Ach, het is een oude zak en je kent niemand die zo'n oude zak is als hij.quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien lees jij het verwijtender dan ik het bedoel?
Nee. Aad is een unicum als het gaat om oude zak zijn.quote:
Nou idd, ik dacht dat al ik de enige was die dat vondquote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook frappant dat jonge meiden als Fiona en Yoni er zo suf en sexloos, onvrouwelijk, onopgemaakt bijlopen. Dat is voor mij ook 'oud'.
Ben je zó jong en loop je er nu al als een moeke van 35 op het schoolplein bij.Kan je nagaan als die echt kinderen hebben
Aad doet in ieder geval zijn best. Kun je van Bert nog niet zeggenquote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Molline het volgende:
Aad ziet er oud uit voor zijn leeftijd, maar ik vind hem geen zak. Volgens mij bedoelt hij het allemaal goed en zit hij Jeannet uit haar tent te lokken met zijn complimentjes en opmerkingen.
De eerste keer dat Bert eens een arm om Henrieke heenslaat, moeten we nog zien. Dan doet Aad het nog best goed.quote:Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Aad doet in ieder geval zijn best. Kun je van Bert nog niet zeggen
Stukkiequote:Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Aad: "Zo saampies op ut strand geeft toch nog effe dat stukkie genegenheid wat ik oal die joaren gemist heb."
Hoe bedoel je : "op het verkeerde spoor"? Ik heb eigenlijk alleen even getwijfeld tussen Wilma en Swaen. De rest was naar mij idee behoorlijk duidelijk. Bij Willem hoorde je tussen neus en lippen door al heel snel dat hij Klaas wel erg spannend vond. Henk had al snel door dat Yoni meer liefde voor de boerderij had dan voor Henk. Ook bij Aahaad was al het snel duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, ik zat me gisteravond af te vragen of dit het eerste seizoen is dat ze dingen zó hebben gemonteerd dat wij telkens op het verkeerde spoor zaten?![]()
Ik heb alleen het allereerste seizoen van BZV niet gezien, maar kan me dit niet echt herinneren van andere seizoenen.
Oh dan lag het aan mijquote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef EenzameFietser het volgende:
[..]
Hoe bedoel je : "op het verkeerde spoor"? Ik heb eigenlijk alleen even getwijfeld tussen Wilma en Swaen. De rest was naar mij idee behoorlijk duidelijk. Bij Willem hoorde je tussen neus en lippen door al heel snel dat hij Klaas wel erg spannend vond. Henk had al snel door dat Yoni meer liefde voor de boerderij had dan voor Henk. Ook bij Aahaad was al het snel duidelijk.
Het heet een logeerweek, maar het is toch maar 3 dagen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lienekien het volgende:
En al heb je in die logeerweek gevoelens gekregen, het is nog maar zo kort dat ik eigenlijk denk dat je er daarna niet maanden liefdesverdriet over hebt
Ik denk dat Jeanette zich heel anders gedraagt als de camera's niet draaien. Uit wat ze zegt kan je opmaken dat ze weldegelijk erg gecharmeerd is van Aad, en haar ogen stralen soms eventjes. Ze is het gewoon duidelijk niet gewend om zulke aandacht van een man te krijgen en wordt daar wat verlegen van. Als er dan ook nog een camera op je neus staat mee te kijken, kan ik me voorstellen dat het lastig is om het muurtje wat je al jarenlang om je heen hebt, ineens weg te laten vallen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je? Ik krijg echt een ongemakkelijk gevoel bij die twee
. Aad die te graag wil, haar overlaadt met complimenten, haar vast wil houden en dan Jeanet die bijna bij alles met haar ogen rolt enzo
.
Jammer dat we dat niet kunnen zien, ik ben eigenlijk verdomd nieuwsgierig hoe Aad is zonder cameraquote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef Burdie het volgende:
Overigens vermoed ik ook dat Aad heel anders is zonder camera's, naar aanleiding van de beschrijving van hem door Jeanette's dochters.
Ik denk dat Aad gewoon oldfashion is opgevoed, vraag me bijvoorbeeld af of hij al een tv of computer heeft en hoe lang hij die al heeft. Het is denk ik een man die niet veel actualiteiten volgt. Iets wat je als boer zijnde al sneller doet als je kinderen hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind Aad wel redelijk ouwelijk (hij is 48, vergelijk hem met een Matthijs van Nieuwkerk die geloof ik 50 is)...dan is Aad een ouwe grijze saaie vent.
Maar een vergelijking met Willem (homo; die zijn vaak jong en vrolijk van karakter), en Martin (veel kinderen, wellicht ander karakter) lijkt me niet eerlijk.
Aad is gewoon zoals hij is.
Misschien is Bert daar misselijk...quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het eerste seizoen dat ik een beetje gevolgd heb.. en dan krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
![]()
Het is niet Bert zijn cup of tea.quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het eerste seizoen dat ik een beetje gevolgd heb.. en dan krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
![]()
En, het oog wil natuurlijk ook wat. Dat heeft hij tegen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik denk dat Aad gewoon oldfashion is opgevoed, vraag me bijvoorbeeld af of hij al een tv of computer heeft en hoe lang hij die al heeft. Het is denk ik een man die niet veel actualiteiten volgt. Iets wat je als boer zijnde al sneller doet als je kinderen hebt.
Maar mega saai is hij nou ook weer niet, hij zit zelfs bij een schietvereniging.
True that!quote:Op maandag 5 november 2012 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En, het oog wil natuurlijk ook wat. Dat heeft hij tegen.
nee denk ik ook niet. Het is niet een relatie van 6 jaar ofzo...quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lienekien het volgende:
Zo'n keuzemoment lijkt me zó raar. Als je niet wordt gekozen, houdt het ook ineens allemaal op. Tas pakken, naar huis en alles weer zoals het was.
Swaen calculeerde die mogelijkheid denk ik al heel rationeel in.
En al heb je in die logeerweek gevoelens gekregen, het is nog maar zo kort dat ik eigenlijk denk dat je er daarna niet maanden liefdesverdriet over hebt
Dit viel mij deze aflevering ook heel erg op. Ik hoorde Jeanette zeggen dat het fijn is dat een man haar weer leuk vindt etc. dat een man weer naar je luistert enzo, maar Aad is echt helemaal geen luisteraar volgens mij!quote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat iedereen Jeanette zo chagrijnig vond reageren, ik zag haar juist helemaal opbloeien. Toen Aad die koffie omgooide en naar binnen ging zat ze gewoon in haar eentje heel hard te lachen. En op het strand vond ik haar ook een heel gelukkige indruk met hem maken. Ze is denk ik wel een beetje overdonderd door al die stukkies dit en dat waar hij mee aankomt en verder kan ze weinig spontaan zijn, want je komt er gewoon niet tussen bij hem, hij is de hele tijd aan het woord.
Precies, dat viel mij dus ook op! Volgens mij is Aadje onwijs aan het flirten geslagen,quote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat iedereen Jeanette zo chagrijnig vond reageren, ik zag haar juist helemaal opbloeien. Toen Aad die koffie omgooide en naar binnen ging zat ze gewoon in haar eentje heel hard te lachen. En op het strand vond ik haar ook een heel gelukkige indruk met hem maken.
Ik zou het ook ontzettend lastig vinden om het gesprek gaande te houden met Bert. Henrieke vraagt hem wat en hij reageert met één korte zin en stopt daarna weer met praten. Hij vraagt niks aan Henrieke en maakt af en toe alleen een loze opmerking over de metro of over crepes die naar pannenkoeken smaken. Nu zou Henrieke daar weer wat beter op kunnen reageren met een vraag of een grapje, maar toch vind ik dat zij wel wat praatgrager is dan Bert.quote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef bascross het volgende:
Wel grappig dat iedereen Bert basht dat ie een saaie lul is, maar die Henrieke zegt ook geen woord.
Ik kende 'm in ieder geval nog niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Remzz het volgende:
Vast al bekend maar www.recensiekoning.nl heeft ook elke maandag een recensie over de aflevering
Geniaal dit !!quote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Remzz het volgende:
Vast al bekend maar www.recensiekoning.nl heeft ook elke maandag een recensie over de aflevering
Maar daar heeft ze zelf voor gekozen. Iedereen die twee zinnen achter elkaar sprak heeft ze naar huis gestuurd. Ze zocht een rustige stille man. Dan moet ze nu ook niet zo zeuren dat het totaal niet loopt en er geen diepzinnig gesprek mee te voeren valt. Ze heeft het over zichzelf afgeroepen want er zaten best sociale kerels tussen maar ze bleef over met twee autisten. Dolle pret.quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontzettend lastig vinden om het gesprek gaande te houden met Bert. Henrieke vraagt hem wat en hij reageert met één korte zin en stopt daarna weer met praten. Hij vraagt niks aan Henrieke en maakt af en toe alleen een loze opmerking over de metro of over crepes die naar pannenkoeken smaken. Nu zou Henrieke daar weer wat beter op kunnen reageren met een vraag of een grapje, maar toch vind ik dat zij wel wat praatgrager is dan Bert.
Je zag dit ook aan de eettafel bij Berts familie. Daar kletste Henrieke gezellig mee met de rest, terwijl Bert met zijn armen over elkaar zat.
Nah, Bert blijft toch op een of andere manierquote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef bascross het volgende:
Wel grappig dat iedereen Bert basht dat ie een saaie lul is, maar die Henrieke zegt ook geen woord.
Was het geen tweeling?quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik kende 'm in ieder geval nog niet.
[ afbeelding ]
En ook een boerin hè... ik heb toch het idee dat het dan dubbel lastig ligt, zeker als het dames van het ietwat stuggere soort zijn, aan de ene kant willen ze (zoals het "hoort") veroverd worden, aan de andere kant zijn zij degene die de keuze maken, en qua programma dus in feite "de broek aanhebben".quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Kinga het volgende:
En wij maar denken dat het niet erger kon dan dit:
Ik had indertijd een oud ventje in de klas zitten. Zag er toen al uit als Aad. Zat vaak in gefascineerd afgrijnzen naar die ouwelijkheid te kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die categorie ken ik (wonend in Schubbekutteveen) dan wel weer... maar zelfs daarbij zitten weinig die op 48-jarige leeftijd zou oud zijn als Aad.
Sorry, maar ik zie het echt niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, Bert blijft toch op een of andere manier![]()
Maakt niet uit, als iedereen hetzelfde leuk zou vinden was het gros van de wereldbevolking vrijgezelquote:
Jeannet met bange rollende oogjes. Jeannet heeft van die troebelachtige schimmelogen.quote:Boer Zoekt Vrouw had gisteravond, met meer dan 3,9 miljoen kijkers, opnieuw een waanzinnig goed bekeken uitzending. Het KRO-programma over de liefde blijft dus met afstand het best bekeken programma van de Nederlandse tv.
Inmiddels heeft elke boer zijn boerin (of boer) gevonden. Daarom vanavond aan tafel: Sanne Wallis de Vries én: boerin Henrieke, boer Aad en Jeannet.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Kinga het volgende:
En wij maar denken dat het niet erger kon dan dit:
Ik denk dat Jeannet misschien veel heeft meegemaakt en erg gesloten is geworden, want als je naar haar kinderen kijkt, die zijn lekker vlot.quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Zipportal het volgende:
Straks in DWDD
[..]
Jeannet met bange rollende oogjes. Jeannet heeft van die troebelachtige schimmelogen.
Misschien is het lastiger om als vrouw een 'goede' man te 'zoeken', vooral als je boerin bent.quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Oh, ik was vergeten dat het zo erg was. Wat een lompe zak zeg, die Adriaan.
Jij bent natuurlijk altijd degene die eigenaar van het bedrijf is, je partner wordt eigenlijk nooit gelijkwaardig eigenaar... dat is een lastige voor een hoop mannen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien is het lastiger om als vrouw een 'goede' man te 'zoeken', vooral als je boerin bent.
Yep, mannen zitten over het algemeen daar niet op te wachten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk altijd degene die eigenaar van het bedrijf is, je partner wordt eigenlijk nooit gelijkwaardig eigenaar... dat is een lastige voor een hoop mannen.
Waarom Henrieke alleen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Zipportal het volgende:
Straks in DWDD
[..]
Jeannet met bange rollende oogjes. Jeannet heeft van die troebelachtige schimmelogen.
Je moet gewoon minder voorgeprogrammeerd kijken, want ze ziet er blij uit. Ze heet overigens Jeannet.quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als zij werkelijk geen seconde blij lijkt te zijn?
Kan best dat ze zich ongemakkelijk voelt en misschien wel blij is, maar daar zien we nog niks van. Ik kriebel bijna weg als ik dat stukje van volgende week zie en Truus bokkig aan tafel zit![]()
quote:Wat eet Aad het liefst van de barbecue?
'Ik lust alles, of het nou een sateetje is, of een vispakketje, ik heb een grage maag.'
quote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef laucas het volgende:
Ik zit te wachten op het gifje van Bert & de champagne knal. Alsof er een Duitse bom op zijn hoofd viel
Den Broes!quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef Inca het volgende:
[..]
hahaha hij lijkt wel wat op Bruce van de Pfaffs
quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef piglet het volgende:
Ik zat net even in de app te kijken bij BZV live (niet erg live meer nu natuurlijk) en ik moest lachen om het feitje van 20:50 gisteravond:
[..]
Op bestelling grappig zijn is blijkbaar net zo moeilijk als op bestelling verliefd worden...quote:Inmiddels heeft elke boer zijn boerin (of boer) gevonden. Daarom vanavond aan tafel: Sanne Wallis de Vries én: boerin Henrieke, boer Aad en Jeannet.
Ja, is goed.quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Lutte het volgende:
Roept iemand als dat item begint, m'n moeder wil iets anders kijken
Sluit de schoonmaakster niet uit.quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook het meest opwindende dat die hotelkamer heeft gezien dat weekend
quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef bioloogje het volgende:
Yep de humor is nog steeds erg ver te zoeken... De manier van doen is wel redelijk getroffen. Maar de teksten zijn echt weer belachelijk slecht.
Ik ga het op uitzendinggemist kijken. Kunnen jullie een beetje een indicatie geven wanneer het stukje komt, zoekt makkelijkerquote:
Ze voeren toch niet dat vreselijke stukje op van laatst?quote:
Dacht jij dat ze er echt zaten, dan?quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze voeren toch niet dat vreselijke stukje op van laatst?
Jawelquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze voeren toch niet dat vreselijke stukje op van laatst?
I won't!quote:
Schieten is dan ook Aads taak. Op de club, of in Jeannet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I won't!
Echt, hoe verzinnen ze het, alsof het vorige keer niet erg genoeg was
Er waren erg veel reacties wie er voor wie MOET kiezen. Omdat ze zo knap/de knapste is, omdat hij even sloom is omdat hij/zij zo leuk is. Er wordt dus erg van van de persoonlijke voorkeur uitgegaan en dat geprojecteerd en anders erin geramd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan lag het aan mij, ik had echt het idee dat Willem voor die slome zou kiezen. En Swaen ook door zou gaan.
En Barry vond ik 3 keer niks, ze had die oorbel moeten kiezen, die was leuk, gezellig, spontaan en gewoon.![]()
Barry zat er zo dik op, jek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus, wat heb jij gehad?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:53 schreef Marcomacro het volgende:
Als er daar meer van waren zou in onze samenleving solidairiteit niet worden uitgedrukt in geldstromen maar in de grens van het eigen belang ten opzichte van de verantwoordelijkheid voor andermans belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |