SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Dat betekend dat het goed gaat. Ben blij.quote:
Gullit werd weggestuurd door Milan. Dat is wel een verschil.quote:
PSV heeft over het algemeen de beste spelers ooit gehad..quote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef tong80 het volgende:
Gullit in 1987 voetballer van het jaar toen ie bij PSV speelde.
Kun je je nu niet meer voorstellen dat je in een kleine competitie kunt winnen.
AC Milan volgens wiki?quote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef tong80 het volgende:
Gullit in 1987 voetballer van het jaar toen ie bij PSV speelde.
Kun je je nu niet meer voorstellen dat je in een kleine competitie kunt winnen.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
gullit kan niet tegen warmte? tis een neger
Half neger maar. En ik ben blank maar ik kan ook niet tegen kou.quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
Een paar zeker.quote:Op zondag 4 november 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft over het algemeen de beste spelers ooit gehad..
Gelukkig is Ajacied422 er om je warm te houdenquote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Half neger maar. En ik ben blank maar ik kan ook niet tegen kou.
Ben je niet een echte Germaanquote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar zeker.
Maar Ajax heeft Cruijff, van Basten en Bergkamp zelf opgeleid
zijn voorouders hoefden het niet in hun hoofd halen om te zeuren over de warmte tijdens het katoenplukkenquote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
Rijkaard stond volgens mij op het WK-94 niet opgesteld door Advocaat vanwegen de hitte.quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
Van Basten de enige, die andere 2quote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar zeker.
Maar Ajax heeft Cruijff, van Basten en Bergkamp zelf opgeleid
Jij woont ook in Friesland, dus...quote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Lekker interessant..quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Shit dat antwoord van Gullit had ik nog even willen horenHoe het met de liefde gaat.
Maak daar maar Studio Voetbal van.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leukste opmerking van Mulder dit seizoen.
Homo.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Gullit heeft ook een echte negerlul, die heeft genoeg liefde
Hij loopt er behoorlijk mee te koop, check de roddelbladen zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Shit dat antwoord van Gullit had ik nog even willen horenHoe het met de liefde gaat.
Wat is daarmee?quote:
ajacied422 and alors are sitting in the treequote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig is Ajacied422 er om je warm te houden
Zie je in geen ander land bij de publieke omroep.quote:
vind je het gek nos is een barca asslickerquote:
quote:
Oh die lees ik allemaal nietquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Hij loopt er behoorlijk mee te koop, check de roddelbladen zou ik zeggen.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar ik haat kou, geef mij maar 30 graden
Hij neukt Margarita.quote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die lees ik allemaal nietGeen idee wat hij allemaal uitspookt.
Gaat het over de lul van Gullit en jij wil gelijk lid worden.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef remcoP het volgende:
Ik krijg spontaan zin lid te worden van de VPRO.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat nou weerKijk, daarom wilde ik het antwoord even horen, ben ik weer op de hoogte
dat was toch davids?quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoe gaat het met de liefde, randcrimineel?
Ze doen ook aan Skype sex.quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ziet er wel leuk uit, bofkont die Gullit.
Nee, maar was bij DWDD.quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij leest WEL de Privé? Wel safe sex in ieder geval
quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar was bij DWDD.
En die nieuws over Margarita was AD (top 10) nieuws.
Dat is zo dom.quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]oh dat nieuws waar je commentaar op mag geven, ergerlijk en zo.
En 4% beangstigendquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is zo dom.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-in-Eredivisie.dhtml
Waarom zou je hiervoor deprimerend stemmen?![]()
Neequote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het het waard om terug te kijken?
PSV is 0x genoemd.quote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden, hequote:
Alleen de opmerking van Mulder alquote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke van z'n 35 anekdotes?quote:
Nee, echt tijdverspilling, kijk beter een goede serie of filmquote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan hoeft ie alleen de laatste minuut terug te kijken, en zo grappig was het nou ook weer niet..quote:
Komt door het vertrek van Hugo Borst. En dat ene programma op RTL 7. Dat schijnt wel een aardig programma te zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om de een of andere reden pik ik toch wat negatieve vibes op hier over Studio Voetbal
Ja, inderdaad, 'de zwevende tijger', 'de python', al die moves die de vechtende dwergen hebben, ik vind het gewoon fantastisch.quote:Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt door het vertrek van Hugo Borst. En dat ene programma op RTL 7. Dat schijnt wel een aardig programma te zijn.
goeiequote:Op zondag 11 november 2012 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoef je PSV - Heerenveen ook niet meer te kijken
Bert van Marwijkquote:Op zondag 11 november 2012 09:23 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond: opiniërend programma, gepresenteerd door Jack van Gelder, met verder aan tafel Jan van Halst, Jan Mulder, Ronald Waterreus en Bert van Marwijk.
Joepie.
ja hoor Barca wint 10 van de 10x van Celticquote:Op zondag 11 november 2012 10:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bert van Marwijk![]()
die man zegt niks
laatste keer nam hij die kale gek mee van Feijenoord naar VIquote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bert van Marwijk, de ouwe wolf in schaapskleren, wil niet meer bij VI komen, maar wel bij SVWat een gek
Johan zingt een schitterende ode aan die man, is voorzitter van de fanclub, en geeft tijdens het EK alleen maar een paar goedbedoelde tips ten aanzien van de opstelling en dan is meneertje van Marwijk op zijn teentjes getrapt. Wat een huilbaby, niet serieus te nemen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laatste keer nam hij die kale gek mee van Feijenoord naar VI
Klopt, hij gaf vi de schuld van bijna alles.. Hij mag opflikkeren, ik schaam me dat ik altijd pro bert was.. Flikker maar opquote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zingt een schitterende ode aan die man, is voorzitter van de fanclub, en geeft tijdens het EK alleen maar een paar goedbedoelde tips ten aanzien van de opstelling en dan is meneertje van Marwijk op zijn teentjes getrapt. Wat een huilbaby, niet serieus te nemen.
Ik mis baas hugoquote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder is het stukje licht in de duisternis die Studio Voetbal heet![]()
Wat een knuppelquote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Rickazio het volgende:
Bert met zn 99,9 kans dat Barca zou gaan winnen
hij kon niet eens de spelers van Oranje 5 weken in het gareel houden, dat zal dan bij PSV met Mertens Toivonen en Wijnaldum dan wel helemaal goed komenquote:
quote:
Want dat zijn idd moeilijke jongensquote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kon niet eens de spelers van Oranje 5 weken in het gareel houden, dat zal dan bij PSV met Mertens Toivonen en Wijnaldum dan wel helemaal goed komen
Wat dacht je van bigcityboy memphisquote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kon niet eens de spelers van Oranje 5 weken in het gareel houden, dat zal dan bij PSV met Mertens Toivonen en Wijnaldum dan wel helemaal goed komen
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het wetenquote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dat zijn idd moeilijke jongens
Mertens lijkt mij juist de laatste die moeilijk doet. Toivonen ook wel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het weten
Zeker ervaring in het veld?quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het weten
ik heb in mijn loopbaan bij Veendam en Haarlem ook tegen dit soort spelers gespeeldquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker ervaring in het veld?
Vertel Djuricic, u mad?
[ afbeelding ]
Het is weer tijd voor nieuwe lampen in de zonnebank ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Sjek blank voor deze tijd van het jaar.
Soort?quote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb in mijn loopbaan bij Veendam en Haarlem ook tegen dit soort spelers gespeeld
We hadden die vent toch het land uitgezet?quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Bert doet alsof beide goed zijn voor toekomstige functies
Bertje?? Die zit in limburgquote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
We hadden die vent toch het land uitgezet?
Misschien gaan ze het boek van Andy vd meyde zo nog behandelen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
Had je vrijdag zo'n heerlijke show bij vi, krijg je nu dit geneuzel voorgeschoteld...
heb je hem net gezien bij Ivo??quote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het boek van Andy vd meyde zo nog behandelen.
Dan is die dus het land uitgezet.quote:
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
Had je vrijdag zo'n heerlijke show bij vi, krijg je nu dit geneuzel voorgeschoteld...
Jan Mulderquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?
Jack een all-male palendansclubquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Palenclub met een zonnebankstudio dan ofcquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack een all-male palendansclub
Dat staat als een paal boven waterreusquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat staat als een paal boven waterreus
quote:
Wie zou je anders willen zien?quote:Op zondag 11 november 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet die kut Waterreus PSV representen?
Dan is het in zijn hoofd eeuwig carnaval.quote:Op zondag 11 november 2012 22:34 schreef Rickazio het volgende:
waterreus heeft ook carnaval gevierd, verkleed als slechte tafelgast
Gewoon niemand, want er is niemand (quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zou je anders willen zien?
Serieuze vraag, ik kan me niet zo goed een markante PSV-minded analist voor de geest halen.
Gullitquote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zou je anders willen zien?
Serieuze vraag, ik kan me niet zo goed een markante PSV-minded analist voor de geest halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GullitGijp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Strootman een goede stoeptegel.
Wel dus.quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Het maakt toch geen fuck uit of het de eerste overtreding is, achterlijke kutwaterkneus.
Behalve bij ManU.quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef alors het volgende:
Lol dat is ook in Engeland een kaart hoor
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Het maakt toch geen fuck uit of het de eerste overtreding is, achterlijke kutwaterkneus.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Is toch gewoon 'Geej'?quote:
Mini overtreding? Hier lijkt me toch totaal geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat voor dit soort mini overtredinkjes alleen geel getrokken wordt als het een optelsom is.
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het wedstrijdoverzicht al geweest?
Precies. Dit soort overtredinkjes heb je 10 keer per wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mini overtreding? Hier lijkt me toch totaal geen discussie over mogelijk.
Hoe laat ongeveer? Dan kijk ik dat stukje morgen nog even terug.quote:
Absoluut niet. Kaart neigde nog eerder richting rood ook.quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Precies. Dit soort overtredinkjes heb je 10 keer per wedstrijd.
Ga lekker in je ajaxpyama slapen johquote:Op zondag 11 november 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut niet. Kaart neigde nog eerder richting rood ook.
Watquote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ga lekker in je ajaxpyama slapen joh
Mee eens.quote:Op zondag 11 november 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut niet. Kaart neigde nog eerder richting rood ook.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja doe dat joh.quote:
Dat zou episch zijn jaquote:Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Nu die tweet dat jack de enige neger was in glasgow
Ja hahaha dat zou echt grappig zijn man xdquote:Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef Rickazio het volgende:
Zou grappig zijn als een Twitter mod zn account nu even blokkeerde
Ajax is ook gewoon skeer, maar goed.quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
God ik kijk het weer eens, maar wat is het toch tenenkrommend eigenlijk...
Sjek die zn eigen tweets gaat voorlezen en uiteraard die Kinsbergen weer kent. Waterreus die meteen weer af gaat zitten geven alsof hij er concierge wordt, alleen maar omdat het om Ajax gaat
Redelijk aan het begin, misschien na 10 minuten. Ze begonnen eerst te zeiken over Vitesse - FC Twente (idd niet de moeite waard om te kijken) en daarna kwam het als ik me niet vergis. Maar dat overzicht is ook niet zo bijzonder toch?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Dan kijk ik dat stukje morgen nog even terug.
Ik vergelijk het elke week met het overzicht van Leo D op ELquote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Redelijk aan het begin, misschien na 10 minuten. Ze begonnen eerst te zeiken over Vitesse - FC Twente (idd niet de moeite waard om te kijken) en daarna kwam het als ik me niet vergis. Maar dat overzicht is ook niet zo bijzonder toch?
De mensen die het niet met hem eens waren, maakten echter een verkeerde vergelijking!quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Subtiel sjek, subtiel... hij kreeg veel reacties van mensen die het met hem eens waren, en EEN PAAR niet...
Leuk man.quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergelijk het elke week met het overzicht van Leo D op EL
Ja. Geweldig he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |