quote:
Op maandag 5 november 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Oh dan lag het aan mij

, ik had echt het idee dat Willem voor die slome zou kiezen. En Swaen ook door zou gaan.
En Barry vond ik 3 keer niks, ze had die oorbel moeten kiezen, die was leuk, gezellig, spontaan en gewoon.
Barry zat er zo dik op, jek.
Er waren erg veel reacties wie er voor wie MOET kiezen. Omdat ze zo knap/de knapste is, omdat hij even sloom is omdat hij/zij zo leuk is. Er wordt dus erg van van de persoonlijke voorkeur uitgegaan en dat geprojecteerd en anders erin geramd.
Bij Henk merkte je wel dat er ook bij de boeren een vertekend beeld van het doel kan zijn. Je kiest niet de vrouw voor de rest van je leven uit de brieven, maar je er is hopelijk iemand met wie je nader kennis wil maken. Klaas ging voor het nader kennismaken, Willem voor meteen dik-an. Met een beetje geluk leren ze hier beiden wat van elkaar.
Maar door de eerste boer Hans (2005) werd gekozen uit twee en toen zij bedankte, ging hij naadloos over op nummer drie. Er werd in rap tempo ten huwelijk gevraagd, getrouwd en er kwam ten minste één baby. Voor hem is BZV al lang een gesloten boek, dus hij verschijnt nooit meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.