Ik mis baas hugoquote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder is het stukje licht in de duisternis die Studio Voetbal heet![]()
Wat een knuppelquote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Rickazio het volgende:
Bert met zn 99,9 kans dat Barca zou gaan winnen
hij kon niet eens de spelers van Oranje 5 weken in het gareel houden, dat zal dan bij PSV met Mertens Toivonen en Wijnaldum dan wel helemaal goed komenquote:
quote:
Want dat zijn idd moeilijke jongensquote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kon niet eens de spelers van Oranje 5 weken in het gareel houden, dat zal dan bij PSV met Mertens Toivonen en Wijnaldum dan wel helemaal goed komen
Wat dacht je van bigcityboy memphisquote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kon niet eens de spelers van Oranje 5 weken in het gareel houden, dat zal dan bij PSV met Mertens Toivonen en Wijnaldum dan wel helemaal goed komen
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het wetenquote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dat zijn idd moeilijke jongens
Mertens lijkt mij juist de laatste die moeilijk doet. Toivonen ook wel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het weten
Zeker ervaring in het veld?quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat zijn van die enge voetballers met irritante maniertjes en ik kan het weten
ik heb in mijn loopbaan bij Veendam en Haarlem ook tegen dit soort spelers gespeeldquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker ervaring in het veld?
Vertel Djuricic, u mad?
[ afbeelding ]
Het is weer tijd voor nieuwe lampen in de zonnebank ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Sjek blank voor deze tijd van het jaar.
Soort?quote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb in mijn loopbaan bij Veendam en Haarlem ook tegen dit soort spelers gespeeld
We hadden die vent toch het land uitgezet?quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Bert doet alsof beide goed zijn voor toekomstige functies
Bertje?? Die zit in limburgquote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
We hadden die vent toch het land uitgezet?
Misschien gaan ze het boek van Andy vd meyde zo nog behandelen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
Had je vrijdag zo'n heerlijke show bij vi, krijg je nu dit geneuzel voorgeschoteld...
heb je hem net gezien bij Ivo??quote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het boek van Andy vd meyde zo nog behandelen.
Dan is die dus het land uitgezet.quote:
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
Had je vrijdag zo'n heerlijke show bij vi, krijg je nu dit geneuzel voorgeschoteld...
Jan Mulderquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?
Jack een all-male palendansclubquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |