geld? Geen schulden? Want dat zijn wel dingen waar ze naar kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik hem krijg volgen ze![]()
Heb hem online gevonden en net een mail voor de bezichtiging gestuurd. De 4 andere huurders regelen duurde ongeveer 5 minuten
Dit is nogal een treurige uitspraak. Wat weet jij in godsnaam van de persoonlijke levenssfeer van FOK!ers?quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
dat is luxe en om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat jij keuzes in overvloed hebt, nofi.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo geen fundamentele zorgen? Ik weet niet eens wat voor werk ik later wil gaan doen man. Teveel mogelijkheden en teveel vragen
Ik weet dat jij weinig uit hebt te geven, en dat je behoorlijk treurig bent. Maar dat zegt helemaal niets over mij.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, treurig, dat zeg ik toch. deze reactie onderschrijft ook precies mijn punt.
niets. ik heb het dan ook niet over fokkers. dat is nogal een beperkte groep.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is nogal een treurige uitspraak. Wat weet jij in godsnaam van de persoonlijke levenssfeer van FOK!ers?
Brah, als het nodig is springen mijn ouders wel bij. Volgens mij heb ik een schuld van ~5000-6000 euro bij de DUO maar /care. Ik heb goede mogelijkheden om te gaan werken wanneer ik klaar ben met mijn studie. Plus ik weet uit ervaring dat er in die buurt redelijk wat studenten wonen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet brah. Allemaal ook goed voor het geld? Geen schulden? Want dat zijn wel dingen waar ze naar kijken.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat je echt graag zou bezitten?
je snapt niet eens wat ik zeg zo blijkt hieruit.quote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weinig uit hebt te geven, en dat je behoorlijk treurig bent. Maar dat zegt helemaal niets over mij.
Smaken verschillenquote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die rete dure, strontlelijke Jackson Pollock.
Zit voorlopig tussen 5 beroepsstromen te twijfelen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is luxe en om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat jij keuzes in overvloed hebt, nofi.
Ik heb het niet over de inhoud van je posts, maar over het doel van je posts.quote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
je snapt niet eens wat ik zeg zo blijkt hieruit.
Schuld bij DUO daar doen ze niet moeilijk over. Ouders die borg staan.quote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Brah, als het nodig is springen mijn ouders wel bij. Volgens mij heb ik een schuld van ~5000-6000 euro bij de DUO maar /care. Ik heb goede mogelijkheden om te gaan werken wanneer ik klaar ben met mijn studie. Plus ik weet uit ervaring dat er in die buurt redelijk wat studenten wonen.
Hoe kan je zo stellig zeggen dat de mensen die het niet met je eens zijn geen fundamentele zorgen hebben?quote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
niets. ik heb het dan ook niet over fokkers. dat is nogal een beperkte groep.
Oh, ik ben het wel met je eens hoor. Maar als je geld genoeg hebt, kun je beiden. Dat je rijk bent, betekent niet dat je direct een asociale leijer bent natuurlijk. Bill Gates geeft ook veel weg.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
kijk eerst in de spiegel zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de inhoud van je posts, maar over het doel van je posts.
Euhm. Ok.quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
kijk eerst in de spiegel zou ik zeggen.
omdat je de westerse wereld niet kunt vergelijken met het overgrote deel van de rest van de wereld.quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je zo stellig zeggen dat de mensen die het niet met je eens zijn geen fundamentele zorgen hebben?
Waarom ga je daar geen vrijwilligerswerk doen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je de westerse wereld niet kunt vergelijken met het overgrote deel van de rest van de wereld.
Godverdomme, wat scherpquote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
Bedankt voor de tip. Het was echt fantastisch.
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik ben het wel met je eens hoor. Maar als je geld genoeg hebt, kun je beiden. Dat je rijk bent, betekent niet dat je direct een asociale leijer bent natuurlijk. Bill Gates geeft ook veel weg.
gezondheid, geen zin om dat in details uit te leggen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ga je daar geen vrijwilligerswerk doen?
Wat heeft dat nu met fundamentele zorgen te makenquote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je de westerse wereld niet kunt vergelijken met het overgrote deel van de rest van de wereld.
Ik voel me verheven over een boel mensen maar lang niet alle mensen. Hun vermogen heeft hier trouwens vrij weinig mee te maken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.
Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.
procentueel te verwaarlozen. en dan nog, dat is mijn punt helemaal niet. ik zou dus eerder zeggen dat jij kortzichtig bent aangezien je blijkbaar niet in een breder kader kunt of wilt denken.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met fundamentele zorgen te maken? Genoeg mensen in Nederland die zich zorgen maken of ze de volgende dag nog wel een dak boven hun hoofd hebben, hoor.
Doe niet zo kortzichtig, dawg.
Dit.quote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel me verheven over een boel mensen maar net niet alle mensen. Hun vermogen heeft hier trouwens vrij weinig mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |