Komt door het vertrek van Hugo Borst. En dat ene programma op RTL 7. Dat schijnt wel een aardig programma te zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om de een of andere reden pik ik toch wat negatieve vibes op hier over Studio Voetbal
Ja, inderdaad, 'de zwevende tijger', 'de python', al die moves die de vechtende dwergen hebben, ik vind het gewoon fantastisch.quote:Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt door het vertrek van Hugo Borst. En dat ene programma op RTL 7. Dat schijnt wel een aardig programma te zijn.
goeiequote:Op zondag 11 november 2012 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoef je PSV - Heerenveen ook niet meer te kijken
Bert van Marwijkquote:Op zondag 11 november 2012 09:23 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond: opiniėrend programma, gepresenteerd door Jack van Gelder, met verder aan tafel Jan van Halst, Jan Mulder, Ronald Waterreus en Bert van Marwijk.
Joepie.
ja hoor Barca wint 10 van de 10x van Celticquote:Op zondag 11 november 2012 10:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bert van Marwijk![]()
die man zegt niks
laatste keer nam hij die kale gek mee van Feijenoord naar VIquote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bert van Marwijk, de ouwe wolf in schaapskleren, wil niet meer bij VI komen, maar wel bij SVWat een gek
Johan zingt een schitterende ode aan die man, is voorzitter van de fanclub, en geeft tijdens het EK alleen maar een paar goedbedoelde tips ten aanzien van de opstelling en dan is meneertje van Marwijk op zijn teentjes getrapt. Wat een huilbaby, niet serieus te nemen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laatste keer nam hij die kale gek mee van Feijenoord naar VI
Klopt, hij gaf vi de schuld van bijna alles.. Hij mag opflikkeren, ik schaam me dat ik altijd pro bert was.. Flikker maar opquote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zingt een schitterende ode aan die man, is voorzitter van de fanclub, en geeft tijdens het EK alleen maar een paar goedbedoelde tips ten aanzien van de opstelling en dan is meneertje van Marwijk op zijn teentjes getrapt. Wat een huilbaby, niet serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |