Mertens lijkt mij juist de laatste die moeilijk doet. Toivonen ook wel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het weten
Zeker ervaring in het veld?quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het weten
ik heb in mijn loopbaan bij Veendam en Haarlem ook tegen dit soort spelers gespeeldquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker ervaring in het veld?
Vertel Djuricic, u mad?
[ afbeelding ]
Het is weer tijd voor nieuwe lampen in de zonnebank ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Sjek blank voor deze tijd van het jaar.
Soort?quote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb in mijn loopbaan bij Veendam en Haarlem ook tegen dit soort spelers gespeeld
We hadden die vent toch het land uitgezet?quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Bert doet alsof beide goed zijn voor toekomstige functies
Bertje?? Die zit in limburgquote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
We hadden die vent toch het land uitgezet?
Misschien gaan ze het boek van Andy vd meyde zo nog behandelen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
Had je vrijdag zo'n heerlijke show bij vi, krijg je nu dit geneuzel voorgeschoteld...
heb je hem net gezien bij Ivo??quote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het boek van Andy vd meyde zo nog behandelen.
Dan is die dus het land uitgezet.quote:
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
Had je vrijdag zo'n heerlijke show bij vi, krijg je nu dit geneuzel voorgeschoteld...
Jan Mulderquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?
Jack een all-male palendansclubquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |