Palenclub met een zonnebankstudio dan ofcquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack een all-male palendansclub
Dat staat als een paal boven waterreusquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie van de heren aan tafel zou wel eens een palendansclub hebben bezocht ?
quote:Op zondag 11 november 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat staat als een paal boven waterreus
quote:
Wie zou je anders willen zien?quote:Op zondag 11 november 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet die kut Waterreus PSV representen?
Dan is het in zijn hoofd eeuwig carnaval.quote:Op zondag 11 november 2012 22:34 schreef Rickazio het volgende:
waterreus heeft ook carnaval gevierd, verkleed als slechte tafelgast
Gewoon niemand, want er is niemand (quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zou je anders willen zien?
Serieuze vraag, ik kan me niet zo goed een markante PSV-minded analist voor de geest halen.
Gullitquote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie zou je anders willen zien?
Serieuze vraag, ik kan me niet zo goed een markante PSV-minded analist voor de geest halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GullitGijp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Strootman een goede stoeptegel.
Wel dus.quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Het maakt toch geen fuck uit of het de eerste overtreding is, achterlijke kutwaterkneus.
Behalve bij ManU.quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef alors het volgende:
Lol dat is ook in Engeland een kaart hoor
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Het maakt toch geen fuck uit of het de eerste overtreding is, achterlijke kutwaterkneus.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
Is toch gewoon 'Geej'?quote:
Mini overtreding? Hier lijkt me toch totaal geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat voor dit soort mini overtredinkjes alleen geel getrokken wordt als het een optelsom is.
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het wedstrijdoverzicht al geweest?
Precies. Dit soort overtredinkjes heb je 10 keer per wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mini overtreding? Hier lijkt me toch totaal geen discussie over mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |