Ik vermoed dat ze ook heel goed weten hoe dit overkomt en dat wij thuis ook denken 'Christus, ben je in Parijs, zit je in een koffiekopje, so much for romanccccccce'quote:Op maandag 5 november 2012 12:42 schreef Silenus het volgende:
Die gaan gewoon heel serieus in zo'n koffiekopje zitten en vinden het eigenlijk een kut-attractie. Ja duhhhh, met zo'n houding is alles kut!
Ik mag Aad toch wel oud voor z'n leeftijd vinden, gevoelsmatig is hij gewoon stukken ouder dan een Martin en een Willem, terwijl hij feitelijk met beide maar een jaar scheelt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar die man is toch gewoon zoals ie is? Dat jij alleen vlottere mannen kent van die leeftijd, ik snap niet wat dat er nou mee te maken heeft.
Ja, dat is ie ook. Dat is dan een constatering. Maar bij jou klinkt het haast als een verwijt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag Aad toch wel oud voor z'n leeftijd vinden, gevoelsmatig is hij gewoon stukken ouder dan een Martin en een Willem, terwijl hij feitelijk met beiden maar een jaar scheelt.
Ik kan me heel goed indenken dat als je nooit een vriendin hebt, dat je dan gewoon niet een grapje op kunt rakelen tijdens het openen van zo'n fles. Als hij verliefd is (geen idee of hij verliefd is), dan bén je toch ook bloednerveus en gaat alles ineens moeilijkquote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat Bert gewoon erg onzeker is. Meteen al bij het openen van de fles champagne verontschuldigen nog voordat hij het heeft gedaan dat ie het niet goed kan. Terwijl dat ook juist een leuk moment kan zijn, lekker klungelen met zo'n fles, beetje lachen dat je geen idee hebt wat je aan het doen bent, *PLOP* daar van schrikken en om lachen. Maar die man lacht ook nooit.
Ach, ik vind het ook frappant dat jonge meiden als Fiona en Yoni er zo suf en sexloos, onvrouwelijk, onopgemaakt bijlopen. Dat is voor mij ook 'oud'.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag Aad toch wel oud voor z'n leeftijd vinden, gevoelsmatig is hij gewoon stukken ouder dan een Martin en een Willem, terwijl hij feitelijk met beide maar een jaar scheelt.
En nee, ik ken echt niet alleen maar vlotte mannen van die leeftijd, maar zelfs de braafste, saaiste, sloomste is niet zo oud als Aad.
Ja gut, ik heb gezegd dat ik Aad een ouwe zak voor z'n leeftijd vind.... dat is idd schandalig, het is in deze reeks ook nog niet eerder gebeurd dat iemand een mening over een deelnemer had.quote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook. Dat is dan een constatering. Maar bij jou klinkt het haast als een verwijt.
Oh, streep dat 'haast' maar door.![]()
Als dat zo is dan zijn die open directories met filmpjes wel heel stom....quote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, ik zat me gisteravond af te vragen of dit het eerste seizoen is dat ze dingen zó hebben gemonteerd dat wij telkens op het verkeerde spoor zaten?![]()
Ik heb alleen het allereerste seizoen van BZV niet gezien, maar kan me dit niet echt herinneren van andere seizoenen.
Het gaat niet om de mening, maar om de verwijtende toon die ik niet snap. Alsof die man niet deugt en zich moet schamen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja gut, ik heb gezegd dat ik Aad een ouwe zak voor z'n leeftijd vind.... dat is idd schandalig, het is in deze reeks ook nog niet eerder gebeurd dat iemand een mening over een deelnemer had.
Misschien lees jij het verwijtender dan ik het bedoel?quote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mening, maar om de verwijtende toon die ik niet snap. Alsof die man niet deugt en zich moet schamen.
Ach, het is een oude zak en je kent niemand die zo'n oude zak is als hij.quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien lees jij het verwijtender dan ik het bedoel?
Nee. Aad is een unicum als het gaat om oude zak zijn.quote:
Nou idd, ik dacht dat al ik de enige was die dat vondquote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook frappant dat jonge meiden als Fiona en Yoni er zo suf en sexloos, onvrouwelijk, onopgemaakt bijlopen. Dat is voor mij ook 'oud'.
Ben je zó jong en loop je er nu al als een moeke van 35 op het schoolplein bij.Kan je nagaan als die echt kinderen hebben
Aad doet in ieder geval zijn best. Kun je van Bert nog niet zeggenquote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Molline het volgende:
Aad ziet er oud uit voor zijn leeftijd, maar ik vind hem geen zak. Volgens mij bedoelt hij het allemaal goed en zit hij Jeannet uit haar tent te lokken met zijn complimentjes en opmerkingen.
De eerste keer dat Bert eens een arm om Henrieke heenslaat, moeten we nog zien. Dan doet Aad het nog best goed.quote:Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Aad doet in ieder geval zijn best. Kun je van Bert nog niet zeggen
Stukkiequote:Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Aad: "Zo saampies op ut strand geeft toch nog effe dat stukkie genegenheid wat ik oal die joaren gemist heb."
Hoe bedoel je : "op het verkeerde spoor"? Ik heb eigenlijk alleen even getwijfeld tussen Wilma en Swaen. De rest was naar mij idee behoorlijk duidelijk. Bij Willem hoorde je tussen neus en lippen door al heel snel dat hij Klaas wel erg spannend vond. Henk had al snel door dat Yoni meer liefde voor de boerderij had dan voor Henk. Ook bij Aahaad was al het snel duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, ik zat me gisteravond af te vragen of dit het eerste seizoen is dat ze dingen zó hebben gemonteerd dat wij telkens op het verkeerde spoor zaten?![]()
Ik heb alleen het allereerste seizoen van BZV niet gezien, maar kan me dit niet echt herinneren van andere seizoenen.
Oh dan lag het aan mijquote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef EenzameFietser het volgende:
[..]
Hoe bedoel je : "op het verkeerde spoor"? Ik heb eigenlijk alleen even getwijfeld tussen Wilma en Swaen. De rest was naar mij idee behoorlijk duidelijk. Bij Willem hoorde je tussen neus en lippen door al heel snel dat hij Klaas wel erg spannend vond. Henk had al snel door dat Yoni meer liefde voor de boerderij had dan voor Henk. Ook bij Aahaad was al het snel duidelijk.
Het heet een logeerweek, maar het is toch maar 3 dagen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lienekien het volgende:
En al heb je in die logeerweek gevoelens gekregen, het is nog maar zo kort dat ik eigenlijk denk dat je er daarna niet maanden liefdesverdriet over hebt
Ik denk dat Jeanette zich heel anders gedraagt als de camera's niet draaien. Uit wat ze zegt kan je opmaken dat ze weldegelijk erg gecharmeerd is van Aad, en haar ogen stralen soms eventjes. Ze is het gewoon duidelijk niet gewend om zulke aandacht van een man te krijgen en wordt daar wat verlegen van. Als er dan ook nog een camera op je neus staat mee te kijken, kan ik me voorstellen dat het lastig is om het muurtje wat je al jarenlang om je heen hebt, ineens weg te laten vallen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je? Ik krijg echt een ongemakkelijk gevoel bij die twee
. Aad die te graag wil, haar overlaadt met complimenten, haar vast wil houden en dan Jeanet die bijna bij alles met haar ogen rolt enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |