Dat was sowieso al de reden om er eens mee bezig te gaanquote:Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Linda staat er twee keer in, pas je op dat je geen boze Ina op je dak krijgt? Voor het geval ze zich buitengesloten voelt.
Oh ik geloof dat ik dat in de uitzending gemist hebquote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, jij kende dat verhaal al van Willem en het christelijke milieu en het bidden dat het maar mocht overgaan?
Ik niet, namelijk.
Dat, en ik had het eigenlijk na het zien van Willems moeder ook niet verwacht.quote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, jij kende dat verhaal al van Willem en het christelijke milieu en het bidden dat het maar mocht overgaan?
Ik niet, namelijk.
Klaas z'n ouders in de gereformeerde kerk getrouwd.... zo oud is Klaas nou ook weer niet, die ouders zaten ook gewoon in de vrij strenge hoek.quote:Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat ik dat in de uitzending gemist heb, ik dacht dat je het gewoon had over het dorpse en boerenleven.
In die mileus wel ja....quote:Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Bekrompen milieu vind ik wel een erg groot woord als je zag hoe okay hun families ermee zijn. Ik denk dat ze doordat ze beide ook wat ouder zijn het toen gewoon ook sociaal stukken minder geaccepteerd was om gay te zijn.
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens, hè.quote:Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Bekrompen milieu vind ik wel een erg groot woord als je zag hoe okay hun families ermee zijn. Ik denk dat ze doordat ze beide ook wat ouder zijn het toen gewoon ook sociaal stukken minder geaccepteerd was om gay te zijn.
Ik snap gewoon echt niet dat twee volwassenen dit gaan doen op hun romantische uitje, je kent elkaar net, verdomme zegquote:Op maandag 5 november 2012 12:11 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
door Pino112
Ook hier maar even, eigenlijk vind ik em wel OP waardig
Aad heeft ook niks met wel/niet oud zijn te maken, dat is gewoon zo'n karakter (en karikatuurquote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Leandra het volgende:
Darn, ik zie net dat Martin een jaar ouder is dan Aad.... maar wat is Martin in gedrag toch een stuk minder ouwelijk.
Het is sowieso een reeks oud en jong;
Martin (1963), Aad (1964) en Willem (1965) vs Henrieke (1983) en Henk (1986)
Maar ja, als de KRO zegt "Jullie gaan naar Disneyland, hier zijn de kaartjes" dan kan je ook niet zeggen dat je niet wilquote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet dat twee volwassenen dit gaan doen op hun romantische uitje, je kent elkaar net, verdomme zeg
Aan de andere kant is alles eigenlijk wel leuk als je gek op iemand bent, en nog in de beginfase zit, maar ja, of ze zo gek op elkaar zijn?
Nee, maar het is mijn leeftijdsgroep, en ik ken werkelijk niemand van die leeftijd die zo'n ouwe zak is.quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aad heeft ook niks met wel/niet oud zijn te maken, dat is gewoon zo'n karakter (en karikatuur) op zichzelf. Ik ben benieuwd hoe hij was als twintiger
quote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het is mijn leeftijdsgroep, en ik ken werkelijk niemand van die leeftijd die zo'n ouwe zak is.
Vind jequote:
Christenen heb je in allerlei vormen, net als andere religieuze groepen overigens. Sommige nemen de bijbel letterlijk anderen veel meer symbolisch. Er zijn zelfs christelijke homo's, dus wat is een echte christen he? Streng is meer gepast voor wat jij bedoelt lijkt mequote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Molline het volgende:
Als ze christelijk opgevoed zijn is het inderdaad vreemd dat er nu zo open over gedaan wordt door de familie. "Echte" christenen zullen het homo zijn volgens mij nooit accepteren en blijven zien als een ziekte die moet worden uitgebannen.
Dat vind ik nou juist zo leuk!quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je? Ik krijg echt een ongemakkelijk gevoel bij die twee
. Aad die te graag wil, haar overlaadt met complimenten, haar vast wil houden en dan Jeanet die bijna bij alles met haar ogen rolt enzo
.
Ja maar weinig mensen doen ook mee aan zo'n programma als ditquote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het is mijn leeftijdsgroep, en ik ken werkelijk niemand van die leeftijd die zo'n ouwe zak is.
Ik denk idd dat die kaartjes al op schoot geworpen zijn, jaquote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, als de KRO zegt "Jullie gaan naar Disneyland, hier zijn de kaartjes" dan kan je ook niet zeggen dat je niet wil.
Ik zou dit best kunnen doen ja, als je er toch bentquote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet dat twee volwassenen dit gaan doen op hun romantische uitje, je kent elkaar net, verdomme zeg
Aan de andere kant is alles eigenlijk wel leuk als je gek op iemand bent, en nog in de beginfase zit, maar ja, of ze zo gek op elkaar zijn?
Hoe kan dat nou, als zij werkelijk geen seconde blij lijkt te zijn?quote:
Ik heb een collega die is overtuigd Christen, als je die over homo's hoort.... Levert vaak heftige discussies op hier op het werk.quote:Op maandag 5 november 2012 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Christenen heb je in allerlei vormen, net als andere religieuze groepen overigens. Sommige nemen de bijbel letterlijk anderen veel meer symbolisch. Er zijn zelfs christelijke homo's, dus wat is een echte christen he? Streng is meer gepast voor wat jij bedoelt lijkt me
Ja, en dan dat "wat kijk je naar me?!"-achtige als Aad (best vriendelijk) een beetje naar 'r zit te kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als zij werkelijk geen seconde blij lijkt te zijn?
Kan best dat ze zich ongemakkelijk voelt en misschien wel blij is, maar daar zien we nog niks van. Ik kriebel bijna weg als ik dat stukje van volgende week zie en Truus bokkig aan tafel zit
Ja, maar die categorie ken ik (wonend in Schubbekutteveen) dan wel weer... maar zelfs daarbij zitten weinig die op 48-jarige leeftijd zou oud zijn als Aad.quote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar weinig mensen doen ook mee aan zo'n programma als dit
Mwah, melig zijn, dat kan op zoveel manieren, ik zou er ook écht geen zin in hebben. (Efteling vind ik dan wel mooi, sprookjes en alles... maar Pluto en Goofy en dat commerciële Disney, neh). Maar ik vraag me af of Bert dan wel ándere dingen heeft die hij leuk vindt. Ik zou wel 1001 dingen in Parijs willen zienquote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk inderdaad dat Bert ook geen achtbaantypetje is, en dat ie veeeeel te nuchter is om zich over te geven aan het kinderlijke van Disney. Om daar een leuke tijd te hebben moet je toch wel een beetje je meligheid kunnen vinden
.
Wat vind je dan zo oud aan die man?quote:Op maandag 5 november 2012 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die categorie ken ik (wonend in Schubbekutteveen) dan wel weer... maar zelfs daarbij zitten weinig die op 48-jarige leeftijd zou oud zijn als Aad.
Precies, juist die corny attracties zijn hilarisch. Gewoon vet veel slechte grappen maken of in een carroussel gaan en dan doen of je door de 'snelheid' er bijna afwaait... (ja ik vind dat grappigquote:Op maandag 5 november 2012 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou dit best kunnen doen ja, als je er toch bentMaar dan zou ik, tenminste als ik het leuk heb met diegene, waarschijnlijk helemaal dubbel liggen van het lachen in dat ding. En zij zitten er zo ontzettend stijfjes bij, Bert lijkt zich vast te klampen alsof hij in een achtbaan zit die 3 keer over de kop gaat
![]()
Zijn doen en laten, zijn manier van kleden, zijn inrichting, zijn denkbeelden....quote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind je dan zo oud aan die man?
Hij woonde tot vijf jaar terug toch ook nog bij zijn ouders? Dat zal hem toch in belangrijke mate hebben gevormd. En het was vast geen type voor schuurfeesten.quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn doen en laten, zijn manier van kleden, zijn inrichting, zijn denkbeelden....
Ik heb echt het gevoel dat het iemand van een andere (eerdere) generatie is.
En daarna zegt: joa heb 'n donders mooie avond gehad.quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Fascination het volgende:
Bert is gewoon een saaie piemel. Zo iemand die elke week wel uitgaat, want dat hoort zo, maar dan de hele avond zwijgzaam aan z'n bier zit te lurken. Maar hij is wel uitgeweest!!
Oh, ja.quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
En daarna zegt: joa heb 'n donders mooie avond gehad.
Drie jaar....quote:Op maandag 5 november 2012 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij woonde tot vijf jaar terug toch ook nog bij zijn ouders? Dat zal hem toch in belangrijke mate hebben gevormd. En het was vast geen type voor schuurfeesten.
Maar die man is toch gewoon zoals ie is? Dat jij alleen vlottere mannen kent van die leeftijd, ik snap niet wat dat er nou mee te maken heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Drie jaar....
En toch, ik ken ze van 50+ die nog bij hun ouders op de boerderij wonen en in de categorie "behoorlijk christelijk" en toch jonger zijn dan Aad.
Ik heb ook het idee dat Jeannet haar dochters er op gewezen had zich niet te sexy te kleden omdat Aad daar gelijk een oordeel over zou hebben, terwijl ik niet het idee heb dat die meiden er zonder die opmerking van moeders als een stel sloeries zouden hebben bijgelopen.
Ik vermoed dat ze ook heel goed weten hoe dit overkomt en dat wij thuis ook denken 'Christus, ben je in Parijs, zit je in een koffiekopje, so much for romanccccccce'quote:Op maandag 5 november 2012 12:42 schreef Silenus het volgende:
Die gaan gewoon heel serieus in zo'n koffiekopje zitten en vinden het eigenlijk een kut-attractie. Ja duhhhh, met zo'n houding is alles kut!
Ik mag Aad toch wel oud voor z'n leeftijd vinden, gevoelsmatig is hij gewoon stukken ouder dan een Martin en een Willem, terwijl hij feitelijk met beide maar een jaar scheelt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar die man is toch gewoon zoals ie is? Dat jij alleen vlottere mannen kent van die leeftijd, ik snap niet wat dat er nou mee te maken heeft.
Ja, dat is ie ook. Dat is dan een constatering. Maar bij jou klinkt het haast als een verwijt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag Aad toch wel oud voor z'n leeftijd vinden, gevoelsmatig is hij gewoon stukken ouder dan een Martin en een Willem, terwijl hij feitelijk met beiden maar een jaar scheelt.
Ik kan me heel goed indenken dat als je nooit een vriendin hebt, dat je dan gewoon niet een grapje op kunt rakelen tijdens het openen van zo'n fles. Als hij verliefd is (geen idee of hij verliefd is), dan bén je toch ook bloednerveus en gaat alles ineens moeilijkquote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat Bert gewoon erg onzeker is. Meteen al bij het openen van de fles champagne verontschuldigen nog voordat hij het heeft gedaan dat ie het niet goed kan. Terwijl dat ook juist een leuk moment kan zijn, lekker klungelen met zo'n fles, beetje lachen dat je geen idee hebt wat je aan het doen bent, *PLOP* daar van schrikken en om lachen. Maar die man lacht ook nooit.
Ach, ik vind het ook frappant dat jonge meiden als Fiona en Yoni er zo suf en sexloos, onvrouwelijk, onopgemaakt bijlopen. Dat is voor mij ook 'oud'.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag Aad toch wel oud voor z'n leeftijd vinden, gevoelsmatig is hij gewoon stukken ouder dan een Martin en een Willem, terwijl hij feitelijk met beide maar een jaar scheelt.
En nee, ik ken echt niet alleen maar vlotte mannen van die leeftijd, maar zelfs de braafste, saaiste, sloomste is niet zo oud als Aad.
Ja gut, ik heb gezegd dat ik Aad een ouwe zak voor z'n leeftijd vind.... dat is idd schandalig, het is in deze reeks ook nog niet eerder gebeurd dat iemand een mening over een deelnemer had.quote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook. Dat is dan een constatering. Maar bij jou klinkt het haast als een verwijt.
Oh, streep dat 'haast' maar door.![]()
Als dat zo is dan zijn die open directories met filmpjes wel heel stom....quote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, ik zat me gisteravond af te vragen of dit het eerste seizoen is dat ze dingen zó hebben gemonteerd dat wij telkens op het verkeerde spoor zaten?![]()
Ik heb alleen het allereerste seizoen van BZV niet gezien, maar kan me dit niet echt herinneren van andere seizoenen.
Het gaat niet om de mening, maar om de verwijtende toon die ik niet snap. Alsof die man niet deugt en zich moet schamen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja gut, ik heb gezegd dat ik Aad een ouwe zak voor z'n leeftijd vind.... dat is idd schandalig, het is in deze reeks ook nog niet eerder gebeurd dat iemand een mening over een deelnemer had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |